Gangsta JOW!!quote:
ja stond ook in de nu.nl recensie dat dat nogal vreemd was. Idee was waarschijnlijk leuk maar dat ziet er natuurlijk vreemd uitquote:
Eerst A7Xquote:Op zondag 8 juni 2014 21:35 schreef Devv het volgende:
Man, wat heb ik zin in morgen. Lekker beuken op Metallica.
Ik vind die gitarist in het zwarte shirt wel cutequote:Op zondag 8 juni 2014 21:37 schreef Xrenity het volgende:
Taymir is echt een band die 10 jaar geleden in Engeland een hitje had kunnen scoren.
Ikquote:Op zondag 8 juni 2014 21:38 schreef Tourniquet het volgende:
Die bassist zat trouwens ooit in All Missing Pieces (wie kent ze nog?)
Echt he, nu wel weer klaar mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:37 schreef Xrenity het volgende:
Taymir is echt een band die 10 jaar geleden in Engeland een hitje had kunnen scoren.
Ik vind ze leukquote:Op zondag 8 juni 2014 21:37 schreef Xrenity het volgende:
Taymir is het levende bewijs dat werkelijk iedereen een bandje kan beginnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:37 schreef Xrenity het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik![]()
![]()
Edit: of ik daar trots op ben weet ik nog nietVolgens mij zelfs ooit nog een single van gekocht
![]()
![]()
Cute als in wat? Dat je zijn anus wil bleken.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind die gitarist in het zwarte shirt wel cute
quote:
Niet bleken... Er een rondje van maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:42 schreef Vatta het volgende:
[..]
Cute als in wat? Dat je zijn anus wil bleken.
twitter:NPOcultura twitterde op zondag 08-06-2014 om 21:41:29Tijd voor de grote afsluiter van vandaag: Arctic Monkeys! We zenden de hele show uit! Kijk mee op http://t.co/lDazXGYFKW #PP14 reageer retweet
Streamen en oordoppenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Vatta het volgende:
Dit is toch fantastisch. Ik wil het geluid harder maar gaat niet
Of de hele show met hun telefoontje in de lucht staanquote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef richolio het volgende:
Mensen die bij festivals op elkaars nek gaan zitten![]()
Bij Mika moet ik altijd denken aan Jeroen Kijk in de Veghte: Mika Mika Mikaquote:
Of met Circus. Redelijke kans dat die niet komt, toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:48 schreef richolio het volgende:
Meh, Snap out of itVerwissel die maar met Still take you home ofzo
Denk het niet neequote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Of met Circus. Redelijke kans dat die niet komt, toch?
Nu al drie nummers van het laatste album. Vind ik best jammerquote:
Hetzelfde, al klinkt dit wel lekkerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Nu al drie nummers van het laatste album. Vind ik best jammerAlsnog helden, maar ik zag natuurlijk liever de oudere..
Zit wat in jaquote:Op zondag 8 juni 2014 21:52 schreef alors het volgende:
Hij had zo een zoon van Danny Vera kunnen zijn qua looks.
Die titels klopt heel vaak geen kut van, geven ze hun eigen draai aan.quote:
Mijn nichtje heet Mika ( Mika Josephine)quote:Op zondag 8 juni 2014 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij Mika moet ik altijd denken aan Jeroen Kijk in de Veghte: Mika Mika Mika
Ergste vind ik die mensen die zwaaien naar het scherm waar ze te zien zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 21:57 schreef d4v1d het volgende:
Al die mensen die gek gaan doen als ze door hebben dat ze in beeld zijn
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ergste vind ik die mensen die zwaaien naar het scherm waar ze te zien zijn![]()
Mika mika mika, Josephine... Nikita-fans?quote:
Werkelijk geen ideequote:Op zondag 8 juni 2014 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mika mika mika, Josephine... Nikita-fans?
Den het ookquote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Met ons erbij had het sws veel leuker geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |