De zoon van Atzegodquote:
Die vent kan verdomme ook niks.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Oorzaak van het slechte geluid gevonden:twitter:giel3fm twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:12:42Zo, nu ff het geluid doen bij @arcticmonkeys 😉 Die Alex turner ziet er uit als @dannyveramusic. Showtje hoor! #PP14 http://t.co/X3eFrpxXbT reageer retweet
Giel.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Oorzaak van het slechte geluid gevonden:twitter:giel3fm twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:12:42Zo, nu ff het geluid doen bij @arcticmonkeys 😉 Die Alex turner ziet er uit als @dannyveramusic. Showtje hoor! #PP14 http://t.co/X3eFrpxXbT reageer retweet
Godverdomme.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geluid is niet best en ze spelen saai.
Vorig jaar op BKS veel beter.
En dan is het nog matig. Eckte eckte gespot.quote:
Geluid is verdomme nog steeds kut. Godverdomme. Ik ga Michiel morgen maar eens even opzoeken. Wie gaat er mee?quote:
Atze is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geluid is niet best en ze spelen saai.
Vorig jaar op BKS veel beter.
Giel is een ander persoon he? Fijn dat je luistertquote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Vatta het volgende:
[..]
Geluid is verdomme nog steeds kut. Godverdomme. Ik ga Michiel morgen maar eens even opzoeken. Wie gaat er mee?
Met van Persie lukt je dat niet?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had altijd een profielfoto van een jonge Alex Turner op MSN, en toen vroegen mensen of ik dat was.
Dit vond ik leuk
Met Strootman en Atze niet, maar jullie kennen mij ook nietquote:
Laten we de Fok knokploeg maar eens mobiliseren, want dit kan nietquote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Vatta het volgende:
[..]
Geluid is verdomme nog steeds kut. Godverdomme. Ik ga Michiel morgen maar eens even opzoeken. Wie gaat er mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |