quote:Op maandag 9 juni 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt niemand vindt dit grappig maar ok.
quote:
zonden ze twee uurtjes geleden uitquote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef Brembo het volgende:
Nou nog geen arcade fire, download morgen wel deze uitzending.
Druktemakertje die gastquote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef theodoor9 het volgende:
Editors was ook zeer goed gisteren. Beter dan ik verwacht had
Het is een echoquote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef InverHouse het volgende:
Waarom staat er Godverdomme Godverdomme in de TT?
Jij bent echt een topuser.quote:
Watquote:
Komen ze daar nu achter? Toch niet echt verbazingwekkend ook, Metallica kennende?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef SpillingDrinks het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:41:23Er is op dit moment geen toestemming om Metallica uit te zenden. Hopelijk mogen wij er later nog delen van uitzenden. #PP14 reageer retweet
Gister is hun hele concert wel live uitgezonden...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Komen ze daar nu achter? Toch niet echt verbazingwekkend ook, Metallica kennende?
Die stem van hem is zo lekker donker.quote:
Zal wel geld voor neergelegd zijn he.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Gister is hun hele concert wel live uitgezonden...
Geld enzoquote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Datquote:
Gezien. Dat was eindelijk weer eens goedquote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
quote:
Geld.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
ik snap het niet zo goed. Gisteren op Rock am Ring toch ook het hele concert kunnen zien_ Waarom daar wel en hier niet. Geld?
Ulrich: WAAAAAT, NO MUNNEY? HIEEEER SAK A CAKquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
ik snap het niet zo goed. Gisteren op Rock am Ring toch ook het hele concert kunnen zien_ Waarom daar wel en hier niet. Geld?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ulrich: WAAAAAT, NO MUNNEY? HIEEEER SAK A CAK
[..]
Laat ik altijd anderen doen tijdens concerten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Jackson5 het volgende:
Hahahah jezus man iedereen staat met z'n telefoon te filmen zo krijg je zelf toch niks mee pfff kansloos.
[..]
Dat is toch overal tegenwoordig?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Jackson5 het volgende:
Hahahah jezus man iedereen staat met z'n telefoon te filmen zo krijg je zelf toch niks mee pfff kansloos.
Daar is een formule voor. Als y > 0, dan gaat Metallica akkoord; met x het bedrag in euro's dat er voor betaald wordt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar wel miljoenen aan dat kutvoetbal uitgeven, toch jammer van de NPO/NOS/Nweetikveelquote:
[..]
Dat is GVD vrij normaal inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat is toch overal tegenwoordig?
ik moest hieraan denken niet voor degenen met een zwakke maagquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
madquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Maar wel miljoenen aan dat kutvoetbal uitgeven, toch jammer van de NPO/NOS/Nweetikveel
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moest hieraan denken niet voor degenen met een zwakke maag
[..]
Verdomme ik moest lachenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tering.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moest hieraan denken niet voor degenen met een zwakke maag
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:59:52Metallica is net begonnen. Live uitzenden mag vooralsnog niet, we blijven proberen. #pp14 reageer retweet
De sneuigheidquote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Tourniquet het volgende:
Houd moed allen, Leo blijft proberen!twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:59:52Metallica is net begonnen. Live uitzenden mag vooralsnog niet, we blijven proberen. #pp14 reageer retweet
Ze zullen er vast heel trots op zijn dat ze een halve minuut hebben gesnoept van de verboden Metallicavrucht.quote:
NPO Cultura, maar die is nu niet meer live, wel integraal hele optredens te zien.quote:
Geen metallica maar een of andere flikkerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/npo-cultura
No shit. Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Geen metallica maar een of andere flikker
Doei en tot ooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 20 minuten en dan VI Oranje. Dan zeg ik jullie gedag voor dit jaar.. want met Lowlands ben ik er niet. Misschien dat er nog een livestream is van DTRH though.
DTRH?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 20 minuten en dan VI Oranje. Dan zeg ik jullie gedag voor dit jaar.. want met Lowlands ben ik er niet. Misschien dat er nog een livestream is van DTRH though.
Zo'n niet-christelijke uitdrukking op zo'n christelijke pinksterdagquote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wat is er Godverdomme leuk aan?
Uitleg?
NSJ is dan ook pas echt baas!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
Streamen ze North Sea Jazz eigenlijk? Dat lijkt me wel erg tof, Outkast.
Zelfde verhaal, ook niet alles, en hangt af van wat de artiest wil.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
Streamen ze North Sea Jazz eigenlijk? Dat lijkt me wel erg tof, Outkast.
Niemand kan het Godverdomme uitleggenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zo'n niet-christelijke uitdrukking op zo'n christelijke pinksterdag
Down The Rabbit Hole. Aangezien Lowlands standaard al streams heeft en het van Lowlands is kan 3voor12 daar wel ns deals voor hebben.quote:
MUZ / Pinkpop 2014 #14 Wachten op AMquote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Niemand kan het Godverdomme uitleggen
Kapitalistische wereld.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, ook niet alles, en hangt af van wat de artiest wil.
Ah zo.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Down The Rabbit Hole. Aangezien Lowlands standaard al streams heeft en het van Lowlands is kan 3voor12 daar wel ns deals voor hebben.
En de frontman van een van de weinige 'christelijke' bands heeft zijn vrouw laten vermoordenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zo'n niet-christelijke uitdrukking op zo'n christelijke pinksterdag
Idealiter zou een systeem compleet in het midden tussen communisme en kapitalisme het beste werken, maar dit is praktisch nooit uitvoerbaar door hebzucht van mensen en de vraag om extremen.quote:
Aha uitleg. Hij werd er Godverdomme emosjioneel vanquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
MUZ / Pinkpop 2014 #14 Wachten op AM
GekkeGerrit- begon.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Idealiter zou een systeem compleet in het midden tussen communisme en kapitalisme het beste werken, maar dit is praktisch nooit uitvoerbaar door hebzucht van mensen en de vraag om extremen.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef alors het volgende:
Dit vind ik echt wel een van hun minste nummersEn het was een prima set, jammer weer.
Naast de hoofdingangquote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Metalfreak het volgende:
Stage 4 is dat buiten de hekkenOf waar op het terrein hebben ze dat weggeduwd?
Tenzij je radio luistert, neen.quote:
Had ook wel Soundgarden gewild, maar die ticketprijs, allememaggies.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef whosvegas het volgende:
Ik kap er mee, ik ga douchen en maffen
Morgen werken, daarna Soundgarden
Trouwens wel een domper, geen Metallica en geen Biffy Clyro
Jammer.quote:
Ze 'hoopten' hetquote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op TV straks wel denk ik, Corton zei wel zoiets.
Ja, ik moet ze gewoon zien en mijn Lowlands kaartje verkoop ik (heb al een koper)quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Had ook wel Soundgarden gewild, maar die ticketprijs, allememaggies.
waar? waar? waarrrrrrrr?quote:
het was geweldigquote:Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er gewoon ziek van dat Arcade Fire zo in het water viel.... Komen ze een keer en dan dit![]()
Daar waar eerst dat mini reuzenrad stond? Of bedoel je dus buiten de hekken naast de hoofdingang?quote:
linkje graagquote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
In de studio van 3fm hangt wel een livestream van metallica?
Weet ik veel. 3fm is de enige zender die uitzendt vanaf PP, dus dat nam ik aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
In de studio van 3fm hangt wel een livestream van metallica?
quote:
Dat wel ja... Reflektor als openingquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar waar eerst dat mini reuzenrad stond? Of bedoel je dus buiten de hekken naast de hoofdingang?
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)p-vierde-podium.htmlquote:Pinkpop krijgt een vierde podium erbij dit jaar. Dat tekent Sp!ts op uit de mond van directeur Jan Smeets. Het zou gaan om een podium voor kleinere bands, dat kleiner is dan de tent stage en op de plek moet komen van het Pinkpop plein. Het vierde podium komt op "de plaats waar tot nu toe een markt en een openluchtbioscoop stonden, op een parkeerplaats net buiten de hoofdingang. Dit gedeelte wordt bij het festivalterrein getrokken", meldt het dagblad.
Volgend jaar acdc ipv de stones..quote:Op maandag 9 juni 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar weer als de lineup matig is
U2 is het geruchtquote:
Foo Fightersquote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef theodoor9 het volgende:
Muse en Foo Fighters lijken me een zekerheidje
Ow, alsjeblieft niet zegquote:
Muse.quote:
Musequote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef theodoor9 het volgende:
Muse weet ik niet, maar Foo Fighters komen met een nieuwe plaat dit jaar, dus dat zou zomaar eens kunnen. Dave gaat daarnaast ook een serie presenteren, dus die komt weer volop in the picture.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef theodoor9 het volgende:
Ook eensquote:
Dan ga ik alvast sparen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef theodoor9 het volgende:
U2 vroegerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow, alsjeblieft niet zeg![]()
Ik wil nog steeds een keer Pearl Jam zien op Pinkpop.
quote:
Als het dan onweert dan worden ze in hun outfits hard getroffenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag Daft Punk willen zien volgend jaar, zelfs al ben ik geen fan.
Dan zou dat m'n eerste Pinkpop worden!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag Daft Punk willen zien volgend jaar, zelfs al ben ik geen fan.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als het dan onweert dan worden ze in hun outfits hard getroffen
Ik zou voor Arcade Fire gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dan zou dat m'n eerste Pinkpop worden!
Dan heb je Daft Punk Live noioit gezienquote:
Daft Punk, Muse en Pearl Jamquote:
Ja, kunnen we ze boeken op voorwaarde dat ze niets spelen dat na 1990 is uitgebrachtquote:
quote:
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 22:35:53Veel vragen over Metallica: helaas weten wij niet wat de overwegingen geweest zijn (van band/management) om ons geen toestemming te geven.. reageer retweet
Pinoquote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Pino112 het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 22:35:53Veel vragen over Metallica: helaas weten wij niet wat de overwegingen geweest zijn (van band/management) om ons geen toestemming te geven.. reageer retweet
quote:
Dus compleet geen toestemming?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat de nog levende broer van Jimi
Zou wel tof zijn, maar laat QotSA dan alsjeblieft weer een festivalsetje spelen en niet meer te veel van het nieuwe album. Ben een groot fan, maar ik hoor toch liever de wat meer dansbare nummersquote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Red Fang, Soundgarden, Queens of the Stone Age en Pearl Jam op de mainstage
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Thé Lau komend jaar weer optreedt.
Ja, zouden ze niet stoppen met optreden vanwege die ziekte?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef richolio het volgende:
Zat trouwens wel acdc op te noemen, maar was vergeten dat Malcolm Young heel ziek isZe kunnen goed door zonder hem. Maar dat gaat dan niet volgend jaar gebeuren..
Wel een droom om hun nog live te zien
Jij ging VI kijken, nozem.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Thé Lau komend jaar weer optreedt.
Minachting van de kijker.quote:
Volgens mij zouden ze nog doorgaan. In ieder geval niet stoppen, misschien een laatste tour ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, zouden ze niet stoppen met optreden vanwege die ziekte?
Ik heb met m'n broers een soort van bucketlist van favo bands die we willen zien voordat de leden dood zijn idd, zoals bijvoorbeeld carnivore/Peter Steele die ik net een half jaar voor ie de pijp utiging nog in 013 zag gelukkig (en ook ACDC in de Arenaquote:
Zeg maar Korsakov.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze nog doorgaan. In ieder geval niet stoppen, misschien een laatste tour ofzo.
Wel sneu hoor, Malcolm heeft zware dementie ofzo.
Op Lowlands mag het welquote:
+1quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef YuckFou het volgende:
Matallica is live bezig en ik zit naar dat overgewaardeerde kut Chefspecial te kijken
Ik zit een of andere folk metal te luisterenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef YuckFou het volgende:
Matallica is live bezig en ik zit naar dat overgewaardeerde kut Chefspecial te kijken
en dan eerst t hoekje van zo'n drager vasthouden en vervolgens wegschietenquote:
Wat is je tegenvaller dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:52 schreef richolio het volgende:
Ik vond Twenty One Pilots ook wel een hoogtepunt eigenlijk.
Oh leuk! Ik vraag mijn overgrootoma wel even mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
gerucht gaat dat volgend jaar Queen de headliner is
Hij heeft wel pas een nieuw nummer uitgebracht.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik vraag mijn overgrootoma wel even mee.
Ook duimen dat Michael Jackson komt.
Ik weet niet hoe je zijn naam speltquote:
Denk eerder dat er weinig uitgezonden mag wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Brembo het volgende:
Weer blauw. Budget is wel echt op bij de publieke omroep of ik moet maar is zo'n upckaart kopen
.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 23:08:57Metallica wil persé zelf aangeven welke nrs wij mogen uitzenden en ze zijn te laat begonnen, dat is even de puzzel van onze clearance man. reageer retweet
Die it is het opmaatje hequote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 23:08:57Metallica wil persé zelf aangeven welke nrs wij mogen uitzenden en ze zijn te laat begonnen, dat is even de puzzel van onze clearance man. reageer retweet
Lekkahquote:Op maandag 9 juni 2014 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe was je Pinksterontbijt vanmorgen?
Mooi, dus er komt wel footage...dat wordt nachtwerk...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
Wel knap dat het publiek meezingt.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Brembo het volgende:
Alweer die belgische pyamanegroide die stoer doet.
Ik vraag het me af. De tv-uitzending duurt tot 23:50, reken er maar niet op dat ze daar spontaan een half uurtje aan vastplakken.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Mooi, dus er komt wel footage...dat wordt nachtwerk...
* YuckFou schenkt nog een baco in
Geen Metallica zou wel zwaar bout zijn....quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vraag het me af. De tv-uitzending duurt tot 23:50, reken er maar niet op dat ze daar spontaan een half uurtje aan vastplakken.
ongeveer 22.05quote:
nou nou, niet zo scheldenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef YuckFou het volgende:
Alweer Chefsflikker nou op met die hipster kut tering band
It sucks dick like a cheap bitch!quote:
Hou godverdomme nou eeNS JE BEKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:
Niet in deze uitzending, wel net 3 kwartier live op 101quote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef Vatta het volgende:
Godverdomme daar ben ik weer. Jullie dachten waarschijnlijk al waar blijftie. Is Arcade Fire al geweest?
Hoe was het?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet in deze uitzending, wel net 3 kwartier live op 101
Goed natuurlijkquote:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 9 juni 2014 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat krijg je als ze de hele tijd dingen blijven herhalenDit is verdomme al de derde keer dat ik dit nummer van Bastille voorbij zie komen
quote:
Ik kan me goed voorstellen dat dit op een festival goed werkt, maar qua muziek ligt het ver buiten mijn kring van interesse. Beetje vergelijkbaar met wat ik van Stromae gezien heb: wel leuk om op een festival even bij te swingen, maar ik zou het nooit in mijn dagelijkse Spotify lijstje gooien.quote:
Nee manquote:Op maandag 9 juni 2014 23:41 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat dit op een festival goed werkt, maar qua muziek ligt het ver buiten mijn kring van interesse. Beetje vergelijkbaar met wat ik van Stromae gezien heb: wel leuk om op een festival even bij te swingen, maar ik zou het nooit in mijn dagelijkse Spotify lijstje gooien.
Funeralquote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee manJuist Arcade Fire vind ik in de clubshows beter dan op festivals, simpel omdat het publiek dan veel meer meedoet dan op de festivals. Al zijn beide goed te doen hoor
Ik zou zeggen check het eens op plaat voordat je het afschrijft. Met name Funeral is fantastisch (zie mijn usericon)
Nee, ik houdt mijn poot stijf. Het is geen muziek voor mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee manJuist Arcade Fire vind ik in de clubshows beter dan op festivals, simpel omdat het publiek dan veel meer meedoet dan op de festivals. Al zijn beide goed te doen hoor
Ik zou zeggen check het eens op plaat voordat je het afschrijft. Met name Funeral is fantastisch (zie mijn usericon)
Jaloersquote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Funeral![]()
Zag ze die tour in Paradiso en werd compleet overdonderd.
Waarschijnlijk huilt Smeets elke minuut na 23:00 dat Metallica speelt steeds harder. Iets met overschrijding van de vergunning en huiliehuilie Smeets als iets geld moet kosten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |