die fahne hochquote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Beter dan ''Arbeit macht frei''
Ik heb die associatie ook bij de PSV leus...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Beter dan ''Arbeit macht frei''
Je bent zelf chilquote:Op zondag 8 juni 2014 23:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlands praten tegen een Chileen
Pauper, het is dat je Turkse pizza zo lekker is.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt dat wordt hem.
Nu verder met Family Guy
Gewoon schreeuwen, dan verstaan ze het wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlands praten tegen een Chileen
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik heb die associatie ook bij de PSV leus...
Daar ging ik net dus even op googlen:quote:Op zondag 8 juni 2014 23:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik heb die associatie ook bij de PSV leus...
Ajax netwerkquote:quote:
HR
Overigens, wat bedoel je met te zeggen dat de spreuk 'Arbeit macht frei' naast het PSV stadion te vinden is? Grafitti? Afgezien van de letterlijke betekenis staat het motto symbool voor onderdrukking en dwangarbeid, en is dus ook je opmerking dat het door PSV geadopteerd is uiterst kwalijk
Een vergelijkbare Hitlerspreuk, vertaald naar het Nederlands, 'Eendracht maakt macht', is te vinden boven een sierpoort bij Ingang Oost van het Philips Stadion. Het staat recht voor de standbeelden van Willy van der Kuijlen en Coen Dillen. Ik haal dus slechts een feit aan.
is toch anders ook de wapenspreuk van jouw landquote:Op zondag 8 juni 2014 23:44 schreef Bombel het volgende:
[..]
Arbeit macht frei
Jedem das seine
Eendracht maakt macht
....
Hey ouwe gabber! Dat is weer een tijdje geleden voor mijn gevoel... met mij alles goed hoor. Puur genieten van het leven dit weekend.quote:
Valt tegen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey ouwe gabber! Dat is weer een tijdje geleden voor mijn gevoel... met mij alles goed hoor. Puur genieten van het leven dit weekend.
Alles cool daar?
Oh, ik was dus niet de enige die dat dacht. En helemaal met die sierletters/poort. Zouden ze het echt niet door hebben?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Daar ging ik net dus even op googlen:
[..]
Ajax netwerk![]()
Ok. Wat is volgens jou mijn land?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:46 schreef Adames het volgende:
[..]
is toch anders ook de wapenspreuk van jouw land
Schaamte, schaamte, schaamte. Dit wordt gewoon van ons belastinggeld gemaakt, Rens. Besef je dat eens. Die schijtlollige filmpjes van de NOSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |