Vast wel zo een container-opname...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:59 schreef d4v1d het volgende:
wat komt er nu dan? John Newman is nu klaar toch? En Ed Sheeran komt pas over een kwartier..
Waardeer mijn compliment.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:59 schreef d4v1d het volgende:
wat komt er nu dan? John Newman is nu klaar toch? En Ed Sheeran komt pas over een kwartier..
edit: oh, dacht dat zijn laatste nummer al was
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt sta je nu in mijn FoBo
In het begin was het nog wel aan te horen, maar ik ben er nu wel klaar meequote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Hij heeft zo'n stem alsof hij met zijn anus zingt.
Dat is het!! Ik zat al te zoeken naar de juiste benaming.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Hij heeft zo'n stem alsof hij met zijn anus zingt.
Whehehequote:Op zondag 8 juni 2014 21:11 schreef richolio het volgende:
Limburg ligt volgens mij ook in een andere tijdzone. Uurtje tijdsverschil.
Maar serieus, het is daar wel eerder donker.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:11 schreef richolio het volgende:
Limburg ligt volgens mij ook in een andere tijdzone. Uurtje tijdsverschil.
De zon gaat bij onze kant onder dus logischquote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Maar serieus, het is daar wel eerder donker.
Echt? Het is er ook altijd warmerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Maar serieus, het is daar wel eerder donker.
Het is nog licht hier hoor... Beter weer altijd, dat welquote:
Hoop het ook en ga er wel een beetje van uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef d4v1d het volgende:
Hopelijk begint AM straks gewoon bij het begin en zenden ze uit met een kwartier vertraging.
Inderdaad. De Do I Wanna Know opening wil ik voor geen goud missen. Kan ik ook mijn ouders imponeren wellicht.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef d4v1d het volgende:
Hopelijk begint AM straks gewoon bij het begin en zenden ze uit met een kwartier vertraging.
Kijk gewoon rock am ringquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat hier goed aan zou moeten zijn. Deze dodo met een speelgoedgitaar.
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De zon gaat bij onze kant onder dus logisch
Het is zomers noordelijker langer licht. In de winter zijn de dagen in het zuiden juist wat langer dan in het noorden.quote:
Godverdomme eindelijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme, over een kwartiertje al AM.![]()
Godverdommequote:
Stond net een meid in het publiek die ook zo'n lelijke had. Hoop dat het nep was...quote:
Scheelt hier in Nederland niet meer dan een paar minutenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Het is zomers noordelijker langer licht. In de winter zijn de dagen in het zuiden juist wat langer dan in het noorden.
Die op zn rechter arm heeft wel iets neps, inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Stond net een meid in het publiek die ook zo'n lelijke had. Hoop dat het nep was...
Klopt, maar opgeteld is het nog best veel.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:19 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Scheelt hier in Nederland niet meer dan een paar minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ditquote:Op zondag 8 juni 2014 21:21 schreef whosvegas het volgende:
Vind Ed best wel goed, in zijn eentje op het podium voor zo'n publiek
Ed is gewoon goed in wat hij doet. Ik vind niet alles leuk en zeker niet dat nieuwe nummer geproduceerd door Pharrell.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:21 schreef whosvegas het volgende:
Vind Ed best wel goed, in zijn eentje op het podium voor zo'n publiek
Beter dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef whosvegas het volgende:
Vind Ed eigenlijk beter als John Mayer met z'n dertien in een dozijn gehypte 3FM muziek (op sommige nummers na dan)
Veel beter! Gisteren was dat 1 uur afzien, man wat een saai optreden zegquote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef whosvegas het volgende:
Vind Ed eigenlijk beter als John Mayer met z'n dertien in een dozijn gehypte 3FM muziek (op sommige nummers na dan)
Een taalkundig detailquote:
Ik kan nu echt met recht zeggen dat het kutmuziek is. Ik wil Arctic Monkeys Godverdomme.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Ed trekt wel veel vrouwen met zijn muziek
Idd hopen alleen dat die niet teveel de Justin/ Gangsta richting op gaat.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef whosvegas het volgende:
gangstaquote:Op zondag 8 juni 2014 21:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Idd hopen alleen dat die niet teveel de Justin/ Gangsta richting op gaat.
Komen de volledige concerten eigenlijk op 3voor12 te staan?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:33 schreef whosvegas het volgende:
Ook leuk, de Pinkpop recenties+nieuws op nu.nl of 3voor12:
http://www.nu.nl/pinkpop/
http://3voor12.vpro.nl/nieuws.html
Gangsta JOW!!quote:
ja stond ook in de nu.nl recensie dat dat nogal vreemd was. Idee was waarschijnlijk leuk maar dat ziet er natuurlijk vreemd uitquote:
Eerst A7Xquote:Op zondag 8 juni 2014 21:35 schreef Devv het volgende:
Man, wat heb ik zin in morgen. Lekker beuken op Metallica.
Ik vind die gitarist in het zwarte shirt wel cutequote:Op zondag 8 juni 2014 21:37 schreef Xrenity het volgende:
Taymir is echt een band die 10 jaar geleden in Engeland een hitje had kunnen scoren.
Ikquote:Op zondag 8 juni 2014 21:38 schreef Tourniquet het volgende:
Die bassist zat trouwens ooit in All Missing Pieces (wie kent ze nog?)
Echt he, nu wel weer klaar mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:37 schreef Xrenity het volgende:
Taymir is echt een band die 10 jaar geleden in Engeland een hitje had kunnen scoren.
Ik vind ze leukquote:Op zondag 8 juni 2014 21:37 schreef Xrenity het volgende:
Taymir is het levende bewijs dat werkelijk iedereen een bandje kan beginnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:37 schreef Xrenity het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik![]()
![]()
Edit: of ik daar trots op ben weet ik nog nietVolgens mij zelfs ooit nog een single van gekocht
![]()
![]()
Cute als in wat? Dat je zijn anus wil bleken.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind die gitarist in het zwarte shirt wel cute
quote:
Niet bleken... Er een rondje van maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:42 schreef Vatta het volgende:
[..]
Cute als in wat? Dat je zijn anus wil bleken.
twitter:NPOcultura twitterde op zondag 08-06-2014 om 21:41:29Tijd voor de grote afsluiter van vandaag: Arctic Monkeys! We zenden de hele show uit! Kijk mee op http://t.co/lDazXGYFKW #PP14 reageer retweet
Streamen en oordoppenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Vatta het volgende:
Dit is toch fantastisch. Ik wil het geluid harder maar gaat niet
Of de hele show met hun telefoontje in de lucht staanquote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef richolio het volgende:
Mensen die bij festivals op elkaars nek gaan zitten![]()
Bij Mika moet ik altijd denken aan Jeroen Kijk in de Veghte: Mika Mika Mikaquote:
Of met Circus. Redelijke kans dat die niet komt, toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:48 schreef richolio het volgende:
Meh, Snap out of itVerwissel die maar met Still take you home ofzo
Denk het niet neequote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Of met Circus. Redelijke kans dat die niet komt, toch?
Nu al drie nummers van het laatste album. Vind ik best jammerquote:
Hetzelfde, al klinkt dit wel lekkerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Nu al drie nummers van het laatste album. Vind ik best jammerAlsnog helden, maar ik zag natuurlijk liever de oudere..
Zit wat in jaquote:Op zondag 8 juni 2014 21:52 schreef alors het volgende:
Hij had zo een zoon van Danny Vera kunnen zijn qua looks.
Die titels klopt heel vaak geen kut van, geven ze hun eigen draai aan.quote:
Mijn nichtje heet Mika ( Mika Josephine)quote:Op zondag 8 juni 2014 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij Mika moet ik altijd denken aan Jeroen Kijk in de Veghte: Mika Mika Mika
Ergste vind ik die mensen die zwaaien naar het scherm waar ze te zien zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 21:57 schreef d4v1d het volgende:
Al die mensen die gek gaan doen als ze door hebben dat ze in beeld zijn
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ergste vind ik die mensen die zwaaien naar het scherm waar ze te zien zijn![]()
Mika mika mika, Josephine... Nikita-fans?quote:
Werkelijk geen ideequote:Op zondag 8 juni 2014 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mika mika mika, Josephine... Nikita-fans?
Den het ookquote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Met ons erbij had het sws veel leuker geweest
Kom op de LWL meetquote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Den het ook
Met Fokkers erbij is het altijd leuker
Ze zijn flink veranderd sinds de laatste keer dat ik bij een concert van AM was ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef richolio het volgende:
Vroeger was Alex nooit zo stoer, altijd een beetje verlegen enzo. Hij is wel veranderd eigenlijk
Codenaam van Nikita was Josephine....quote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Werkelijk geen ideeWacht..Van Nikita de serie? Daar was zus inderdaad weg van vroeger. Ik ook
Wanneer was dat concert?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ze zijn flink veranderd sinds de laatste keer dat ik bij een concert van AM was ja.
Ik ben al gesmoltenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Gvd goed dit hè, lb? Ik word een beetje nat
Inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef Vatta het volgende:
Doen ze goed weer dit. GvD pleurus cultura. Verziek Ed Sheeran en bastille maar niet dit.
Ik heb de eerste serie gezien, niet de nieuwe, tig jaar geledenquote:
hommo.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:07 schreef richolio het volgende:
Alex' lok gaat een beetje hangen door het zweet![]()
Niet geilen op Alexquote:
mn bilnaad is de hele tijd al natquote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Gvd goed dit hè, lb? Ik word een beetje nat
You summoned me?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:08 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb nog nooit Arctic monkeys geluisterd, maar dit is best leuk
Niet pedosexueel zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom telkens die 16-jarige meisjes in beeld. Gaat een beetje vervelen.
Eens! laat een wat lekkere kerels in beeldquote:Op zondag 8 juni 2014 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom telkens die 16-jarige meisjes in beeld. Gaat een beetje vervelen.
Deze ken je wel toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:10 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik zal wat hits wel van de radio herkennen, maar toch nog niets dat ik herken.
Die zie je de helft van de tijd alquote:Op zondag 8 juni 2014 22:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens! laat een wat lekkere kerels in beeld
Nope...quote:
Nee hoor. Alleen de echte hits.. Die ik zo snel niet kan opnoemenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:11 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nope...
Heb ook eigenlijk nooit veel naar 3fm geluisterd, vermoed dat ze daar wel regelmatig gedraaid worden normaal gezien?
Deze is wel op 3fm gedraaid hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen de echte hits.. Die ik zo snel niet kan opnoemen
pis in je broek, met dit weer zo weer opgedroogd johquote:
Doorzuipen, heb je een leeg flesje/blikje.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pis in je broek, met dit weer zo weer opgedroogd joh
Godverdomme.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doorzuipen, heb je een leeg flesje/blikje.
Ja ok, 3fm draait alles wel, maar niet echt grijs gedraaid of heel veel.quote:
Godverdommequote:
Als je van het vorige nummer kippenvel had dan kan je niet opnieuw kippenvel krijgen als je dat al hebt.quote:
Kippenvel-wavenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je van het vorige nummer kippenvel had dan kan je niet opnieuw kippenvel krijgen als je dat al hebt.
Kippenvel godverdommequote:
twitter:giel3fm twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:12:42Zo, nu ff het geluid doen bij @arcticmonkeys 😉 Die Alex turner ziet er uit als @dannyveramusic. Showtje hoor! #PP14 http://t.co/X3eFrpxXbT reageer retweet
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Oorzaak van het slechte geluid gevonden:twitter:giel3fm twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:12:42Zo, nu ff het geluid doen bij @arcticmonkeys 😉 Die Alex turner ziet er uit als @dannyveramusic. Showtje hoor! #PP14 http://t.co/X3eFrpxXbT reageer retweet
Oorzaak van het slechte geluid gevonden:twitter:giel3fm twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:12:42Zo, nu ff het geluid doen bij @arcticmonkeys 😉 Die Alex turner ziet er uit als @dannyveramusic. Showtje hoor! #PP14 http://t.co/X3eFrpxXbT reageer retweet
Ik mocht hem toch al nietquote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
De zoon van Atzegodquote:
Die vent kan verdomme ook niks.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Giel.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Godverdomme.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geluid is niet best en ze spelen saai.
Vorig jaar op BKS veel beter.
En dan is het nog matig. Eckte eckte gespot.quote:
Geluid is verdomme nog steeds kut. Godverdomme. Ik ga Michiel morgen maar eens even opzoeken. Wie gaat er mee?quote:
Atze is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geluid is niet best en ze spelen saai.
Vorig jaar op BKS veel beter.
Giel is een ander persoon he? Fijn dat je luistertquote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Vatta het volgende:
[..]
Geluid is verdomme nog steeds kut. Godverdomme. Ik ga Michiel morgen maar eens even opzoeken. Wie gaat er mee?
Met van Persie lukt je dat niet?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had altijd een profielfoto van een jonge Alex Turner op MSN, en toen vroegen mensen of ik dat was.
Dit vond ik leuk
Met Strootman en Atze niet, maar jullie kennen mij ook nietquote:
Laten we de Fok knokploeg maar eens mobiliseren, want dit kan nietquote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Vatta het volgende:
[..]
Geluid is verdomme nog steeds kut. Godverdomme. Ik ga Michiel morgen maar eens even opzoeken. Wie gaat er mee?
Godverdomme... Gaan we hunten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |