Ja, zouden ze niet stoppen met optreden vanwege die ziekte?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef richolio het volgende:
Zat trouwens wel acdc op te noemen, maar was vergeten dat Malcolm Young heel ziek isZe kunnen goed door zonder hem. Maar dat gaat dan niet volgend jaar gebeuren..
Wel een droom om hun nog live te zien
Jij ging VI kijken, nozem.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Thé Lau komend jaar weer optreedt.
Minachting van de kijker.quote:
Volgens mij zouden ze nog doorgaan. In ieder geval niet stoppen, misschien een laatste tour ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, zouden ze niet stoppen met optreden vanwege die ziekte?
Ik heb met m'n broers een soort van bucketlist van favo bands die we willen zien voordat de leden dood zijn idd, zoals bijvoorbeeld carnivore/Peter Steele die ik net een half jaar voor ie de pijp utiging nog in 013 zag gelukkig (en ook ACDC in de Arenaquote:
Zeg maar Korsakov.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze nog doorgaan. In ieder geval niet stoppen, misschien een laatste tour ofzo.
Wel sneu hoor, Malcolm heeft zware dementie ofzo.
Op Lowlands mag het welquote:
+1quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef YuckFou het volgende:
Matallica is live bezig en ik zit naar dat overgewaardeerde kut Chefspecial te kijken
Ik zit een of andere folk metal te luisterenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef YuckFou het volgende:
Matallica is live bezig en ik zit naar dat overgewaardeerde kut Chefspecial te kijken
en dan eerst t hoekje van zo'n drager vasthouden en vervolgens wegschietenquote:
Wat is je tegenvaller dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:52 schreef richolio het volgende:
Ik vond Twenty One Pilots ook wel een hoogtepunt eigenlijk.
Oh leuk! Ik vraag mijn overgrootoma wel even mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
gerucht gaat dat volgend jaar Queen de headliner is
Hij heeft wel pas een nieuw nummer uitgebracht.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik vraag mijn overgrootoma wel even mee.
Ook duimen dat Michael Jackson komt.
Ik weet niet hoe je zijn naam speltquote:
Denk eerder dat er weinig uitgezonden mag wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Brembo het volgende:
Weer blauw. Budget is wel echt op bij de publieke omroep of ik moet maar is zo'n upckaart kopen
.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 23:08:57Metallica wil persé zelf aangeven welke nrs wij mogen uitzenden en ze zijn te laat begonnen, dat is even de puzzel van onze clearance man. reageer retweet
Die it is het opmaatje hequote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 23:08:57Metallica wil persé zelf aangeven welke nrs wij mogen uitzenden en ze zijn te laat begonnen, dat is even de puzzel van onze clearance man. reageer retweet
Lekkahquote:Op maandag 9 juni 2014 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe was je Pinksterontbijt vanmorgen?
Mooi, dus er komt wel footage...dat wordt nachtwerk...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
Wel knap dat het publiek meezingt.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Brembo het volgende:
Alweer die belgische pyamanegroide die stoer doet.
Ik vraag het me af. De tv-uitzending duurt tot 23:50, reken er maar niet op dat ze daar spontaan een half uurtje aan vastplakken.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Mooi, dus er komt wel footage...dat wordt nachtwerk...
* YuckFou schenkt nog een baco in
Geen Metallica zou wel zwaar bout zijn....quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vraag het me af. De tv-uitzending duurt tot 23:50, reken er maar niet op dat ze daar spontaan een half uurtje aan vastplakken.
ongeveer 22.05quote:
nou nou, niet zo scheldenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef YuckFou het volgende:
Alweer Chefsflikker nou op met die hipster kut tering band
It sucks dick like a cheap bitch!quote:
Hou godverdomme nou eeNS JE BEKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:
Niet in deze uitzending, wel net 3 kwartier live op 101quote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef Vatta het volgende:
Godverdomme daar ben ik weer. Jullie dachten waarschijnlijk al waar blijftie. Is Arcade Fire al geweest?
Hoe was het?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet in deze uitzending, wel net 3 kwartier live op 101
Goed natuurlijkquote:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 9 juni 2014 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat krijg je als ze de hele tijd dingen blijven herhalenDit is verdomme al de derde keer dat ik dit nummer van Bastille voorbij zie komen
quote:
Ik kan me goed voorstellen dat dit op een festival goed werkt, maar qua muziek ligt het ver buiten mijn kring van interesse. Beetje vergelijkbaar met wat ik van Stromae gezien heb: wel leuk om op een festival even bij te swingen, maar ik zou het nooit in mijn dagelijkse Spotify lijstje gooien.quote:
Nee manquote:Op maandag 9 juni 2014 23:41 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat dit op een festival goed werkt, maar qua muziek ligt het ver buiten mijn kring van interesse. Beetje vergelijkbaar met wat ik van Stromae gezien heb: wel leuk om op een festival even bij te swingen, maar ik zou het nooit in mijn dagelijkse Spotify lijstje gooien.
Funeralquote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee manJuist Arcade Fire vind ik in de clubshows beter dan op festivals, simpel omdat het publiek dan veel meer meedoet dan op de festivals. Al zijn beide goed te doen hoor
Ik zou zeggen check het eens op plaat voordat je het afschrijft. Met name Funeral is fantastisch (zie mijn usericon)
Nee, ik houdt mijn poot stijf. Het is geen muziek voor mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee manJuist Arcade Fire vind ik in de clubshows beter dan op festivals, simpel omdat het publiek dan veel meer meedoet dan op de festivals. Al zijn beide goed te doen hoor
Ik zou zeggen check het eens op plaat voordat je het afschrijft. Met name Funeral is fantastisch (zie mijn usericon)
Jaloersquote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Funeral![]()
Zag ze die tour in Paradiso en werd compleet overdonderd.
Waarschijnlijk huilt Smeets elke minuut na 23:00 dat Metallica speelt steeds harder. Iets met overschrijding van de vergunning en huiliehuilie Smeets als iets geld moet kosten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |