/Roger De Vlaeminck-modus on:quote:Op maandag 16 juni 2014 08:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
heeft al ontzettend veel gereden voor zijn leeftijd. Misschien is wat meer rust nemen.
Nee, daar ben ik mijn vertrouwen ook een beetje in kwijtgeraakt. Maar wie weet.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Nibali viel vandaag ook weer vies tegen...verloor een dikke minuut op Kelderman. Geloof er geen barst van dat hij top 5 gaat rijden in de Tour.
Het hele jaar 2012 was hij niet in topvorm tot de Tour. (weliswaar de Tirreno gewonnen maar dat kwam omdat Kreuziger en Horner hem lieten rijden).quote:Op maandag 16 juni 2014 11:52 schreef Marcoss het volgende:
Nibali reed 2 jaar geleden ook een slechte Dauphiné, maar uiteindelijk wel een goede Tour. Denk dat deze Dauphiné daarom niet alles zegt, wat wel veel zegt, is dat hij dit seizoen sowieso nog geen goed niveau heeft gehaald..
Horner ook.quote:
Net als de Movistars die op 'grinta' recordtijden rijden in de derde week.quote:
Hele zooi kapot rijden op de kasseien en wie weet nog een waaieretappe de dag daarvoor. Overige etappes minder kans op waaiers omdat ze daarna vooral landinwaarts trekken en het steeds minder vlak wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Net als de Movistars die op 'grinta' recordtijden rijden in de derde week.
Koersverloop gisteren was wel echt tof, hopelijk in de Tour ook een paar van dit soort acties. Het parcours lijkt zich daar dit jaar ook een beetje voor te lenen gelukkig, al is de controle door ploegen wel veel stricter vaak...
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef Bugno het volgende:
Ik zie Bertje in rit twee door de Peak District wel wat fratsen uithalen...
Ganancias marginales.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef Ericr het volgende:
Blijft knap hoe de cleane Indurain al die pakhazen te kijken zette
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |