Aan de andere kant ziet ze er wel prima uit, dat is dan wel weer een reden om haar getwitter te accepteren en off-season eens even goed van bil te gaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is perfect voor een renner. Met zo'n vrouw thuis is er alle reden om heel, heel veel te trainen en heel vaak op hoogtestage te gaan.
Dan heb je na het lang trainen dus nog een reden om vroeg te gaan slapen als je klaar bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Aan de andere kant ziet ze er wel prima uit, dat is dan wel weer een reden om haar getwitter te accepteren en off-season eens even goed van bil te gaan
[ afbeelding ]
Ik neem hierbij al m'n bezwaren terug.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Aan de andere kant ziet ze er wel prima uit, dat is dan wel weer een reden om haar getwitter te accepteren en off-season eens even goed van bil te gaan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dauphine heeft echt een prima parcours dit jaar trouwens, leuke ritjes.
Jack does it in real time...
Dat is Michelle Cound helemaal niet volgens mij. Op andere foto's ziet ze er een stuk anders uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:53 schreef Blik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, dit is haarquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is Michelle Cound helemaal niet volgens mij. Op andere foto's ziet ze er een stuk anders uit.
Ik zie dat hun kat dezelfde naam heeft als mijn kat, dus ik ben Froome-fan vanaf nu!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#VaVaFroome
Echt, elke keer als die Michelle Cound die hashtag post, wil ik iets kapot maken. Walgelijk. Maar ja, hun kat heeft ook een eigen Twitter pagina, dan weet je wel hoe laat het is...
Serieus? Deze foto staat bij een artikel over MIchelle Cound, de vrouw van Chris Froome. Lekker danquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is Michelle Cound helemaal niet volgens mij. Op andere foto's ziet ze er een stuk anders uit.
Zekers, gebeurt veel. Veel renners ook al gelost in het peloton, waaronder een aantal ongebruikelijke namen (Taaramae, Anton, Kiryienka).quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Guard het volgende:
Europcar moet rijden om De Marchi van de bergpunten te houden. Klinkt alsof het nu al een leuke etappe is.
Voor de nieuwe Merckx zou dat geen probleem moeten zijn natuurlijk!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:30 schreef OProg het volgende:
Die vormpiek van Kwiat duurt dan ook al vanaf zo ongeveer februari, dus het moet toch een keer op zijn.
opgebrand weet ik niet, maar wel goed mogelijk dat die tweede piek niet de top heeft van februari-maart-april.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef DeeBee het volgende:
Toch wel de bedoeling dat hij naar de Tour zou gaan ook? Dan zou het een aardig slecht teken zijn als hij nu half opgebrand rondrijdt...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voor de nieuwe Merckx zou dat geen probleem moeten zijn natuurlijk!
Toch wel de bedoeling dat hij naar de Tour zou gaan ook? Dan zou het een aardig slecht teken zijn als hij nu half opgebrand rondrijdt...
Tenzij het ineens gaat sneeuwen lijkt me dat heel sterk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef Momo... het volgende:
Vandaag geld op Spilak ingezet op Unibet hopelijk blijft ie vooraan.
Ja, toen ik het typte bedacht ik mij dat ook ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Keldergod is toch de nieuwe Merckx?
Die bereidt zich voor op Romandie 2015.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef Momo... het volgende:
Vandaag geld op Spilak ingezet op Unibet hopelijk blijft ie vooraan.
Je weet dat je nu kan fluiten naar je geld he? Der Jens rijdt iedereen los zo.quote:
Atapuma ook redelijk gevaarlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:54 schreef TheArt het volgende:
De Clercq staat op 2'47", dus alweer zal de vlucht niet veel voorsprong krijgen.
die hebben ze op de ticker gemist, daar zetten ze Atapuma in het virtuele geel:quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:54 schreef TheArt het volgende:
De Clercq staat op 2'47", dus alweer zal de vlucht niet veel voorsprong krijgen.
quote:11:49
Atapuma virtually in the lead
The time gap between the sixteen leaders and the bunch is exactly the same as the deficit on GC of Darwin Atapuma (BMC): 3.31.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik neem hierbij al m'n bezwaren terug.Leuke ritjes wel idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dauphine heeft echt een prima parcours dit jaar trouwens, leuke ritjes.
Goed zo, dat is ook de tactiek die je in de Tour moet gebruiken. Mannetje wegsturen die relatief kort in het klassement staat zodat Sky aan het werk moet.quote:
Je weet nu al dat dat niet gaat gebeuren, want de nummer 15 gaat echt niet het risico lopen om zijn mogelijke 15e plaats weg te gooien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Goed zo, dat is ook de tactiek die je in de Tour moet gebruiken. Mannetje wegsturen die relatief kort in het klassement staat zodat Sky aan het werk moet.
ja, dat is ook weer zo. Stel je voor dat een Monfort zijn 14de plek kwijt zou raken...quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet nu al dat dat niet gaat gebeuren, want de nummer 15 gaat echt niet het risico lopen om zijn mogelijke 15e plaats weg te gooien.
ik dacht heel even: wat heeft ie gewonnen dan in deze dauphiné?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:30 schreef Momo... het volgende:
Winner Anacona , de man met de beste naam van het peleton stapt af.
De camera-mannen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef TheArt het volgende:
Hebben ze nou de aanval van Contador in de afdaling gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |