Was ook niet echt een lastige etappe of een lastige slotklim. Dit was alleen op papier een klim van buitencategorie.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Afstand met de rest eigenlijk best klein.
Had een goede pokerface, maar gewoon helemaal niks meer over blijkbaar.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rare finish, Contador moest even een meter laten en leek voor de rest gewoon in het wiel te blijven zitten.
Froome geef ik je gelijk in maar Sky als ploeg is een stuk minder dan vorig jaar. Portequote:
Een Mollema kan hem hebben in de Tour.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vreemd seizoen van Nibali. Niet alleen qua resultaten, maar hij straalt ook gewoon een soort slapheid uit.
Dat is waar. In de Tour zal het met minuten gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Was ook niet echt een lastige etappe of een lastige slotklim. Dit was alleen op papier een klim van buitencategorie.
Muah alleen Porte mss, de rest is juist sterker met Thomas, Lopez en Nieve denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Froome geef ik je gelijk in maar Sky als ploeg is een stuk minder dan vorig jaar. Porte
Misschien wordt Kelderman wel voor 2 miljoen de meesterknecht van Vroemquote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef forzaudinese het volgende:
Kelderman![]()
![]()
Nooit gedacht dat hij zo lang met Contador en Froome mee zou kunnen ! Volgend jaar Kelderman samen met Mollema maar mee naar de tour !
Vorig jaar waren ze inderdaad beter in de rondjes in aanloop naar de Tour, maar in de Tour juist slechter dan hier.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Froome geef ik je gelijk in maar Sky als ploeg is een stuk minder dan vorig jaar. Porte
Clement werd hier recentelijk 11e na een Giro-deelname, dus zoveel verslechteren zal Kelderman nu ook niet denk ik. Top-10 moet sowieso haalbaar zijn, top-5 misschien ook nog wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman zit nog wel in zijn Giro vorm, zou best kunnen dat dat gedurende de week steeds minder wordt.
Ik denk dat Belkin het salaris van Gesink volgend jaar aan Kelderman over maakt.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien wordt Kelderman wel voor 2 miljoen de meesterknecht van Vroem
Heeft vorige week lekker kunnen herstellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Marcoss het volgende:
Afwachten hoeveel energie Kelderman nog over heeft komend weekend (met nog 2 hele lastige etappes), maar dit is al geniaal
Volgend jaar is zijn grootste uitdager ene Wilco.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
In het verleden reed Froome iedereen op zo'n beklimming op een minuut. Nu is het secondespel. Bovendien is z'n ploeg ook niet oppermachtig. Dat geeft vertrouwen voor een mooie Tour.
Dat maakt helemaal niks uit ! Gewoon de witte trui naar huis rijden en voor de rest hoeft hij niks meer te doen. Wat Kelderman vandaag heeft laten zien zal ik niet snel vergetenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman zit nog wel in zijn Giro vorm, zou best kunnen dat dat gedurende de week steeds minder wordt.
Nee, met dat geld gaan ze het contract van Boom opwaarderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:22 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik denk dat Belkin het salaris van Gesink volgend jaar aan Kelderman over maakt.
Vorig jaar pakte hij in de eerste bergrit in da Dauphiné ook maar 4 seconden op Contador (en Busche).quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
In het verleden reed Froome iedereen op zo'n beklimming op een minuut. Nu is het secondespel. Bovendien is z'n ploeg ook niet oppermachtig. Dat geeft vertrouwen voor een mooie Tour.
Ja, maar Clement hoefde toen niet elke dag vol aan de bak in de slotweek, Kelderman moest dat wel. En die was in de slotweek minder dan in de 2de week.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Clement werd hier recentelijk 11e na een Giro-deelname, dus zoveel verslechteren zal Kelderman nu ook niet denk ik. Top-10 moet sowieso haalbaar zijn, top-5 misschien ook nog wel.
Hebben ze dat geld niet nodig voor het dieet van Brown?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, met dat geld gaan ze het contract van Boom opwaarderen.
Werd Busche daar niet pas in de slotkilometer teruggepakt?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar pakte hij in de eerste bergrit in da Dauphiné ook maar 4 seconden op Contador (en Busche).
Liever niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:25 schreef forzaudinese het volgende:
Zie je het voor je ? Tour 2015 start in Utrecht met Kelderman, Mollema, Gesink, Ten Dam aan de start.
Ben wel echt benieuwd hoe ze dat gaat doen bij Belkin. De contracten van zowat alle goede renners lopen af (alleen die van Ten Dam en Hofland niet, volgens mij) en zeker Kelderman en Mollema verdienen wel een opwaardering. En Belkin heeft niet het budget van Rabo qua salarissen.. (al is er met LLS wel een grootverdiener vertrokken)quote:Op maandag 9 juni 2014 15:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, met dat geld gaan ze het contract van Boom opwaarderen.
Dat Kelderman die slotweek minder was, kwam denk ik meer doordat de klimmen wat steiler waren. Ik denk daarom ook dat de bergen in Frankrijk hem wat beter liggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar Clement hoefde toen niet elke dag vol aan de bak in de slotweek, Kelderman moest dat wel. En die was in de slotweek minder dan in de 2de week.
Maar misschien komt het helemaal goed en heeft die paar dagen rust hem goed gedaan en is hij nu zelfs nóg beter
Daar zal er vast ook wel één bij zijn die voor de Giro gaat. Bovendien is LtD gewoon een knecht.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:25 schreef forzaudinese het volgende:
Zie je het voor je ? Tour 2015 start in Utrecht met Kelderman, Mollema, Gesink, Ten Dam aan de start.
Denk ook niet dat ze alle 4 nog voor Belkin zullen rijden.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar zal er vast ook wel één bij zijn die voor de Giro gaat. Bovendien is LtD gewoon een knecht.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 09-06-2014 om 15:16:10Kelderman, 2 maanden geleden, over Froome & Contador: 'Als ik goed ben kunnen ze echt niet veel harder. Je kunt geen veertig bergop rijden.' reageer retweet
Quintana is echt wel een stuk beter, dus ook voor de witte trui zit dat er niet in volgend jaarquote:Op maandag 9 juni 2014 15:26 schreef Syntix het volgende:
Volgend jaar TdF met Quintana en Kelderman voor plek 3? Achter Froome en Porte natuurlijk, want dat zijn wel echte bazen![]()
Ow en DeeBee is een kneus.
Gesink en Boom zullen wel wat moeten inleveren lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd hoe ze dat gaat doen bij Belkin. De contracten van zowat alle goede renners lopen af (alleen die van Ten Dam en Hofland niet, volgens mij) en zeker Kelderman en Mollema verdienen wel een opwaardering. En Belkin heeft niet het budget van Rabo qua salarissen.. (al is er met LLS wel een grootverdiener vertrokken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |