NPO Cultura, maar die is nu niet meer live, wel integraal hele optredens te zien.quote:
Geen metallica maar een of andere flikkerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/npo-cultura
No shit. Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Geen metallica maar een of andere flikker
Doei en tot ooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 20 minuten en dan VI Oranje. Dan zeg ik jullie gedag voor dit jaar.. want met Lowlands ben ik er niet. Misschien dat er nog een livestream is van DTRH though.
DTRH?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 20 minuten en dan VI Oranje. Dan zeg ik jullie gedag voor dit jaar.. want met Lowlands ben ik er niet. Misschien dat er nog een livestream is van DTRH though.
Zo'n niet-christelijke uitdrukking op zo'n christelijke pinksterdagquote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wat is er Godverdomme leuk aan?
Uitleg?
NSJ is dan ook pas echt baas!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
Streamen ze North Sea Jazz eigenlijk? Dat lijkt me wel erg tof, Outkast.
Zelfde verhaal, ook niet alles, en hangt af van wat de artiest wil.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
Streamen ze North Sea Jazz eigenlijk? Dat lijkt me wel erg tof, Outkast.
Niemand kan het Godverdomme uitleggenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zo'n niet-christelijke uitdrukking op zo'n christelijke pinksterdag
Down The Rabbit Hole. Aangezien Lowlands standaard al streams heeft en het van Lowlands is kan 3voor12 daar wel ns deals voor hebben.quote:
MUZ / Pinkpop 2014 #14 Wachten op AMquote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Niemand kan het Godverdomme uitleggen
Kapitalistische wereld.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, ook niet alles, en hangt af van wat de artiest wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |