Was ook niet echt een lastige etappe of een lastige slotklim. Dit was alleen op papier een klim van buitencategorie.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Afstand met de rest eigenlijk best klein.
Had een goede pokerface, maar gewoon helemaal niks meer over blijkbaar.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rare finish, Contador moest even een meter laten en leek voor de rest gewoon in het wiel te blijven zitten.
Froome geef ik je gelijk in maar Sky als ploeg is een stuk minder dan vorig jaar. Portequote:
Een Mollema kan hem hebben in de Tour.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vreemd seizoen van Nibali. Niet alleen qua resultaten, maar hij straalt ook gewoon een soort slapheid uit.
Dat is waar. In de Tour zal het met minuten gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Was ook niet echt een lastige etappe of een lastige slotklim. Dit was alleen op papier een klim van buitencategorie.
Muah alleen Porte mss, de rest is juist sterker met Thomas, Lopez en Nieve denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Froome geef ik je gelijk in maar Sky als ploeg is een stuk minder dan vorig jaar. Porte
Misschien wordt Kelderman wel voor 2 miljoen de meesterknecht van Vroemquote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef forzaudinese het volgende:
Kelderman![]()
![]()
Nooit gedacht dat hij zo lang met Contador en Froome mee zou kunnen ! Volgend jaar Kelderman samen met Mollema maar mee naar de tour !
Vorig jaar waren ze inderdaad beter in de rondjes in aanloop naar de Tour, maar in de Tour juist slechter dan hier.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Froome geef ik je gelijk in maar Sky als ploeg is een stuk minder dan vorig jaar. Porte
Clement werd hier recentelijk 11e na een Giro-deelname, dus zoveel verslechteren zal Kelderman nu ook niet denk ik. Top-10 moet sowieso haalbaar zijn, top-5 misschien ook nog wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman zit nog wel in zijn Giro vorm, zou best kunnen dat dat gedurende de week steeds minder wordt.
Ik denk dat Belkin het salaris van Gesink volgend jaar aan Kelderman over maakt.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien wordt Kelderman wel voor 2 miljoen de meesterknecht van Vroem
Heeft vorige week lekker kunnen herstellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Marcoss het volgende:
Afwachten hoeveel energie Kelderman nog over heeft komend weekend (met nog 2 hele lastige etappes), maar dit is al geniaal
Volgend jaar is zijn grootste uitdager ene Wilco.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
In het verleden reed Froome iedereen op zo'n beklimming op een minuut. Nu is het secondespel. Bovendien is z'n ploeg ook niet oppermachtig. Dat geeft vertrouwen voor een mooie Tour.
Dat maakt helemaal niks uit ! Gewoon de witte trui naar huis rijden en voor de rest hoeft hij niks meer te doen. Wat Kelderman vandaag heeft laten zien zal ik niet snel vergetenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman zit nog wel in zijn Giro vorm, zou best kunnen dat dat gedurende de week steeds minder wordt.
Nee, met dat geld gaan ze het contract van Boom opwaarderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:22 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik denk dat Belkin het salaris van Gesink volgend jaar aan Kelderman over maakt.
Vorig jaar pakte hij in de eerste bergrit in da Dauphiné ook maar 4 seconden op Contador (en Busche).quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
In het verleden reed Froome iedereen op zo'n beklimming op een minuut. Nu is het secondespel. Bovendien is z'n ploeg ook niet oppermachtig. Dat geeft vertrouwen voor een mooie Tour.
Ja, maar Clement hoefde toen niet elke dag vol aan de bak in de slotweek, Kelderman moest dat wel. En die was in de slotweek minder dan in de 2de week.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Clement werd hier recentelijk 11e na een Giro-deelname, dus zoveel verslechteren zal Kelderman nu ook niet denk ik. Top-10 moet sowieso haalbaar zijn, top-5 misschien ook nog wel.
Hebben ze dat geld niet nodig voor het dieet van Brown?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, met dat geld gaan ze het contract van Boom opwaarderen.
Werd Busche daar niet pas in de slotkilometer teruggepakt?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar pakte hij in de eerste bergrit in da Dauphiné ook maar 4 seconden op Contador (en Busche).
Liever niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:25 schreef forzaudinese het volgende:
Zie je het voor je ? Tour 2015 start in Utrecht met Kelderman, Mollema, Gesink, Ten Dam aan de start.
Ben wel echt benieuwd hoe ze dat gaat doen bij Belkin. De contracten van zowat alle goede renners lopen af (alleen die van Ten Dam en Hofland niet, volgens mij) en zeker Kelderman en Mollema verdienen wel een opwaardering. En Belkin heeft niet het budget van Rabo qua salarissen.. (al is er met LLS wel een grootverdiener vertrokken)quote:Op maandag 9 juni 2014 15:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, met dat geld gaan ze het contract van Boom opwaarderen.
Dat Kelderman die slotweek minder was, kwam denk ik meer doordat de klimmen wat steiler waren. Ik denk daarom ook dat de bergen in Frankrijk hem wat beter liggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar Clement hoefde toen niet elke dag vol aan de bak in de slotweek, Kelderman moest dat wel. En die was in de slotweek minder dan in de 2de week.
Maar misschien komt het helemaal goed en heeft die paar dagen rust hem goed gedaan en is hij nu zelfs nóg beter
Daar zal er vast ook wel één bij zijn die voor de Giro gaat. Bovendien is LtD gewoon een knecht.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:25 schreef forzaudinese het volgende:
Zie je het voor je ? Tour 2015 start in Utrecht met Kelderman, Mollema, Gesink, Ten Dam aan de start.
Denk ook niet dat ze alle 4 nog voor Belkin zullen rijden.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar zal er vast ook wel één bij zijn die voor de Giro gaat. Bovendien is LtD gewoon een knecht.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 09-06-2014 om 15:16:10Kelderman, 2 maanden geleden, over Froome & Contador: 'Als ik goed ben kunnen ze echt niet veel harder. Je kunt geen veertig bergop rijden.' reageer retweet
Quintana is echt wel een stuk beter, dus ook voor de witte trui zit dat er niet in volgend jaarquote:Op maandag 9 juni 2014 15:26 schreef Syntix het volgende:
Volgend jaar TdF met Quintana en Kelderman voor plek 3? Achter Froome en Porte natuurlijk, want dat zijn wel echte bazen![]()
Ow en DeeBee is een kneus.
Gesink en Boom zullen wel wat moeten inleveren lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd hoe ze dat gaat doen bij Belkin. De contracten van zowat alle goede renners lopen af (alleen die van Ten Dam en Hofland niet, volgens mij) en zeker Kelderman en Mollema verdienen wel een opwaardering. En Belkin heeft niet het budget van Rabo qua salarissen.. (al is er met LLS wel een grootverdiener vertrokken)
Of anders vertrekken.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink en Boom zullen wel wat moeten inleveren lijkt me.
Zoals elk jaar in de Dauphiné, altijd een paar Tour-kandidaten die er doorheen zakken of zelfs geen poging doen om te volgen. Van Garderen en Kwiatkowski nu de belangrijkste namen die missen inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef Mykonos het volgende:
GC:
1 Chris Froome (GBr) Sky
2 Alberto Contador (Spa) Tinkoff-Saxo 00:12
3 Wilco Kelderman (Ned) Belkin 00:00:21
4 Andrew Talansky (USA) Garmin-Sharp 00:00:33
5 Jurgen Van Den Broeck (Bel) Lotto Belisol 00:00:35
6 Vincenzo Nibali (Ita) Astana 00:00:50
7 Haimar Zubeldia (Spa) Trek Factory Racing 00:01:22
8 Jakob Fuglsang (Den) Astana
9 Adam Yates (GBr) Orica-GreenEdge 00:01:31
10 Tanel Kangert (Est) Astana 00:01:35
Missen toch wel wat verwachte namen hier.
Straks krijg je toorn van Pedroso over je heen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boom ruilen voor Boem.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kwiatkowski blijft sowieso kwetsbaar in echte bergritten.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoals elk jaar in de Dauphiné, altijd een paar Tour-kandidaten die er doorheen zakken of zelfs geen poging doen om te volgen. Van Garderen en Kwiatkowski nu de belangrijkste namen die missen inderdaad.
Nouja, de halve familie Boom werkt bij Belkin, dus ik weet niet of hij direct zal vertrekken.quote:
Als Boom Nederlands kampioen wordt dit jaar en de kasseien etappe in de tour wint dan moet hij niet inleveren hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, ze zullen er in salaris wel flink op achteruit gaan. Als ze dat accepteren prima anders gaan ze zelf wel weg waarschijnlijk (vraag is of ze elders meer kunnen krijgen).quote:Op maandag 9 juni 2014 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk niet dat ze ergens anders 6 of 7 ton per jaar kunnen binnen hengelen.
Ik heb het ook gemist ouwe reus, en beelden heb ik ook niet. Wel een gifje van Co Stompé, maar dat is niet centraal genoeg denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:31 schreef Mani89 het volgende:
Ah shit gemist! Als iemand al beelden heeft hoor ik dat graag.
Ach, laat gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist ouwe reus, en beelden heb ik ook niet. Wel een gifje van Co Stompé, maar dat is niet centraal genoeg denk ik.
Weet je wat de favoriete voetbalclub van Co is?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist ouwe reus, en beelden heb ik ook niet. Wel een gifje van Co Stompé, maar dat is niet centraal genoeg denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je favorietjes hebben toch gewonnen jongen! Rest van de dag lekker JUICHEN met je Sky-shirtje aan. En in juli weer, het kan gewoon niet op! Met hun mooie blauw/zwarte auto's en stoere boys zoals deze jongen:quote:Op maandag 9 juni 2014 15:26 schreef Syntix het volgende:
Volgend jaar TdF met Quintana en Kelderman voor plek 3? Achter Froome en Porte natuurlijk, want dat zijn wel echte bazen![]()
Ow en DeeBee is een kneus.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet je wat de favoriete voetbalclub van Co is?Bedankt Frenk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke planeet is dit?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je favorietjes hebben toch gewonnen jongen! Rest van de dag lekker JUICHEN met je Sky-shirtje aan. En in juli weer, het kan gewoon niet op! Met hun mooie blauw/zwarte auto's en stoere boys zoals deze jongen:
[ afbeelding ]
![]()
Sky (oh Sky), was ik ook maar fan geworden! [ afbeelding ]
Dankje, ik ga even mijn F5 verkrachten.quote:
Hij doet het al..quote:Op maandag 9 juni 2014 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankje, ik ga even mijn F5 verkrachten.
Contador heeft natuurlijk een hoop ervaring met die tweestrijd bergop in de Tour. 2007 met Rasmussen, 2010 met Andy Schleck. (Eigenlijk verloor hij in 2007 en won hij in 2010, maar officieel heeft hij de Tour van 2007 gewonnen en die van 2010 nietquote:
Ligt echt volledig aan het parcours.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Quintana is echt wel een stuk beter, dus ook voor de witte trui zit dat er niet in volgend jaar
Vlakke tijdritten, mogelijkheden tot waaiers, veel lopers, weinig steil werk.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Welk parcours zou Quintana dan van die witte trui kunnen afhouden?
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:56 schreef Smoofie het volgende:
Froome is vroeg begonnen met dopen dit jaar.
Dan nog wint Quintana, hij kan echt wel in waaiers rijden, kan zijn mannetje staan op lopers en is in topvorm een meer dan aardig tijdrijder.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vlakke tijdritten, mogelijkheden tot waaiers, veel lopers, weinig steil werk.
Heb het even teruggekeken. Spannende rit. Goed om te zien dat Contador in het wiel kan blijven van Froome. En Kelderman: geweldig dat hij de grote twee bijna tot de finish kan volgen.quote:
Je bent toch iets minder kneuzig dan gedacht. Je kan altijd nog fan worden natuurlijk van dit mooie team met deze ongelofelijke eindbaas. De kleuren zijn inderdaad wel prachtigquote:Op maandag 9 juni 2014 15:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je favorietjes hebben toch gewonnen jongen! Rest van de dag lekker JUICHEN met je Sky-shirtje aan. En in juli weer, het kan gewoon niet op! Met hun mooie blauw/zwarte auto's en stoere boys zoals deze jongen:
[ afbeelding ]
![]()
Sky (oh Sky), was ik ook maar fan geworden! [ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:05 schreef Evertjan het volgende:
wat moeten we van van Garderen verwachten? Tot nu toe nog niet veel soeps dit seizoen
In Catalonië reed hij op zich niet slecht, maar vandaag was het niks nee. Even afwachten hoe het de rest van de week gaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:05 schreef Evertjan het volgende:
wat moeten we van van Garderen verwachten? Tot nu toe nog niet veel soeps dit seizoen
Ja, fuck NOS. Ze graven wel hun graf zo, er stappen steeds meer Nederlanders over naar Sporza.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef forzaudinese het volgende:
Welke dooie spreekt de samenvatting in bij de NOS ? Zo'n mooie finale gezien en dan gaan ze bij de NOS zonder emotie een samenvatting inspreken.Wat Kelderman liet zien vandaag dat hebben lang niet meer gezien maar blijkbaar vinden ze het bij de NOS allemaal maar normaal. Ze gaan ook al later beginnen met de TDF uitzenden.
Hij finishte wel in de Giro ja, dat weten ze bij de NOS dan weer wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef forzaudinese het volgende:
Welke dooie spreekt de samenvatting in bij de NOS ? Zo'n mooie finale gezien en dan gaan ze bij de NOS zonder emotie een samenvatting inspreken.Wat Kelderman liet zien vandaag dat hebben lang niet meer gezien maar blijkbaar vinden ze het bij de NOS allemaal maar normaal. Ze gaan ook al later beginnen met de TDF uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later? Hoe laat dan? En wat doen ze met de etappes die ze nog wel helemaal uitzonden?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef forzaudinese het volgende:
Uurtje later dacht ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Later? Hoe laat dan? En wat doen ze met de etappes die ze nog wel helemaal uitzonden?
Mag ook wel, de Tour is het enige wat die doet zo ongeveer, en VDB2 ligt er waarschijnlijk weer ergens bij in de eerste week.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Kelderman![]()
VDB2 lijkt ook in orde te zijn.
Hahahaha, kijk eens wie er op die tweet gereageerd heeftquote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Tommeke het volgende:
Opvallend idd:
http://twitter.com/kristoffervabo/status/476090481051717632
Die jongen heeft wel veel ziektes zeg. Wat een pechvogel.quote:
Kan het niet vinden, vertelquote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef jaykop het volgende:
[..]
Hahahaha, kijk eens wie er op die tweet gereageerd heeft
twitter:michellecound twitterde op maandag 09-06-2014 om 22:22:48@velocast @TourDeJose no TUE required, he has asthma, hence the coughing after exertion #duh #trolls reageer retweet
Deze moet je even uitleggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]twitter:michellecound twitterde op maandag 09-06-2014 om 22:22:48@velocast @TourDeJose no TUE required, he has asthma, hence the coughing after exertion #duh #trolls reageer retweet
Volgens mevrouw Cound heeft Froome astma.quote:
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Blik het volgende:
Zou het kunnen dat de longen op die manier op korte termijn meer zuurstof op kunnen nemen?
twitter:michellecound twitterde op maandag 09-06-2014 om 22:22:48@velocast @TourDeJose no TUE required, he has asthma reageer retweet
Ben razendbenieuwd welk astmamedicijn Sky heeft uitgevonden dat niet op de verbodenstoffenlijst staat. Zijn dat nou die marginal gains?quote:4.1.1
The Code permits Athletes to apply for permission to Use, for therapeutic purposes, substances or methods on the Prohibited List whose Use would otherwise be prohibited
Kelderman kan die tempowisselingen van Froome wat minder goed hebben. Froome parkeerde compleet na die eerste demarrage en Kelderman wilde gewoon op eigen tempo omhoogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 06:32 schreef uithangbord het volgende:
Wat was het heerlijk om naar Kelderman te kijken gisteren. Zet zijn fiets gewoon tussen de favorieten, laat geen gaatje vallen en dan nog het lef hebben om weg te springen bij een Froome en Contador in topvorm. Dan heb je karakter en voel je je goed. Het Nederlandse wielrennen is de afgelopen twee jaar toch weer stukken interessanter geworden!
Volgens mij was het meer een Andy Schleck/Contador actie, waarbij nu Froome en Contador naar elkaar keken omdat Contador niet wilde overnemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Kelderman kan die tempowisselingen van Froome wat minder goed hebben. Froome parkeerde compleet na die eerste demarrage en Kelderman wilde gewoon op eigen tempo omhoog
Ja ok, denk dat het een bewuste parkeeractie was om Contador op kop te krijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een Andy Schleck/Contador actie, waarbij nu Froome en Contador naar elkaar keken omdat Contador niet wilde overnemen.
http://nos.nl/video/172857-tour-slotfase-etappe-14.html
Hij kucht wel altijd flink naar een race, dit doet hij al een paar jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mevrouw Cound heeft Froome astma.
Dit komt alleen totaal niet voor in zijn net uitgebrachte autobiografie.
Of ze weten het pas sinds een week, of mevrouw Cound lult uit haar nek.
Niemand had 4 jaar geleden van die Froome gehoord, kuch een eind op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij kucht wel altijd flink na een race, dit doet hij al een paar jaar.
Sport je zelf nooit?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij kucht wel altijd flink naar een race, dit doet hij al een paar jaar.
Kan die inhaler niet antibiotica zijn of zo? Strookt natuurlijk niet met het verhaal van zijn vriendin dan, maar goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sport je zelf nooit?
Kuchen na inspanning doet (bijna) iedereen, omdat je longblaasjes dan extreem open staan en je daar last van hebt. Dat is een inspanningskuchje, zie je ook bij schaatsers vaak bijv. Mollema zie je het ook bijna altijd doen tijdens interviews, flink kuchen...
Dat is niet iets waar je een inhaler voor nodig hebt.
Het was zeker het spel van Contador en Froome waar hij in gevangen werd. En die twee zijn ook echt (nog) een maatje te groot voor hem. Maar dat hij dan niet in het wiel blijft hangen maar zijn eigen pad kiest vind ik bewonderenswaardig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Kelderman kan die tempowisselingen van Froome wat minder goed hebben. Froome parkeerde compleet na die eerste demarrage en Kelderman wilde gewoon op eigen tempo omhoog
Dat kan ik ongetraind op mijn brakke stadsfiets gewoon bijhoudenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:25 schreef Marcoss het volgende:
28,8 km afgelegd in het 3de uur, ze maken er een toeristentochtje van.
Als ik even mijn best doe red ik dat ook nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:25 schreef Marcoss het volgende:
28,8 km afgelegd in het 3de uur, ze maken er een toeristentochtje van.
je bedoelt, hoe ik het graag ziequote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:22 schreef Syntix het volgende:
Zoals we het graag zien (Froome #1 en bertje verslagen):
[ afbeelding ]
Geloof me, als je een wielrenfiets zou hebben haal je dat met 2 vingers in je neus in een peloton. Wellicht zelfs met je stadfiets nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik even mijn best doe red ik dat ook nog
Klopt, ik heb een keer een triatlon gedaan dus dat is makkelijk te doen. Ik beeldde me dan ook in dat ik dat zou doen op mijn stadsfietsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof me, als je een wielrenfiets zou hebben haal je dat met 2 vingers in je neus in een peloton. Wellicht zelfs met je stadfiets nog
Echt hè.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Blijft nog wel een schitterend sprintveld over gelukkig!
En Hushovd wordt nu gelostquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt hè.Demare en..? Hushovd die al jaren geen deuk meer in een pakje boter rijdt?
Als ik Kelderman was zou ik proberen de massasprint te winnen, hoppa bonificatie
Wat gebeurt er?quote:
Volgens de Herbert regel gaan ze het niet halen.quote:
Ben benieuwd of er morgen een ploeg is die er vol voor wil gaan op de klim.quote:27. QUINTANA ROJAS Nairo Alexander MOV 00:11:08
28. RODRIGUEZ OLIVER Joaquin KAT 00:11:08
29. FROOME Christopher SKY 00:11:08
30. MOLLEMA Bauke BEL 00:11:08
31. KREUZIGER Roman TST 00:11:08
32. CONTADOR VELASCO Alberto TST 00:11:08
33. VALVERDE BELMONTE Alejandro MOV 00:11:08
34. PORTE Richie SKY 00:11:08
35. TALANSKY Andrew GRS 00:12:08
36. PERAUD Jean Christophe ALM 00:12:08
37. MONFORT Maxime RLT 00:12:08
38. FUGLSANG Jakob AST 00:12:08
39. TEN DAM Laurens BEL 00:12:08
40. EVANS Cadel BMC 00:12:08
41. MORABITO Steve BMC 00:12:08
42. BARDET Romain ALM 00:12:08
43. MARTIN Daniel GRS 00:12:08
44. ROGERS Michael TST 00:12:08
45. CHAVANEL Sylvain OPQ 00:12:47
46. KWIATKOWSKI Michal OPQ 00:12:47
Dat idee heb ik bij elke presentator van de NOS.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij die Stomphorst heb ik altijd het idee dat ze iemand van straat hebben geplukt en voor de autocue hebben gezet.
Ja, het is niet best, die hele NOS.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij elke presentator van de NOS.
Vooral die twee nieuwe 'talentjes' frustreren me. Sjoerd van Ramshorst doet me teveel denken aanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, het is niet best, die hele NOS.
Ze hebben er ook lak aan, lijkt het wel. Tom Egbers kan na 20 jaar nog geen zin uitspreken zonder te haperen. Dione heeft nergens verstand van. Joep Schreuder zou bij Focuz tv nog ontslagen worden. Dat vrouwtje met die rare naam en het rare hoofd zou bij de Purmerendse omroep niet misstaan. Die krullenbol vind ik een beetje een lul. Die andere, Sjoerd ofzo, is dan weer een lullo. Henry Schut doet altijd z'n best om mee te praten, maar blijkt ook vaak gewoon totaal geen kennis van zaken te hebben.
Niet echt een verzameling presentatoren om trots op te zijn.
Henry Schut is een talentje en ik hoop dat Herman van der Zande nog eens overstapt naar Studio Sportquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij elke presentator van de NOS.
Henny Schut gaat richting de 40.quote:
'Die lul', Van t Hof, is wel de enige van het stel die een programma vlot aan elkaar kan praten en niet struikelt over elke zin die hij zelf verzint. Steekt ver boven die andere kneusjes uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, het is niet best, die hele NOS.
Ze hebben er ook lak aan, lijkt het wel. Tom Egbers kan na 20 jaar nog geen zin uitspreken zonder te haperen. Dione heeft nergens verstand van. Joep Schreuder zou bij Focuz tv nog ontslagen worden. Dat vrouwtje met die rare naam en het rare hoofd zou bij de Purmerendse omroep niet misstaan. Die krullenbol vind ik een beetje een lul. Die andere, Sjoerd ofzo, is dan weer een lullo. Henry Schut doet altijd z'n best om mee te praten, maar blijkt ook vaak gewoon totaal geen kennis van zaken te hebben.
Niet echt een verzameling presentatoren om trots op te zijn.
De geblokte Noor bevindt zich in de diepe herfst van z'n carrière.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef OProg het volgende:
Thor Hushovd verlaat de Dauphiné en zoals verwacht ook geen tour.
Ik zie het niet gebeuren, maar dat hij dan maar in ieder geval De Avondetappe gaat doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en ik hoop dat Herman van der Zande nog eens overstapt naar Studio Sport
De perfecte opvolger van Mart.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren, maar dat hij dan maar in ieder geval De Avondetappe gaat doen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De perfecte opvolger van Mart.
In dat AGR-voorbeschouw-programma deed hij het prima.
Pijnlijk om te zien hoe zo'n groot kampioen aan het modderen is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De geblokte Noor bevindt zich in de diepe herfst van z'n carrière.
Wat is de reden van zijn opgave?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef OProg het volgende:
Thor Hushovd verlaat de Dauphiné en zoals verwacht ook geen tour.
Vermoeidheid, slechte conditie en niet in vorm. En mentaal dus ook niet echt best.quote:
twitter:DaanOlivier twitterde op woensdag 11-06-2014 om 10:17:32Door zitvlakproblemen uit de Dauphine moeten stappen. Op t zadel zitten was niet meer mogelijk. Balen om een mooie koers zo te eindigen... reageer retweet
Hebben inmiddels meer dan 2 minuten voorsprongquote:Andriy Grivko (Astana), Christian Meier (Orica-GreenEdge), Imanol Erviti (Movistar), Maxime Bouet (AG2R), Romain Sicard (Europcar), Pim Lightart (Lotto), Gustav Larsson (IAM), Damiano Caruso (Cannondale), Bob Jungels (Trek), Peter Velits (BMC), Yuriy Trofimov (Katusha), Jan Bakelants (OPQS) and Lars-Petter Nordhaug (Belkin).
Het peloton rijdt net niet hard genoeg door inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:16 schreef Blik het volgende:
De winnaar van de dag zit wel in de kopgroep denk ik zo
Trofimov staat op 6 minuten, dan moeten ze wel achteruit gaan fietsen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:21 schreef Blik het volgende:
Als Froome niet oppast verliest die zijn trui aan Trofimov
dacht dat ze net zeiden dat die op 2 minuut 20 seconden stond....quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Trofimov staat op 6 minuten, dan moeten ze wel achteruit gaan fietsen.
Dat is Bouetquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:24 schreef Blik het volgende:
[..]
dacht dat ze net zeiden dat die op 2 minuut 20 seconden stond....
Bardet staat op 2 minuten van Wilco.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Bardet is trouwens nog gevaarlijk voor wit toch? Moeten ze niet te ver laten uitlopen.
Is wel meer dan een sprintertje ja, goed dat hij in de finale zo'n 'col' aankan ja. Zou mooi zijn als hij daar de komende jaren nog iets meer in kan groeien, dan kan hij nog wat leuke ritten gaan kapen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:47 schreef Chiappucci het volgende:
Toch knap van Ligthart om hier mannen als Nordhaug, Caruso en Velits voor te blijven.
Natuurlijk ben je een fanboy, en geniet je van mensen die happen. Maar dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Alsof ik nu Contador of Kelderman ga roepen. Zaten gewoon voorin het peleton waar je ze mag verwachten, niks uitzonderlijks, niet echt in beeld geweest en behouden allemaal hun positie.quote:
#VaVaFroomequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je een fanboy, en geniet je van mensen die happen. Maar dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Alsof ik nu Contador of Kelderman ga roepen. Zaten gewoon voorin het peleton waar je ze mag verwachten, niks uitzonderlijks, niet echt in beeld geweest en behouden allemaal hun positie.
Chris heeft thuis zo te zien niks te vertellenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#VaVaFroome
Echt, elke keer als die Michelle Cound die hashtag post, wil ik iets kapot maken. Walgelijk. Maar ja, hun kat heeft ook een eigen Twitter pagina, dan weet je wel hoe laat het is...
Dat gebeurt vaak genoeg (Kelderman, of andere random Nederlands of renners die in Nederlandse dienst rijden dan).quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Alsof ik nu Contador of Kelderman ga roepen.
Zodra ze demarreren, heel knap blijven aanhaken bij de toppers, positie winnen of juist aan het elastiek hangen. Niet als ze gewoon over de finish komen zonder dat het iets aan het klassement verandert of een bijzondere prestatie was. Bij Etappe 1 & 2 was Froome roepen absoluut op zijn plek, maar nu...quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaak genoeg (Kelderman, of andere random Nederlands of renners die in Nederlandse dienst rijden dan).
Michelle Cound mag van mij wel een flinke griep krijgenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#VaVaFroome
Echt, elke keer als die Michelle Cound die hashtag post, wil ik iets kapot maken. Walgelijk. Maar ja, hun kat heeft ook een eigen Twitter pagina, dan weet je wel hoe laat het is...
Ik doelde meer op het feit dat hij bovenaan staat. Daarnaast ben ik wel fan van Froome idd, maar dat hoef je niet af te doen als iets negatiefsquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je een fanboy, en geniet je van mensen die happen. Maar dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Alsof ik nu Contador of Kelderman ga roepen. Zaten gewoon voorin het peleton waar je ze mag verwachten, niks uitzonderlijks, niet echt in beeld geweest en behouden allemaal hun positie.
Wat is er nu eigenlijk zo erg aan haar?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#VaVaFroome
Ruzietjes met mevrouw Wigginsquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk zo erg aan haar?Ik bedoel, ik ben beslist geen fan van Froome, maar snap niet helemaal waarom iedereen zo'n hekel aan zijn chick heeft. Het enige dat ik me herinner was een klein opstootje vorig jaar toen met die doping-insinuaties jegens Froome, maar verder...
Ze valt onze José Been aan, dat pikken we hier niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk zo erg aan haar?Ik bedoel, ik ben beslist geen fan van Froome, maar snap niet helemaal waarom iedereen zo'n hekel aan zijn chick heeft. Het enige dat ik me herinner was een klein opstootje vorig jaar toen met die doping-insinuaties jegens Froome, maar verder...
Twee vrouwen vechten om een Been...quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ze valt onze José Been aan, dat pikken we hier niet.
Plus het enthousiasme is amper oprecht, maar lijkt meer op een mooi geregisseerde marketingcampagne. Serieus, wie uit er nou z'n blijdschap door tijdens de wedstrijd '#VaVaFroome' te Tweeten keer op keer?!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Ruzietjes met mevrouw Wiggins
Die woedende ontkenningen over insinuaties
Journalisten voor rotte vis uitmaken
Sowieso, wat heeft zij in godsnaam met alles van doen? Bemoeizuchtige kenau.
Ze zal wel onder de sneltoets van Brailsford staanquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik denk wel dat ze oprecht is, daar heeft ze te veel tweets voor gepost die ze later weer delete.
Het is net zo irritant als die hele familie van Lemond indertijd met Chiappucci indertijd die gewoon keihard doorreed bij de ravitaillering. Die kwamen met zijn vrouw voorop uit de camper gekropen om te melden dat dit soort dingen allemaal oneerlijk waren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief over Froome of het feit dat je fan van hem bent, je zal geen post in die richting kunnen vinden van me. Ook over Sky zal je me geen kwaad woord horen zeggen. Het vervelende vind ik alleen een beetje dat je ongeacht wat er gebeurt enkel Froome roept, ook als het niet echt op zijn plaats is. Wat meer nuance zou fijn zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat hij bovenaan staat. Daarnaast ben ik wel fan van Froome idd, maar dat hoef je niet af te doen als iets negatiefs
Michelle Cunt gedraagt zich ALTIJD hautain, als er ook maar een kwart insinuatie is aan het adres van iemand die ze toevallig goed kent flipt ze helemaal, haar gedrag tegen journalisten, altijd de confrontatie zoeken met anderen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat doe ik zeer bewust ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:30 schreef Evertjan het volgende:
je zou ook niet haar tweets kunnen lezen
Dan zou je toch even mijn post van de afgelopen dagen over Froome moeten terug vinden. Volgens mij zeg ik iets in de trant van; het is opmerkelijk dat hij nu opeens ook nog eens astma heeft naast al dat bilharzia virus...quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:15 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief over Froome of het feit dat je fan van hem bent, je zal geen post in die richting kunnen vinden van me. Ook over Sky zal je me geen kwaad woord horen zeggen. Het vervelende vind ik alleen een beetje dat je ongeacht wat er gebeurt enkel Froome roept, ook als het niet echt op zijn plaats is. Wat meer nuance zou fijn zijn.
Ze kan idd beter gewoon haar mond houden. Raar ook dat Sky niet ff tegen Froome zegt dat hij zijn vriendin rustig moet houden op Twitter...quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Michelle Cunt gedraagt zich ALTIJD hautain, als er ook maar een kwart insinuatie is aan het adres van iemand die ze toevallig goed kent flipt ze helemaal, haar gedrag tegen journalisten, altijd de confrontatie zoeken met anderen.
Vreselijk mens.
Ik denk dat ik Froome half niet zo vervelend zou vinden als ie niet zo'n vreselijk mens aan de haak had geslagen. Franchitti-complex is dat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze kan idd beter gewoon haar mond houden. Raar ook dat Sky niet ff tegen Froome zegt dat hij zijn vriendin rustig moet houden op Twitter...
Het is perfect voor een renner. Met zo'n vrouw thuis is er alle reden om heel, heel veel te trainen en heel vaak op hoogtestage te gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Froome half niet zo vervelend zou vinden als ie niet zo'n vreselijk mens aan de haak had geslagen. Franchitti-complex is dat.
Aan de andere kant ziet ze er wel prima uit, dat is dan wel weer een reden om haar getwitter te accepteren en off-season eens even goed van bil te gaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is perfect voor een renner. Met zo'n vrouw thuis is er alle reden om heel, heel veel te trainen en heel vaak op hoogtestage te gaan.
Dan heb je na het lang trainen dus nog een reden om vroeg te gaan slapen als je klaar bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Aan de andere kant ziet ze er wel prima uit, dat is dan wel weer een reden om haar getwitter te accepteren en off-season eens even goed van bil te gaan
[ afbeelding ]
Ik neem hierbij al m'n bezwaren terug.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Aan de andere kant ziet ze er wel prima uit, dat is dan wel weer een reden om haar getwitter te accepteren en off-season eens even goed van bil te gaan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dauphine heeft echt een prima parcours dit jaar trouwens, leuke ritjes.
Jack does it in real time...
Dat is Michelle Cound helemaal niet volgens mij. Op andere foto's ziet ze er een stuk anders uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:53 schreef Blik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, dit is haarquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is Michelle Cound helemaal niet volgens mij. Op andere foto's ziet ze er een stuk anders uit.
Ik zie dat hun kat dezelfde naam heeft als mijn kat, dus ik ben Froome-fan vanaf nu!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#VaVaFroome
Serieus? Deze foto staat bij een artikel over MIchelle Cound, de vrouw van Chris Froome. Lekker danquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is Michelle Cound helemaal niet volgens mij. Op andere foto's ziet ze er een stuk anders uit.
Zekers, gebeurt veel. Veel renners ook al gelost in het peloton, waaronder een aantal ongebruikelijke namen (Taaramae, Anton, Kiryienka).quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Guard het volgende:
Europcar moet rijden om De Marchi van de bergpunten te houden. Klinkt alsof het nu al een leuke etappe is.
Voor de nieuwe Merckx zou dat geen probleem moeten zijn natuurlijk!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:30 schreef OProg het volgende:
Die vormpiek van Kwiat duurt dan ook al vanaf zo ongeveer februari, dus het moet toch een keer op zijn.
opgebrand weet ik niet, maar wel goed mogelijk dat die tweede piek niet de top heeft van februari-maart-april.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef DeeBee het volgende:
Toch wel de bedoeling dat hij naar de Tour zou gaan ook? Dan zou het een aardig slecht teken zijn als hij nu half opgebrand rondrijdt...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voor de nieuwe Merckx zou dat geen probleem moeten zijn natuurlijk!
Toch wel de bedoeling dat hij naar de Tour zou gaan ook? Dan zou het een aardig slecht teken zijn als hij nu half opgebrand rondrijdt...
Tenzij het ineens gaat sneeuwen lijkt me dat heel sterk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef Momo... het volgende:
Vandaag geld op Spilak ingezet op Unibet hopelijk blijft ie vooraan.
Ja, toen ik het typte bedacht ik mij dat ook ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Keldergod is toch de nieuwe Merckx?
Die bereidt zich voor op Romandie 2015.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef Momo... het volgende:
Vandaag geld op Spilak ingezet op Unibet hopelijk blijft ie vooraan.
Je weet dat je nu kan fluiten naar je geld he? Der Jens rijdt iedereen los zo.quote:
Atapuma ook redelijk gevaarlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:54 schreef TheArt het volgende:
De Clercq staat op 2'47", dus alweer zal de vlucht niet veel voorsprong krijgen.
die hebben ze op de ticker gemist, daar zetten ze Atapuma in het virtuele geel:quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:54 schreef TheArt het volgende:
De Clercq staat op 2'47", dus alweer zal de vlucht niet veel voorsprong krijgen.
quote:11:49
Atapuma virtually in the lead
The time gap between the sixteen leaders and the bunch is exactly the same as the deficit on GC of Darwin Atapuma (BMC): 3.31.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik neem hierbij al m'n bezwaren terug.Leuke ritjes wel idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dauphine heeft echt een prima parcours dit jaar trouwens, leuke ritjes.
Goed zo, dat is ook de tactiek die je in de Tour moet gebruiken. Mannetje wegsturen die relatief kort in het klassement staat zodat Sky aan het werk moet.quote:
Je weet nu al dat dat niet gaat gebeuren, want de nummer 15 gaat echt niet het risico lopen om zijn mogelijke 15e plaats weg te gooien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Goed zo, dat is ook de tactiek die je in de Tour moet gebruiken. Mannetje wegsturen die relatief kort in het klassement staat zodat Sky aan het werk moet.
ja, dat is ook weer zo. Stel je voor dat een Monfort zijn 14de plek kwijt zou raken...quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet nu al dat dat niet gaat gebeuren, want de nummer 15 gaat echt niet het risico lopen om zijn mogelijke 15e plaats weg te gooien.
ik dacht heel even: wat heeft ie gewonnen dan in deze dauphiné?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:30 schreef Momo... het volgende:
Winner Anacona , de man met de beste naam van het peleton stapt af.
De camera-mannen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef TheArt het volgende:
Hebben ze nou de aanval van Contador in de afdaling gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |