Ja, zouden ze niet stoppen met optreden vanwege die ziekte?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef richolio het volgende:
Zat trouwens wel acdc op te noemen, maar was vergeten dat Malcolm Young heel ziek isZe kunnen goed door zonder hem. Maar dat gaat dan niet volgend jaar gebeuren..
Wel een droom om hun nog live te zien
Jij ging VI kijken, nozem.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Thé Lau komend jaar weer optreedt.
Minachting van de kijker.quote:
Volgens mij zouden ze nog doorgaan. In ieder geval niet stoppen, misschien een laatste tour ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, zouden ze niet stoppen met optreden vanwege die ziekte?
Ik heb met m'n broers een soort van bucketlist van favo bands die we willen zien voordat de leden dood zijn idd, zoals bijvoorbeeld carnivore/Peter Steele die ik net een half jaar voor ie de pijp utiging nog in 013 zag gelukkig (en ook ACDC in de Arenaquote:
Zeg maar Korsakov.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze nog doorgaan. In ieder geval niet stoppen, misschien een laatste tour ofzo.
Wel sneu hoor, Malcolm heeft zware dementie ofzo.
Op Lowlands mag het welquote:
+1quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef YuckFou het volgende:
Matallica is live bezig en ik zit naar dat overgewaardeerde kut Chefspecial te kijken
Ik zit een of andere folk metal te luisterenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef YuckFou het volgende:
Matallica is live bezig en ik zit naar dat overgewaardeerde kut Chefspecial te kijken
en dan eerst t hoekje van zo'n drager vasthouden en vervolgens wegschietenquote:
Wat is je tegenvaller dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:52 schreef richolio het volgende:
Ik vond Twenty One Pilots ook wel een hoogtepunt eigenlijk.
Oh leuk! Ik vraag mijn overgrootoma wel even mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
gerucht gaat dat volgend jaar Queen de headliner is
Hij heeft wel pas een nieuw nummer uitgebracht.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik vraag mijn overgrootoma wel even mee.
Ook duimen dat Michael Jackson komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |