Uurtje later dacht ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Later? Hoe laat dan? En wat doen ze met de etappes die ze nog wel helemaal uitzonden?
Mag ook wel, de Tour is het enige wat die doet zo ongeveer, en VDB2 ligt er waarschijnlijk weer ergens bij in de eerste week.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Kelderman![]()
VDB2 lijkt ook in orde te zijn.
Hahahaha, kijk eens wie er op die tweet gereageerd heeftquote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Tommeke het volgende:
Opvallend idd:
http://twitter.com/kristoffervabo/status/476090481051717632
Die jongen heeft wel veel ziektes zeg. Wat een pechvogel.quote:
Kan het niet vinden, vertelquote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef jaykop het volgende:
[..]
Hahahaha, kijk eens wie er op die tweet gereageerd heeft
twitter:michellecound twitterde op maandag 09-06-2014 om 22:22:48@velocast @TourDeJose no TUE required, he has asthma, hence the coughing after exertion #duh #trolls reageer retweet
Deze moet je even uitleggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]twitter:michellecound twitterde op maandag 09-06-2014 om 22:22:48@velocast @TourDeJose no TUE required, he has asthma, hence the coughing after exertion #duh #trolls reageer retweet
Volgens mevrouw Cound heeft Froome astma.quote:
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Blik het volgende:
Zou het kunnen dat de longen op die manier op korte termijn meer zuurstof op kunnen nemen?
twitter:michellecound twitterde op maandag 09-06-2014 om 22:22:48@velocast @TourDeJose no TUE required, he has asthma reageer retweet
Ben razendbenieuwd welk astmamedicijn Sky heeft uitgevonden dat niet op de verbodenstoffenlijst staat. Zijn dat nou die marginal gains?quote:4.1.1
The Code permits Athletes to apply for permission to Use, for therapeutic purposes, substances or methods on the Prohibited List whose Use would otherwise be prohibited
Kelderman kan die tempowisselingen van Froome wat minder goed hebben. Froome parkeerde compleet na die eerste demarrage en Kelderman wilde gewoon op eigen tempo omhoogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 06:32 schreef uithangbord het volgende:
Wat was het heerlijk om naar Kelderman te kijken gisteren. Zet zijn fiets gewoon tussen de favorieten, laat geen gaatje vallen en dan nog het lef hebben om weg te springen bij een Froome en Contador in topvorm. Dan heb je karakter en voel je je goed. Het Nederlandse wielrennen is de afgelopen twee jaar toch weer stukken interessanter geworden!
Volgens mij was het meer een Andy Schleck/Contador actie, waarbij nu Froome en Contador naar elkaar keken omdat Contador niet wilde overnemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Kelderman kan die tempowisselingen van Froome wat minder goed hebben. Froome parkeerde compleet na die eerste demarrage en Kelderman wilde gewoon op eigen tempo omhoog
Ja ok, denk dat het een bewuste parkeeractie was om Contador op kop te krijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een Andy Schleck/Contador actie, waarbij nu Froome en Contador naar elkaar keken omdat Contador niet wilde overnemen.
http://nos.nl/video/172857-tour-slotfase-etappe-14.html
Hij kucht wel altijd flink naar een race, dit doet hij al een paar jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mevrouw Cound heeft Froome astma.
Dit komt alleen totaal niet voor in zijn net uitgebrachte autobiografie.
Of ze weten het pas sinds een week, of mevrouw Cound lult uit haar nek.
Niemand had 4 jaar geleden van die Froome gehoord, kuch een eind op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij kucht wel altijd flink na een race, dit doet hij al een paar jaar.
Sport je zelf nooit?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij kucht wel altijd flink naar een race, dit doet hij al een paar jaar.
Kan die inhaler niet antibiotica zijn of zo? Strookt natuurlijk niet met het verhaal van zijn vriendin dan, maar goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sport je zelf nooit?
Kuchen na inspanning doet (bijna) iedereen, omdat je longblaasjes dan extreem open staan en je daar last van hebt. Dat is een inspanningskuchje, zie je ook bij schaatsers vaak bijv. Mollema zie je het ook bijna altijd doen tijdens interviews, flink kuchen...
Dat is niet iets waar je een inhaler voor nodig hebt.
Het was zeker het spel van Contador en Froome waar hij in gevangen werd. En die twee zijn ook echt (nog) een maatje te groot voor hem. Maar dat hij dan niet in het wiel blijft hangen maar zijn eigen pad kiest vind ik bewonderenswaardig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Kelderman kan die tempowisselingen van Froome wat minder goed hebben. Froome parkeerde compleet na die eerste demarrage en Kelderman wilde gewoon op eigen tempo omhoog
Dat kan ik ongetraind op mijn brakke stadsfiets gewoon bijhoudenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:25 schreef Marcoss het volgende:
28,8 km afgelegd in het 3de uur, ze maken er een toeristentochtje van.
Als ik even mijn best doe red ik dat ook nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:25 schreef Marcoss het volgende:
28,8 km afgelegd in het 3de uur, ze maken er een toeristentochtje van.
je bedoelt, hoe ik het graag ziequote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:22 schreef Syntix het volgende:
Zoals we het graag zien (Froome #1 en bertje verslagen):
[ afbeelding ]
Geloof me, als je een wielrenfiets zou hebben haal je dat met 2 vingers in je neus in een peloton. Wellicht zelfs met je stadfiets nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik even mijn best doe red ik dat ook nog
Klopt, ik heb een keer een triatlon gedaan dus dat is makkelijk te doen. Ik beeldde me dan ook in dat ik dat zou doen op mijn stadsfietsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof me, als je een wielrenfiets zou hebben haal je dat met 2 vingers in je neus in een peloton. Wellicht zelfs met je stadfiets nog
Echt hè.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Blijft nog wel een schitterend sprintveld over gelukkig!
En Hushovd wordt nu gelostquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt hè.Demare en..? Hushovd die al jaren geen deuk meer in een pakje boter rijdt?
Als ik Kelderman was zou ik proberen de massasprint te winnen, hoppa bonificatie
Wat gebeurt er?quote:
Volgens de Herbert regel gaan ze het niet halen.quote:
Ben benieuwd of er morgen een ploeg is die er vol voor wil gaan op de klim.quote:27. QUINTANA ROJAS Nairo Alexander MOV 00:11:08
28. RODRIGUEZ OLIVER Joaquin KAT 00:11:08
29. FROOME Christopher SKY 00:11:08
30. MOLLEMA Bauke BEL 00:11:08
31. KREUZIGER Roman TST 00:11:08
32. CONTADOR VELASCO Alberto TST 00:11:08
33. VALVERDE BELMONTE Alejandro MOV 00:11:08
34. PORTE Richie SKY 00:11:08
35. TALANSKY Andrew GRS 00:12:08
36. PERAUD Jean Christophe ALM 00:12:08
37. MONFORT Maxime RLT 00:12:08
38. FUGLSANG Jakob AST 00:12:08
39. TEN DAM Laurens BEL 00:12:08
40. EVANS Cadel BMC 00:12:08
41. MORABITO Steve BMC 00:12:08
42. BARDET Romain ALM 00:12:08
43. MARTIN Daniel GRS 00:12:08
44. ROGERS Michael TST 00:12:08
45. CHAVANEL Sylvain OPQ 00:12:47
46. KWIATKOWSKI Michal OPQ 00:12:47
Dat idee heb ik bij elke presentator van de NOS.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij die Stomphorst heb ik altijd het idee dat ze iemand van straat hebben geplukt en voor de autocue hebben gezet.
Ja, het is niet best, die hele NOS.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij elke presentator van de NOS.
Vooral die twee nieuwe 'talentjes' frustreren me. Sjoerd van Ramshorst doet me teveel denken aanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, het is niet best, die hele NOS.
Ze hebben er ook lak aan, lijkt het wel. Tom Egbers kan na 20 jaar nog geen zin uitspreken zonder te haperen. Dione heeft nergens verstand van. Joep Schreuder zou bij Focuz tv nog ontslagen worden. Dat vrouwtje met die rare naam en het rare hoofd zou bij de Purmerendse omroep niet misstaan. Die krullenbol vind ik een beetje een lul. Die andere, Sjoerd ofzo, is dan weer een lullo. Henry Schut doet altijd z'n best om mee te praten, maar blijkt ook vaak gewoon totaal geen kennis van zaken te hebben.
Niet echt een verzameling presentatoren om trots op te zijn.
Henry Schut is een talentje en ik hoop dat Herman van der Zande nog eens overstapt naar Studio Sportquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij elke presentator van de NOS.
Henny Schut gaat richting de 40.quote:
'Die lul', Van t Hof, is wel de enige van het stel die een programma vlot aan elkaar kan praten en niet struikelt over elke zin die hij zelf verzint. Steekt ver boven die andere kneusjes uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, het is niet best, die hele NOS.
Ze hebben er ook lak aan, lijkt het wel. Tom Egbers kan na 20 jaar nog geen zin uitspreken zonder te haperen. Dione heeft nergens verstand van. Joep Schreuder zou bij Focuz tv nog ontslagen worden. Dat vrouwtje met die rare naam en het rare hoofd zou bij de Purmerendse omroep niet misstaan. Die krullenbol vind ik een beetje een lul. Die andere, Sjoerd ofzo, is dan weer een lullo. Henry Schut doet altijd z'n best om mee te praten, maar blijkt ook vaak gewoon totaal geen kennis van zaken te hebben.
Niet echt een verzameling presentatoren om trots op te zijn.
De geblokte Noor bevindt zich in de diepe herfst van z'n carrière.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef OProg het volgende:
Thor Hushovd verlaat de Dauphiné en zoals verwacht ook geen tour.
Ik zie het niet gebeuren, maar dat hij dan maar in ieder geval De Avondetappe gaat doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en ik hoop dat Herman van der Zande nog eens overstapt naar Studio Sport
De perfecte opvolger van Mart.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren, maar dat hij dan maar in ieder geval De Avondetappe gaat doen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De perfecte opvolger van Mart.
In dat AGR-voorbeschouw-programma deed hij het prima.
Pijnlijk om te zien hoe zo'n groot kampioen aan het modderen is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De geblokte Noor bevindt zich in de diepe herfst van z'n carrière.
Wat is de reden van zijn opgave?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef OProg het volgende:
Thor Hushovd verlaat de Dauphiné en zoals verwacht ook geen tour.
Vermoeidheid, slechte conditie en niet in vorm. En mentaal dus ook niet echt best.quote:
twitter:DaanOlivier twitterde op woensdag 11-06-2014 om 10:17:32Door zitvlakproblemen uit de Dauphine moeten stappen. Op t zadel zitten was niet meer mogelijk. Balen om een mooie koers zo te eindigen... reageer retweet
Hebben inmiddels meer dan 2 minuten voorsprongquote:Andriy Grivko (Astana), Christian Meier (Orica-GreenEdge), Imanol Erviti (Movistar), Maxime Bouet (AG2R), Romain Sicard (Europcar), Pim Lightart (Lotto), Gustav Larsson (IAM), Damiano Caruso (Cannondale), Bob Jungels (Trek), Peter Velits (BMC), Yuriy Trofimov (Katusha), Jan Bakelants (OPQS) and Lars-Petter Nordhaug (Belkin).
Het peloton rijdt net niet hard genoeg door inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:16 schreef Blik het volgende:
De winnaar van de dag zit wel in de kopgroep denk ik zo
Trofimov staat op 6 minuten, dan moeten ze wel achteruit gaan fietsen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:21 schreef Blik het volgende:
Als Froome niet oppast verliest die zijn trui aan Trofimov
dacht dat ze net zeiden dat die op 2 minuut 20 seconden stond....quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Trofimov staat op 6 minuten, dan moeten ze wel achteruit gaan fietsen.
Dat is Bouetquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:24 schreef Blik het volgende:
[..]
dacht dat ze net zeiden dat die op 2 minuut 20 seconden stond....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |