Het leek Contador nog minder moeite te kosten om te volgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kost hem schijnbaar weinig moeite dus waarom niet.
Volgen is makkelijker dan aanvallen aldus Jose Beenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het leek Contador nog minder moeite te kosten om te volgen.
Dat ook weer niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahahahaha
Wielrennen was nog nooit zo lachwekkend.
Zal de hele week zo zijn, behalve in het weekend geloof ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:10 schreef Sheepcidus het volgende:
wist niet dat het zo vroeg finishte, alleen de laatste 10 seconde gezien
twitter:TeamBelkin twitterde op maandag 09-06-2014 om 15:10:36#Dauphine - What a race! Froome wins, Contador second, @W1lcokelderman third! Great job by our youngster! reageer retweet
Die laatste 500 meter van Froome, dat gaat echt nergens over hoor.quote:
Kan gewoon zo sprinten door z'n zitpositie hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahahahaha
Wielrennen was nog nooit zo lachwekkend.
Ik denk ook dat de Tour hem kwa bergen beter moet liggen dan de Giroquote:Op maandag 9 juni 2014 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Als de klimmen niet zo steil zijn kan Kelderman makkelijk mee.
Dat ontken ik niet. Maar ik heb meer belachelijke dingen gezien in de 25 jaar dat ik wielrennen kijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die laatste 500 meter van Froome, dat gaat echt nergens over hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |