SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze al om 18:00 gedaan, nu live.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat RTL gelijk live of gaan ze eerst alles van vanmiddag nog eens uitzenden?
Dat 2e natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:14 schreef Adames het volgende:
ik twijfel
pizza bestellen via new york pizza of toch maar even lopen naar de lokale turk
gaat die wel winnen toch, even wat 180's gooien en dan nog wat van zijn befaamde finishes en hij is weer goedquote:
Weet ik niet zo snel. Dolan is een irritante stugge en ijskoude speler.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
gaat die wel winnen toch, even wat 180's gooien en dan nog wat van zijn befaamde finishes en hij is weer goed
nog nooit gehoord van dolan, dus goed kan die niet zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet zo snel. Dolan is een irritante stugge en ijskoude speler.
oppassen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van dolan, dus goed kan die niet zijn
Zelfs ik heb daar van gehoordquote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van dolan, dus goed kan die niet zijn
Wacht maar tot Van Gerwen is warm gedraaid dan xDquote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet zo snel. Dolan is een irritante stugge en ijskoude speler.
Had 'm live gepakt met odds van 2.1 toen ie 2-0 achterkwam.quote:
is wel een behoorlijk goede speler, ondanks zijn 9e positie op googlequote:
quote:In de halve finale tegen James Wade gooide hij de eerste 9-darter ooit in een toernooi waarin het verplicht is om de leg zowel te openen als te sluiten met een dubbel. Hij begon met dubbel 20, triple 20, triple 20 = (160), vervolgde met triple 20, triple 20, triple 20 = (180) en eindigde met triple 20, triple 17, bullseye = (161). Naar aanleiding van deze 9-darter heeft hij de bijnaam The History Maker opgespeld gekregen
Wel een kleine buffer door Spanish kebab Nadal toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had 'm live gepakt met odds van 2.1 toen ie 2-0 achterkwam.
Beter laat ie mij niet in de steek.
Ja. Was een mooie.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een kleine buffer door Spanish kebab Nadal toch?
ik hoop met je mee, anders wordt het honger lijden voor je deze weekquote:Op zondag 8 juni 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had 'm live gepakt met odds van 2.1 toen ie 2-0 achterkwam.
Beter laat ie mij niet in de steek.
Niet zo veel. Had vandaag 3-1 Nadal gezet.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hoop met je mee, anders wordt het honger lijden voor je deze week
Nadal wint elke Roland Garros met uitzondering van het jaar dat Soderling een grote god was.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo veel. Had vandaag 3-1 Nadal gezet.
En dat heb ik grotendeels naar spaar gestort en met de rest beetje blijven spelen.
ik heb echt een hekel aan nadalquote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo veel. Had vandaag 3-1 Nadal gezet.
En dat heb ik grotendeels naar spaar gestort en met de rest beetje blijven spelen.
het is een spanjaard. maar sowieso wil ik wel eens een andere winnaar zien op RG.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan nadal
en ik heb echt geen onderbouwing ervoor
Ik heb een hekel aan Federer.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Wimbledon wordt weer mooiquote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nadal wint elke Roland Garros met uitzondering van het jaar dat Soderling een grote god was.
Ik heb een voorkeur voor pindakaas op salami gesmeerd.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:24 schreef Adames het volgende:
soms hoef je geen onderbouwing te hebben voor je mening
zo schijnt littlerabbit een voorkeur te hebben voor chelsea, maar dat kan je met geen droge ogen onderbouwen
dat is wel heel gekquote:Op zondag 8 juni 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor pindakaas op salami gesmeerd.
Misplaatste bescheidenheid en eeuwig gejank. Als je goed bent uit het dan ook, excuses zijn voor verliezers.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
die ga ik onthouden, is wel een leuke oneliner voor in de kroegquote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misplaatste bescheidenheid en eeuwig gejank. Als je goed bent uit het dan ook, excuses zijn voor verliezers.
Zal ik de tegenstander van die dikke zettenquote:Op zondag 8 juni 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is er druk op Van Barneveld.
Druk op Van Barneveld![]()
![]()
Moet jij weten. Ik vind het onvoorspelbaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal ik de tegenstander van die dikke zetten
Geen probleem. Als ware misantroop leer je je haat te onderbouwen en de mensen in het juiste hatelijke hokje te plaatsen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
die ga ik onthouden, is wel een leuke oneliner voor in de kroeg
Slechte keuzequote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Barneveld komt niet goed op, hij gaat choken. Geld op z'n tegenstander.
Je gaat pech hebben. Rob Kamphues heeft veel puddingbeurten volgens Jacques.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Barneveld komt niet goed op, hij gaat choken. Geld op z'n tegenstander.
Ik zal jou eens een puddingbeurt geven.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat pech hebben. Rob Kamphues heeft veel puddingbeurten volgens Jacques.
1-0 Viesdik
Puddingbeurt galorequote:Op zondag 8 juni 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk staat die Rob Kamphues nu ook weer te baggeren.
Finale gehaaldquote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit een vaag geheel zeg. Ik haak af
Ik stelde vandaag dat Erwinnetje nog meer uitstraling dan Cillessen had. Ik overweeg hier op terug te komen.quote:
Staat er naast het dartbord nog iets op die foto dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stelde vandaag dat Erwinnetje nog meer uitstraling dan Cillessen had. Ik overweeg hier op terug te komen.
ik wacht geduldig op je definitieve meningquote:Op zondag 8 juni 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stelde vandaag dat Erwinnetje nog meer uitstraling dan Cillessen had. Ik overweeg hier op terug te komen.
Whatsapp ligt eruit. Ik kan even geen goed oordeel vellen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wacht geduldig op je definitieve mening
Ik kijk. Bedankt voor deze legale streamquote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.vipboxeu.co/fo(...)e-stream-online.html
topwedstrijdje
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Whatsapp werkt niet anders had ik je nu naaktfoto's gestuurd.
Beide teams zijn combinaties van celebrities en legends.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat doet Gordon Ramsay tussen helden als v/d Sar en Del Piero?
Als voetbal cabaret wordt haak ik af.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide teams zijn combinaties van celebrities en legends.
Wat een verwarring...quote:Dit topic sluit automatisch over 1 post.
» Dit topic is gesloten! » Open nieuw deel
Komt zo nog een filmpje bij denk ikquote:
Doublepainquote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd maar weer weglopen van je afkomst, JOOD!
wow ja?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha wow.
Ik ben wel bijzonder moe overigens
NWS / Professor: 'stop met zo te klagen over dt-fouten'quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha wow.
Ik 100% mee oneens.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NWS / Professor: 'stop met zo te klagen over dt-fouten'
Ik ben het hier 100% mee eens, wat jij.
Geeft nietquote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha wow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland moet gewoon Engels gaan spreken.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
dt fouten zetten de algehele verloedering van de Nederlandse taal in een stroomversnelling en je dient gewoon op de hoogte te zijn van de regels.
Natuurlijk, heel de wereld zal Engels moeten gaan spreken.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon Engels gaan spreken.
Eens.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, heel de wereld zal Engels moeten gaan spreken.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
NEDERLAND HEEFT HET DARTSKAMPIOENSCHAP GEWONNEN JAJAJAAJAJ
FEESTSTSSTSTSTSTST
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
FEESTSTSSTSTSTSTST
quote:
Stijn,quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
FEESTSTSSTSTSTSTST
en terechtquote:Op zondag 8 juni 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain![]()
Ik zeg het niet vaak maar ik kwam er opnieuw achter dat het SS Doomtrooper topic van jouw hand kwam. Even weer aangeprijsd hoor
Dat kan.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:28 schreef Adames het volgende:
[..]
de term Deutschland über alles wordt vaak een beetje verkeerd gebruikt
ben het met de professor eens, dt fouten zijn vrijwel nooit belangrijk voor de boodschap. ze worden onevenredig hard aangepakt, dat terwijl veel ergere fouten als mits en tenzij schering en inslag zijn bij de gemiddelde Nederlanderquote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik 100% mee oneens.
dt fouten zetten de algehele verloedering van de Nederlandse taal in een stroomversnelling en je dient gewoon op de hoogte te zijn van de regels.
GGMM is het met mij eens.
gaat namelijk over de wens tot eenwording van het Duitse rijk, iets waar jij denk ik niet voor staatquote:
Onlogisch is een erkende Otto fanquote:Op zondag 8 juni 2014 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
gaat namelijk over de wens tot eenwording van het Duitse rijk, iets waar jij denk ik niet voor staat
Nee. Ga proberen op tijd te slapen. Ik geef mijzelf weinig kans maar ik sluit een detective uit als boosdoener.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je ook mee naar de KRO Detectives?
Epische spanning dankzij home cinema
Vanwaar wil je op tijd slapen?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ga proberen op tijd te slapen. Ik geef mijzelf weinig kans maar ik sluit een detective uit als boosdoener.
Al 2 dagen niet echt kunnen slapen en al de gehele dag een doodvogeltje te zijn.quote:
Sterkte met het verwerkingsprocesquote:
turkse pizzaquote:Op zondag 8 juni 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Knakworsten, bitterballen of Turkse pizza eten? Zeg het maar
valt wel mee, die andere gast is nog een grotere idiootquote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
Harry from holland, beetje ons land vernederen.
Beter dan ''Arbeit macht frei''quote:Op zondag 8 juni 2014 23:28 schreef Adames het volgende:
[..]
de term Deutschland über alles wordt vaak een beetje verkeerd gebruikt
die fahne hochquote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Beter dan ''Arbeit macht frei''
Ik heb die associatie ook bij de PSV leus...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Beter dan ''Arbeit macht frei''
Je bent zelf chilquote:Op zondag 8 juni 2014 23:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlands praten tegen een Chileen
Pauper, het is dat je Turkse pizza zo lekker is.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt dat wordt hem.
Nu verder met Family Guy
Gewoon schreeuwen, dan verstaan ze het wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlands praten tegen een Chileen
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik heb die associatie ook bij de PSV leus...
Daar ging ik net dus even op googlen:quote:Op zondag 8 juni 2014 23:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik heb die associatie ook bij de PSV leus...
Ajax netwerkquote:quote:
HR
Overigens, wat bedoel je met te zeggen dat de spreuk 'Arbeit macht frei' naast het PSV stadion te vinden is? Grafitti? Afgezien van de letterlijke betekenis staat het motto symbool voor onderdrukking en dwangarbeid, en is dus ook je opmerking dat het door PSV geadopteerd is uiterst kwalijk
Een vergelijkbare Hitlerspreuk, vertaald naar het Nederlands, 'Eendracht maakt macht', is te vinden boven een sierpoort bij Ingang Oost van het Philips Stadion. Het staat recht voor de standbeelden van Willy van der Kuijlen en Coen Dillen. Ik haal dus slechts een feit aan.
is toch anders ook de wapenspreuk van jouw landquote:Op zondag 8 juni 2014 23:44 schreef Bombel het volgende:
[..]
Arbeit macht frei
Jedem das seine
Eendracht maakt macht
....
Hey ouwe gabber! Dat is weer een tijdje geleden voor mijn gevoel... met mij alles goed hoor. Puur genieten van het leven dit weekend.quote:
Valt tegen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey ouwe gabber! Dat is weer een tijdje geleden voor mijn gevoel... met mij alles goed hoor. Puur genieten van het leven dit weekend.
Alles cool daar?
Oh, ik was dus niet de enige die dat dacht. En helemaal met die sierletters/poort. Zouden ze het echt niet door hebben?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Daar ging ik net dus even op googlen:
[..]
Ajax netwerk![]()
Ok. Wat is volgens jou mijn land?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:46 schreef Adames het volgende:
[..]
is toch anders ook de wapenspreuk van jouw land
Schaamte, schaamte, schaamte. Dit wordt gewoon van ons belastinggeld gemaakt, Rens. Besef je dat eens. Die schijtlollige filmpjes van de NOSquote:
Heb toevallig dit net gepost in het SV topic. Ik hoop niet dat de SV Hooligans nu boos worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaamte, schaamte, schaamte. Dit wordt gewoon van ons belastinggeld gemaakt, Rens. Besef je dat eens. Die schijtlollige filmpjes van de NOS.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een show... ga lekker in Hilversum zitten i.p.v onze belastingcenten te verneuken daar in Brazilië.
Zo uitgetypt klinkt het niet best maar je moet de emotie erachter kunnen voelen. Laat dit filmpje helpen de sfeer en passie beter te begrijpen achter de leus.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:47 schreef Bombel het volgende:
[..]
Oh, ik was dus niet de enige die dat dacht. En helemaal met die sierletters/poort. Zouden ze het echt niet door hebben?
Socializen buiten FOK!? doe normaal joh :Squote:
Panna's uitgedeeld of moeten ontvangen?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:50 schreef Bombel het volgende:
[..]
Goed hoor. Ego weer iets hersteld na groene haas toernooi...
Uitgedeeld, maar alles verloren.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Panna's uitgedeeld of moeten ontvangen?
het is dan ook de wens bij zo'n spreukquote:
Kut voor je insoquote:Op zondag 8 juni 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Jongens, ik ga 2 poulewedstrijden van Nederland missen
Ik kon geen vrij krijgen voor Nederland wedstrijden. Kutbaas.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op vakantie tijdens het WK hoor.
Wat een onbaatzuchtige messias is het toch. Prachtig om te zien.quote:
Polen moet je kort houden.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon geen vrij krijgen voor Nederland wedstrijden. Kutbaas.
RETWEETquote:
Dat was het inderdaad. Hij is zelfs nog even gaan keepen, de baas.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een onbaatzuchtige messias is het toch. Prachtig om te zien.
Hij gunt anderen ook hun succesjes in plaats van alle wedstrijden 10-0 te winnen.
Racist scum!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan wel alle Engeland wedstrijden kijken
Ik heb even mijn broekje uitgedaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
RETWEET
Ik denk dat ik ff naar boven ga om de airco aan te zetten anders kan ik straks niet slapen.
Zag 'ie eruit als Jan Vertonghen?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ik vroeger vermoedelijk tegen Typisch heb gevoetbald
Nee. Iedereen mag meegenieten.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker is dat hé. Gordijntjes wel dicht?
Ik kan me de wedstrijden tegen zijn club niet goed meer herinneren, tegenwoordig wel in ieder geval.quote:
Engelsen zijn gingers...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef Bombel het volgende:
[..]
Uhm... Nederlanders en Engelsen zijn hetzelfde ras, alleen zijn Engelsen dommer/lelijker.
Engelsen zijn godenvolk.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef Bombel het volgende:
[..]
Uhm... Nederlanders en Engelsen zijn hetzelfde ras, alleen zijn Engelsen dommer/lelijker.
Gaat tegenvallen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
MORGEN VI ORANJE JAJAJAJAJAJA
Daar heb gewoon echt zin in.
Polen zijn nagenoeg perfect.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:58 schreef Bombel het volgende:
[..]
Wat zijn Polen dan? De metselaars van de goden?
Een Noor toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Jezus Christus was Engelsman.
opofferend vermogen is ze ook niet vreemd, Jezus was vast een Poolquote:Op zondag 8 juni 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen zijn nagenoeg perfect.
Perfecte cultuur, kunnen veel landen een voorbeeld aan nemen.
Polen hebben nooit een kater.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen zijn nagenoeg perfect.
Perfecte cultuur, kunnen veel landen een voorbeeld aan nemen.
Geen Lowietjequote:Op maandag 9 juni 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is nog spannender dan Baantjer, wow.
Ik ben voor een groot Pools rijk te stichten.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb niks tegen Polen maar ik pleit er wel voor ze opnieuw op te delen. Smerig gedoe daar in Oost-Pruisen
GEEF DANZIG TERUG!
wat kijk jequote:Op maandag 9 juni 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de BBC gaan ze recht op het doel af.
OP WEG NAAR OP WEG NAAR
Welke.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een KRO Detective, voorzichtig gesponsord door de BBC.
Welke?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een KRO Detective, voorzichtig gesponsord door de BBC.
Vraag Stijn maar hoe het dartsen was....quote:Op maandag 9 juni 2014 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach ja het gespreksonderwerp moet veranderd worden.
Nederland heeft het hele toernooi geownedquote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Bombel het volgende:
[..]
Vraag Stijn maar hoe het dartsen was....
Don weet je waar ik dit jaar heen ga? Weet je nog chillen in de lobby?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Bombel het volgende:
[..]
Vraag Stijn maar hoe het dartsen was....
Zou je mij niet willen quoten zolang jouw broek uit is?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland heeft het hele toernooi geowned
Volgend onderwerp.
Turkije?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Don weet je waar ik dit jaar heen ga? Weet je nog chillen in de lobby?
Ik draag nu alleen zwembroek, mag ik jou quotenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:04 schreef Bombel het volgende:
[..]
Zou je mij niet willen quoten zolang jouw broek uit is?
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:04 schreef Bombel het volgende:
[..]
Zou je mij niet willen quoten zolang jouw broek uit is?
Ben je in de buurt van een zwembad?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik draag nu alleen zwembroek, mag ik jou quoten
Jij gaat weinig nuchter zijn denk ik zo....quote:Op maandag 9 juni 2014 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zelfde All Inclusive hotel![]()
Zonder ouders
Was twee jaar geleden niet anders.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:06 schreef Bombel het volgende:
[..]
Jij gaat weinig nuchter zijn denk ik zo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |