#VaVaFroomequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je een fanboy, en geniet je van mensen die happen. Maar dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Alsof ik nu Contador of Kelderman ga roepen. Zaten gewoon voorin het peleton waar je ze mag verwachten, niks uitzonderlijks, niet echt in beeld geweest en behouden allemaal hun positie.
Chris heeft thuis zo te zien niks te vertellenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#VaVaFroome
Echt, elke keer als die Michelle Cound die hashtag post, wil ik iets kapot maken. Walgelijk. Maar ja, hun kat heeft ook een eigen Twitter pagina, dan weet je wel hoe laat het is...
Dat gebeurt vaak genoeg (Kelderman, of andere random Nederlands of renners die in Nederlandse dienst rijden dan).quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Alsof ik nu Contador of Kelderman ga roepen.
Zodra ze demarreren, heel knap blijven aanhaken bij de toppers, positie winnen of juist aan het elastiek hangen. Niet als ze gewoon over de finish komen zonder dat het iets aan het klassement verandert of een bijzondere prestatie was. Bij Etappe 1 & 2 was Froome roepen absoluut op zijn plek, maar nu...quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaak genoeg (Kelderman, of andere random Nederlands of renners die in Nederlandse dienst rijden dan).
Michelle Cound mag van mij wel een flinke griep krijgenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#VaVaFroome
Echt, elke keer als die Michelle Cound die hashtag post, wil ik iets kapot maken. Walgelijk. Maar ja, hun kat heeft ook een eigen Twitter pagina, dan weet je wel hoe laat het is...
Ik doelde meer op het feit dat hij bovenaan staat. Daarnaast ben ik wel fan van Froome idd, maar dat hoef je niet af te doen als iets negatiefsquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je een fanboy, en geniet je van mensen die happen. Maar dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Alsof ik nu Contador of Kelderman ga roepen. Zaten gewoon voorin het peleton waar je ze mag verwachten, niks uitzonderlijks, niet echt in beeld geweest en behouden allemaal hun positie.
Wat is er nu eigenlijk zo erg aan haar?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#VaVaFroome
Ruzietjes met mevrouw Wigginsquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk zo erg aan haar?Ik bedoel, ik ben beslist geen fan van Froome, maar snap niet helemaal waarom iedereen zo'n hekel aan zijn chick heeft. Het enige dat ik me herinner was een klein opstootje vorig jaar toen met die doping-insinuaties jegens Froome, maar verder...
Ze valt onze José Been aan, dat pikken we hier niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk zo erg aan haar?Ik bedoel, ik ben beslist geen fan van Froome, maar snap niet helemaal waarom iedereen zo'n hekel aan zijn chick heeft. Het enige dat ik me herinner was een klein opstootje vorig jaar toen met die doping-insinuaties jegens Froome, maar verder...
Twee vrouwen vechten om een Been...quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ze valt onze José Been aan, dat pikken we hier niet.
Plus het enthousiasme is amper oprecht, maar lijkt meer op een mooi geregisseerde marketingcampagne. Serieus, wie uit er nou z'n blijdschap door tijdens de wedstrijd '#VaVaFroome' te Tweeten keer op keer?!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Ruzietjes met mevrouw Wiggins
Die woedende ontkenningen over insinuaties
Journalisten voor rotte vis uitmaken
Sowieso, wat heeft zij in godsnaam met alles van doen? Bemoeizuchtige kenau.
Ze zal wel onder de sneltoets van Brailsford staanquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik denk wel dat ze oprecht is, daar heeft ze te veel tweets voor gepost die ze later weer delete.
Het is net zo irritant als die hele familie van Lemond indertijd met Chiappucci indertijd die gewoon keihard doorreed bij de ravitaillering. Die kwamen met zijn vrouw voorop uit de camper gekropen om te melden dat dit soort dingen allemaal oneerlijk waren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief over Froome of het feit dat je fan van hem bent, je zal geen post in die richting kunnen vinden van me. Ook over Sky zal je me geen kwaad woord horen zeggen. Het vervelende vind ik alleen een beetje dat je ongeacht wat er gebeurt enkel Froome roept, ook als het niet echt op zijn plaats is. Wat meer nuance zou fijn zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat hij bovenaan staat. Daarnaast ben ik wel fan van Froome idd, maar dat hoef je niet af te doen als iets negatiefs
Michelle Cunt gedraagt zich ALTIJD hautain, als er ook maar een kwart insinuatie is aan het adres van iemand die ze toevallig goed kent flipt ze helemaal, haar gedrag tegen journalisten, altijd de confrontatie zoeken met anderen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat doe ik zeer bewust ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:30 schreef Evertjan het volgende:
je zou ook niet haar tweets kunnen lezen
Dan zou je toch even mijn post van de afgelopen dagen over Froome moeten terug vinden. Volgens mij zeg ik iets in de trant van; het is opmerkelijk dat hij nu opeens ook nog eens astma heeft naast al dat bilharzia virus...quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:15 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief over Froome of het feit dat je fan van hem bent, je zal geen post in die richting kunnen vinden van me. Ook over Sky zal je me geen kwaad woord horen zeggen. Het vervelende vind ik alleen een beetje dat je ongeacht wat er gebeurt enkel Froome roept, ook als het niet echt op zijn plaats is. Wat meer nuance zou fijn zijn.
Ze kan idd beter gewoon haar mond houden. Raar ook dat Sky niet ff tegen Froome zegt dat hij zijn vriendin rustig moet houden op Twitter...quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Michelle Cunt gedraagt zich ALTIJD hautain, als er ook maar een kwart insinuatie is aan het adres van iemand die ze toevallig goed kent flipt ze helemaal, haar gedrag tegen journalisten, altijd de confrontatie zoeken met anderen.
Vreselijk mens.
Ik denk dat ik Froome half niet zo vervelend zou vinden als ie niet zo'n vreselijk mens aan de haak had geslagen. Franchitti-complex is dat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze kan idd beter gewoon haar mond houden. Raar ook dat Sky niet ff tegen Froome zegt dat hij zijn vriendin rustig moet houden op Twitter...
Het is perfect voor een renner. Met zo'n vrouw thuis is er alle reden om heel, heel veel te trainen en heel vaak op hoogtestage te gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Froome half niet zo vervelend zou vinden als ie niet zo'n vreselijk mens aan de haak had geslagen. Franchitti-complex is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |