Wel een kleine buffer door Spanish kebab Nadal toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had 'm live gepakt met odds van 2.1 toen ie 2-0 achterkwam.
Beter laat ie mij niet in de steek.
Ja. Was een mooie.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een kleine buffer door Spanish kebab Nadal toch?
ik hoop met je mee, anders wordt het honger lijden voor je deze weekquote:Op zondag 8 juni 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had 'm live gepakt met odds van 2.1 toen ie 2-0 achterkwam.
Beter laat ie mij niet in de steek.
Niet zo veel. Had vandaag 3-1 Nadal gezet.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hoop met je mee, anders wordt het honger lijden voor je deze week
Nadal wint elke Roland Garros met uitzondering van het jaar dat Soderling een grote god was.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo veel. Had vandaag 3-1 Nadal gezet.
En dat heb ik grotendeels naar spaar gestort en met de rest beetje blijven spelen.
ik heb echt een hekel aan nadalquote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo veel. Had vandaag 3-1 Nadal gezet.
En dat heb ik grotendeels naar spaar gestort en met de rest beetje blijven spelen.
het is een spanjaard. maar sowieso wil ik wel eens een andere winnaar zien op RG.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan nadal
en ik heb echt geen onderbouwing ervoor
Ik heb een hekel aan Federer.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Wimbledon wordt weer mooiquote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nadal wint elke Roland Garros met uitzondering van het jaar dat Soderling een grote god was.
Ik heb een voorkeur voor pindakaas op salami gesmeerd.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:24 schreef Adames het volgende:
soms hoef je geen onderbouwing te hebben voor je mening
zo schijnt littlerabbit een voorkeur te hebben voor chelsea, maar dat kan je met geen droge ogen onderbouwen
dat is wel heel gekquote:Op zondag 8 juni 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor pindakaas op salami gesmeerd.
Misplaatste bescheidenheid en eeuwig gejank. Als je goed bent uit het dan ook, excuses zijn voor verliezers.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
die ga ik onthouden, is wel een leuke oneliner voor in de kroegquote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misplaatste bescheidenheid en eeuwig gejank. Als je goed bent uit het dan ook, excuses zijn voor verliezers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |