quote:
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 22:35:53Veel vragen over Metallica: helaas weten wij niet wat de overwegingen geweest zijn (van band/management) om ons geen toestemming te geven.. reageer retweet
Pinoquote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Pino112 het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 22:35:53Veel vragen over Metallica: helaas weten wij niet wat de overwegingen geweest zijn (van band/management) om ons geen toestemming te geven.. reageer retweet
quote:
Dus compleet geen toestemming?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat de nog levende broer van Jimi
Zou wel tof zijn, maar laat QotSA dan alsjeblieft weer een festivalsetje spelen en niet meer te veel van het nieuwe album. Ben een groot fan, maar ik hoor toch liever de wat meer dansbare nummersquote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Red Fang, Soundgarden, Queens of the Stone Age en Pearl Jam op de mainstage
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Thé Lau komend jaar weer optreedt.
Ja, zouden ze niet stoppen met optreden vanwege die ziekte?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef richolio het volgende:
Zat trouwens wel acdc op te noemen, maar was vergeten dat Malcolm Young heel ziek isZe kunnen goed door zonder hem. Maar dat gaat dan niet volgend jaar gebeuren..
Wel een droom om hun nog live te zien
Jij ging VI kijken, nozem.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Thé Lau komend jaar weer optreedt.
Minachting van de kijker.quote:
Volgens mij zouden ze nog doorgaan. In ieder geval niet stoppen, misschien een laatste tour ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, zouden ze niet stoppen met optreden vanwege die ziekte?
Ik heb met m'n broers een soort van bucketlist van favo bands die we willen zien voordat de leden dood zijn idd, zoals bijvoorbeeld carnivore/Peter Steele die ik net een half jaar voor ie de pijp utiging nog in 013 zag gelukkig (en ook ACDC in de Arenaquote:
Zeg maar Korsakov.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze nog doorgaan. In ieder geval niet stoppen, misschien een laatste tour ofzo.
Wel sneu hoor, Malcolm heeft zware dementie ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |