SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze al om 18:00 gedaan, nu live.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat RTL gelijk live of gaan ze eerst alles van vanmiddag nog eens uitzenden?
Dat 2e natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:14 schreef Adames het volgende:
ik twijfel
pizza bestellen via new york pizza of toch maar even lopen naar de lokale turk
gaat die wel winnen toch, even wat 180's gooien en dan nog wat van zijn befaamde finishes en hij is weer goedquote:
Weet ik niet zo snel. Dolan is een irritante stugge en ijskoude speler.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
gaat die wel winnen toch, even wat 180's gooien en dan nog wat van zijn befaamde finishes en hij is weer goed
nog nooit gehoord van dolan, dus goed kan die niet zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet zo snel. Dolan is een irritante stugge en ijskoude speler.
oppassen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van dolan, dus goed kan die niet zijn
Zelfs ik heb daar van gehoordquote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van dolan, dus goed kan die niet zijn
Wacht maar tot Van Gerwen is warm gedraaid dan xDquote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet zo snel. Dolan is een irritante stugge en ijskoude speler.
Had 'm live gepakt met odds van 2.1 toen ie 2-0 achterkwam.quote:
is wel een behoorlijk goede speler, ondanks zijn 9e positie op googlequote:
quote:In de halve finale tegen James Wade gooide hij de eerste 9-darter ooit in een toernooi waarin het verplicht is om de leg zowel te openen als te sluiten met een dubbel. Hij begon met dubbel 20, triple 20, triple 20 = (160), vervolgde met triple 20, triple 20, triple 20 = (180) en eindigde met triple 20, triple 17, bullseye = (161). Naar aanleiding van deze 9-darter heeft hij de bijnaam The History Maker opgespeld gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |