Dat is het!! Ik zat al te zoeken naar de juiste benaming.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Hij heeft zo'n stem alsof hij met zijn anus zingt.
Whehehequote:Op zondag 8 juni 2014 21:11 schreef richolio het volgende:
Limburg ligt volgens mij ook in een andere tijdzone. Uurtje tijdsverschil.
Maar serieus, het is daar wel eerder donker.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:11 schreef richolio het volgende:
Limburg ligt volgens mij ook in een andere tijdzone. Uurtje tijdsverschil.
De zon gaat bij onze kant onder dus logischquote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Maar serieus, het is daar wel eerder donker.
Echt? Het is er ook altijd warmerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Maar serieus, het is daar wel eerder donker.
Het is nog licht hier hoor... Beter weer altijd, dat welquote:
Hoop het ook en ga er wel een beetje van uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef d4v1d het volgende:
Hopelijk begint AM straks gewoon bij het begin en zenden ze uit met een kwartier vertraging.
Inderdaad. De Do I Wanna Know opening wil ik voor geen goud missen. Kan ik ook mijn ouders imponeren wellicht.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef d4v1d het volgende:
Hopelijk begint AM straks gewoon bij het begin en zenden ze uit met een kwartier vertraging.
Kijk gewoon rock am ringquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat hier goed aan zou moeten zijn. Deze dodo met een speelgoedgitaar.
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De zon gaat bij onze kant onder dus logisch
Het is zomers noordelijker langer licht. In de winter zijn de dagen in het zuiden juist wat langer dan in het noorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |