SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze al om 18:00 gedaan, nu live.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat RTL gelijk live of gaan ze eerst alles van vanmiddag nog eens uitzenden?
Dat 2e natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:14 schreef Adames het volgende:
ik twijfel
pizza bestellen via new york pizza of toch maar even lopen naar de lokale turk
gaat die wel winnen toch, even wat 180's gooien en dan nog wat van zijn befaamde finishes en hij is weer goedquote:
Weet ik niet zo snel. Dolan is een irritante stugge en ijskoude speler.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
gaat die wel winnen toch, even wat 180's gooien en dan nog wat van zijn befaamde finishes en hij is weer goed
nog nooit gehoord van dolan, dus goed kan die niet zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet zo snel. Dolan is een irritante stugge en ijskoude speler.
oppassen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van dolan, dus goed kan die niet zijn
Zelfs ik heb daar van gehoordquote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van dolan, dus goed kan die niet zijn
Wacht maar tot Van Gerwen is warm gedraaid dan xDquote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet zo snel. Dolan is een irritante stugge en ijskoude speler.
Had 'm live gepakt met odds van 2.1 toen ie 2-0 achterkwam.quote:
is wel een behoorlijk goede speler, ondanks zijn 9e positie op googlequote:
quote:In de halve finale tegen James Wade gooide hij de eerste 9-darter ooit in een toernooi waarin het verplicht is om de leg zowel te openen als te sluiten met een dubbel. Hij begon met dubbel 20, triple 20, triple 20 = (160), vervolgde met triple 20, triple 20, triple 20 = (180) en eindigde met triple 20, triple 17, bullseye = (161). Naar aanleiding van deze 9-darter heeft hij de bijnaam The History Maker opgespeld gekregen
Wel een kleine buffer door Spanish kebab Nadal toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had 'm live gepakt met odds van 2.1 toen ie 2-0 achterkwam.
Beter laat ie mij niet in de steek.
Ja. Was een mooie.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een kleine buffer door Spanish kebab Nadal toch?
ik hoop met je mee, anders wordt het honger lijden voor je deze weekquote:Op zondag 8 juni 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had 'm live gepakt met odds van 2.1 toen ie 2-0 achterkwam.
Beter laat ie mij niet in de steek.
Niet zo veel. Had vandaag 3-1 Nadal gezet.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hoop met je mee, anders wordt het honger lijden voor je deze week
Nadal wint elke Roland Garros met uitzondering van het jaar dat Soderling een grote god was.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo veel. Had vandaag 3-1 Nadal gezet.
En dat heb ik grotendeels naar spaar gestort en met de rest beetje blijven spelen.
ik heb echt een hekel aan nadalquote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo veel. Had vandaag 3-1 Nadal gezet.
En dat heb ik grotendeels naar spaar gestort en met de rest beetje blijven spelen.
het is een spanjaard. maar sowieso wil ik wel eens een andere winnaar zien op RG.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan nadal
en ik heb echt geen onderbouwing ervoor
Ik heb een hekel aan Federer.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Wimbledon wordt weer mooiquote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nadal wint elke Roland Garros met uitzondering van het jaar dat Soderling een grote god was.
Ik heb een voorkeur voor pindakaas op salami gesmeerd.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:24 schreef Adames het volgende:
soms hoef je geen onderbouwing te hebben voor je mening
zo schijnt littlerabbit een voorkeur te hebben voor chelsea, maar dat kan je met geen droge ogen onderbouwen
dat is wel heel gekquote:Op zondag 8 juni 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor pindakaas op salami gesmeerd.
Misplaatste bescheidenheid en eeuwig gejank. Als je goed bent uit het dan ook, excuses zijn voor verliezers.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
die ga ik onthouden, is wel een leuke oneliner voor in de kroegquote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misplaatste bescheidenheid en eeuwig gejank. Als je goed bent uit het dan ook, excuses zijn voor verliezers.
Zal ik de tegenstander van die dikke zettenquote:Op zondag 8 juni 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is er druk op Van Barneveld.
Druk op Van Barneveld![]()
![]()
Moet jij weten. Ik vind het onvoorspelbaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal ik de tegenstander van die dikke zetten
Geen probleem. Als ware misantroop leer je je haat te onderbouwen en de mensen in het juiste hatelijke hokje te plaatsen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
die ga ik onthouden, is wel een leuke oneliner voor in de kroeg
Slechte keuzequote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Barneveld komt niet goed op, hij gaat choken. Geld op z'n tegenstander.
Je gaat pech hebben. Rob Kamphues heeft veel puddingbeurten volgens Jacques.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Barneveld komt niet goed op, hij gaat choken. Geld op z'n tegenstander.
Ik zal jou eens een puddingbeurt geven.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat pech hebben. Rob Kamphues heeft veel puddingbeurten volgens Jacques.
1-0 Viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |