Hij kucht wel altijd flink naar een race, dit doet hij al een paar jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mevrouw Cound heeft Froome astma.
Dit komt alleen totaal niet voor in zijn net uitgebrachte autobiografie.
Of ze weten het pas sinds een week, of mevrouw Cound lult uit haar nek.
Niemand had 4 jaar geleden van die Froome gehoord, kuch een eind op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij kucht wel altijd flink na een race, dit doet hij al een paar jaar.
Sport je zelf nooit?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij kucht wel altijd flink naar een race, dit doet hij al een paar jaar.
Kan die inhaler niet antibiotica zijn of zo? Strookt natuurlijk niet met het verhaal van zijn vriendin dan, maar goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sport je zelf nooit?
Kuchen na inspanning doet (bijna) iedereen, omdat je longblaasjes dan extreem open staan en je daar last van hebt. Dat is een inspanningskuchje, zie je ook bij schaatsers vaak bijv. Mollema zie je het ook bijna altijd doen tijdens interviews, flink kuchen...
Dat is niet iets waar je een inhaler voor nodig hebt.
Het was zeker het spel van Contador en Froome waar hij in gevangen werd. En die twee zijn ook echt (nog) een maatje te groot voor hem. Maar dat hij dan niet in het wiel blijft hangen maar zijn eigen pad kiest vind ik bewonderenswaardig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Kelderman kan die tempowisselingen van Froome wat minder goed hebben. Froome parkeerde compleet na die eerste demarrage en Kelderman wilde gewoon op eigen tempo omhoog
Dat kan ik ongetraind op mijn brakke stadsfiets gewoon bijhoudenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:25 schreef Marcoss het volgende:
28,8 km afgelegd in het 3de uur, ze maken er een toeristentochtje van.
Als ik even mijn best doe red ik dat ook nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:25 schreef Marcoss het volgende:
28,8 km afgelegd in het 3de uur, ze maken er een toeristentochtje van.
je bedoelt, hoe ik het graag ziequote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:22 schreef Syntix het volgende:
Zoals we het graag zien (Froome #1 en bertje verslagen):
[ afbeelding ]
Geloof me, als je een wielrenfiets zou hebben haal je dat met 2 vingers in je neus in een peloton. Wellicht zelfs met je stadfiets nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik even mijn best doe red ik dat ook nog
Klopt, ik heb een keer een triatlon gedaan dus dat is makkelijk te doen. Ik beeldde me dan ook in dat ik dat zou doen op mijn stadsfietsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof me, als je een wielrenfiets zou hebben haal je dat met 2 vingers in je neus in een peloton. Wellicht zelfs met je stadfiets nog
Echt hè.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Blijft nog wel een schitterend sprintveld over gelukkig!
En Hushovd wordt nu gelostquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt hè.Demare en..? Hushovd die al jaren geen deuk meer in een pakje boter rijdt?
Als ik Kelderman was zou ik proberen de massasprint te winnen, hoppa bonificatie
Wat gebeurt er?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |