Nou, gezellig avondje met vrienden Spanje - Nederland kijken? Snap je dat begrip? Gezellig en vriendenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je vrij vragen voor een wedstrijd waarvan de uitslag toch wel weet.
waarom oordopjes?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vergeten, maar ik ga gewoon werken met oordopjes in. Fuck dat, anders meld ik me ziek.
Nederland vind ik altijd wel leuk om met familie te kijken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, gezellig avondje met vrienden Spanje - Nederland kijken? Snap je dat begrip? Gezellig en vrienden![]()
.
pics van je zusjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederland vind ik altijd wel leuk om met familie te kijken.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
wauw en ik maar denken dat ik autisme hadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig bij de AH, al vier lange jaren lang.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]ok ik dacht tegen het lawaai, wat voor werk doe je?
Jij kunt toch helemaal niet de bovenste schappen vullenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gezellig bij de AH, al vier lange jaren lang.
Bierkratje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij kunt toch helemaal niet de bovenste schappen vullen
tot hoe laat moet je dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gezellig bij de AH, al vier lange jaren lang.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
En Saind, ik kan er niets aan doen dat de mannen en vrouwen in dit land zo groot zijn.
Je kan er nog wel wat aan doen, gaat het gemiddelde weer wat zakkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
En Saind, ik kan er niets aan doen dat de mannen en vrouwen in dit land zo groot zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |