Ah zo.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Down The Rabbit Hole. Aangezien Lowlands standaard al streams heeft en het van Lowlands is kan 3voor12 daar wel ns deals voor hebben.
En de frontman van een van de weinige 'christelijke' bands heeft zijn vrouw laten vermoordenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zo'n niet-christelijke uitdrukking op zo'n christelijke pinksterdag
Idealiter zou een systeem compleet in het midden tussen communisme en kapitalisme het beste werken, maar dit is praktisch nooit uitvoerbaar door hebzucht van mensen en de vraag om extremen.quote:
Aha uitleg. Hij werd er Godverdomme emosjioneel vanquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
MUZ / Pinkpop 2014 #14 Wachten op AM
GekkeGerrit- begon.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Idealiter zou een systeem compleet in het midden tussen communisme en kapitalisme het beste werken, maar dit is praktisch nooit uitvoerbaar door hebzucht van mensen en de vraag om extremen.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef alors het volgende:
Dit vind ik echt wel een van hun minste nummersEn het was een prima set, jammer weer.
Naast de hoofdingangquote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Metalfreak het volgende:
Stage 4 is dat buiten de hekkenOf waar op het terrein hebben ze dat weggeduwd?
Tenzij je radio luistert, neen.quote:
Had ook wel Soundgarden gewild, maar die ticketprijs, allememaggies.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef whosvegas het volgende:
Ik kap er mee, ik ga douchen en maffen
Morgen werken, daarna Soundgarden
Trouwens wel een domper, geen Metallica en geen Biffy Clyro
Jammer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |