Ze 'hoopten' hetquote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op TV straks wel denk ik, Corton zei wel zoiets.
Ja, ik moet ze gewoon zien en mijn Lowlands kaartje verkoop ik (heb al een koper)quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Had ook wel Soundgarden gewild, maar die ticketprijs, allememaggies.
waar? waar? waarrrrrrrr?quote:
het was geweldigquote:Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er gewoon ziek van dat Arcade Fire zo in het water viel.... Komen ze een keer en dan dit![]()
Daar waar eerst dat mini reuzenrad stond? Of bedoel je dus buiten de hekken naast de hoofdingang?quote:
linkje graagquote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
In de studio van 3fm hangt wel een livestream van metallica?
Weet ik veel. 3fm is de enige zender die uitzendt vanaf PP, dus dat nam ik aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
In de studio van 3fm hangt wel een livestream van metallica?
quote:
Dat wel ja... Reflektor als openingquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar waar eerst dat mini reuzenrad stond? Of bedoel je dus buiten de hekken naast de hoofdingang?
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)p-vierde-podium.htmlquote:Pinkpop krijgt een vierde podium erbij dit jaar. Dat tekent Sp!ts op uit de mond van directeur Jan Smeets. Het zou gaan om een podium voor kleinere bands, dat kleiner is dan de tent stage en op de plek moet komen van het Pinkpop plein. Het vierde podium komt op "de plaats waar tot nu toe een markt en een openluchtbioscoop stonden, op een parkeerplaats net buiten de hoofdingang. Dit gedeelte wordt bij het festivalterrein getrokken", meldt het dagblad.
Volgend jaar acdc ipv de stones..quote:Op maandag 9 juni 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar weer als de lineup matig is
U2 is het geruchtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |