Daar is een formule voor. Als y > 0, dan gaat Metallica akkoord; met x het bedrag in euro's dat er voor betaald wordt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
ik snap het niet zo goed. Gisteren op Rock am Ring toch ook het hele concert kunnen zien_ Waarom daar wel en hier niet. Geld?
Maar wel miljoenen aan dat kutvoetbal uitgeven, toch jammer van de NPO/NOS/Nweetikveelquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ulrich: WAAAAAT, NO MUNNEY? HIEEEER SAK A CAK
Dat is GVD vrij normaal inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat is toch overal tegenwoordig?
ik moest hieraan denken niet voor degenen met een zwakke maagquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
madquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Maar wel miljoenen aan dat kutvoetbal uitgeven, toch jammer van de NPO/NOS/Nweetikveel
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moest hieraan denken niet voor degenen met een zwakke maag
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Verdomme ik moest lachenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tering.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moest hieraan denken niet voor degenen met een zwakke maag
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:59:52Metallica is net begonnen. Live uitzenden mag vooralsnog niet, we blijven proberen. #pp14 reageer retweet
De sneuigheidquote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Tourniquet het volgende:
Houd moed allen, Leo blijft proberen!twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:59:52Metallica is net begonnen. Live uitzenden mag vooralsnog niet, we blijven proberen. #pp14 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |