Dit klinkt een beetje raar hoor. Hopelijk bedoel je niet wat ik denk dat je bedoelt...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister alles op moeten maken. Ik zal kijken of 2 weken afdoende is voor een nieuwe lading.
Ik heb er niet op gelet eigenlijk, ik zwijmelde weg bij het aanzien van zijn krullenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch al ontmoet? Jij kent zijn geurtje toch al?
Heeft je logé ook krullen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gelet eigenlijk, ik zwijmelde weg bij het aanzien van zijn krullen
Ik zal kijken of ik de komende twee weken spontaan krullen kan krijgen, maar waarschijnlijk zit het er niet in.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gelet eigenlijk, ik zwijmelde weg bij het aanzien van zijn krullen
Daar hoop ik zelf ook altijd op maar mijn haar blijft hartstikke stijlquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik de komende twee weken spontaan krullen kan krijgen, maar waarschijnlijk zit het er niet in.
Eens.quote:
Heel stiekem overwoog ik voor de 25ste naar de kapper te gaan, maar nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik de komende twee weken spontaan krullen kan krijgen, maar waarschijnlijk zit het er niet in.
Hahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal hier de 25e aan denken.
Jij woont overal dichtbijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens.
VI-Oranje meets om de hoek daarentegen
[..]
Heel stiekem overwoog ik voor de 25ste naar de kapper te gaan, maar nu durf ik niet meer.
Hij heeft per ongeluk xcachet gemeet kan me voorstellen dat je dan even genezen bent voor de komende 15 jaar.quote:
Ik kan aardig snel fietsen maar 40 minuten gaat mij niet lukken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
40 minuten fietsen de 25ste, niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |