quote:
Niet in deze uitzending, wel net 3 kwartier live op 101quote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef Vatta het volgende:
Godverdomme daar ben ik weer. Jullie dachten waarschijnlijk al waar blijftie. Is Arcade Fire al geweest?
Hoe was het?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet in deze uitzending, wel net 3 kwartier live op 101
Goed natuurlijkquote:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 9 juni 2014 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat krijg je als ze de hele tijd dingen blijven herhalenDit is verdomme al de derde keer dat ik dit nummer van Bastille voorbij zie komen
quote:
Ik kan me goed voorstellen dat dit op een festival goed werkt, maar qua muziek ligt het ver buiten mijn kring van interesse. Beetje vergelijkbaar met wat ik van Stromae gezien heb: wel leuk om op een festival even bij te swingen, maar ik zou het nooit in mijn dagelijkse Spotify lijstje gooien.quote:
Nee manquote:Op maandag 9 juni 2014 23:41 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat dit op een festival goed werkt, maar qua muziek ligt het ver buiten mijn kring van interesse. Beetje vergelijkbaar met wat ik van Stromae gezien heb: wel leuk om op een festival even bij te swingen, maar ik zou het nooit in mijn dagelijkse Spotify lijstje gooien.
Funeralquote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee manJuist Arcade Fire vind ik in de clubshows beter dan op festivals, simpel omdat het publiek dan veel meer meedoet dan op de festivals. Al zijn beide goed te doen hoor
Ik zou zeggen check het eens op plaat voordat je het afschrijft. Met name Funeral is fantastisch (zie mijn usericon)
Nee, ik houdt mijn poot stijf. Het is geen muziek voor mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee manJuist Arcade Fire vind ik in de clubshows beter dan op festivals, simpel omdat het publiek dan veel meer meedoet dan op de festivals. Al zijn beide goed te doen hoor
Ik zou zeggen check het eens op plaat voordat je het afschrijft. Met name Funeral is fantastisch (zie mijn usericon)
Jaloersquote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Funeral![]()
Zag ze die tour in Paradiso en werd compleet overdonderd.
Waarschijnlijk huilt Smeets elke minuut na 23:00 dat Metallica speelt steeds harder. Iets met overschrijding van de vergunning en huiliehuilie Smeets als iets geld moet kosten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |