Wat een onbaatzuchtige messias is het toch. Prachtig om te zien.quote:
Polen moet je kort houden.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon geen vrij krijgen voor Nederland wedstrijden. Kutbaas.
RETWEETquote:
Dat was het inderdaad. Hij is zelfs nog even gaan keepen, de baas.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een onbaatzuchtige messias is het toch. Prachtig om te zien.
Hij gunt anderen ook hun succesjes in plaats van alle wedstrijden 10-0 te winnen.
Racist scum!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan wel alle Engeland wedstrijden kijken
Ik heb even mijn broekje uitgedaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
RETWEET
Ik denk dat ik ff naar boven ga om de airco aan te zetten anders kan ik straks niet slapen.
Zag 'ie eruit als Jan Vertonghen?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ik vroeger vermoedelijk tegen Typisch heb gevoetbald
Nee. Iedereen mag meegenieten.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker is dat hé. Gordijntjes wel dicht?
Ik kan me de wedstrijden tegen zijn club niet goed meer herinneren, tegenwoordig wel in ieder geval.quote:
Engelsen zijn gingers...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef Bombel het volgende:
[..]
Uhm... Nederlanders en Engelsen zijn hetzelfde ras, alleen zijn Engelsen dommer/lelijker.
Engelsen zijn godenvolk.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef Bombel het volgende:
[..]
Uhm... Nederlanders en Engelsen zijn hetzelfde ras, alleen zijn Engelsen dommer/lelijker.
Gaat tegenvallen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
MORGEN VI ORANJE JAJAJAJAJAJA
Daar heb gewoon echt zin in.
Polen zijn nagenoeg perfect.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:58 schreef Bombel het volgende:
[..]
Wat zijn Polen dan? De metselaars van de goden?
Een Noor toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Jezus Christus was Engelsman.
opofferend vermogen is ze ook niet vreemd, Jezus was vast een Poolquote:Op zondag 8 juni 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen zijn nagenoeg perfect.
Perfecte cultuur, kunnen veel landen een voorbeeld aan nemen.
Polen hebben nooit een kater.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen zijn nagenoeg perfect.
Perfecte cultuur, kunnen veel landen een voorbeeld aan nemen.
Geen Lowietjequote:Op maandag 9 juni 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is nog spannender dan Baantjer, wow.
Ik ben voor een groot Pools rijk te stichten.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb niks tegen Polen maar ik pleit er wel voor ze opnieuw op te delen. Smerig gedoe daar in Oost-Pruisen
GEEF DANZIG TERUG!
wat kijk jequote:Op maandag 9 juni 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de BBC gaan ze recht op het doel af.
OP WEG NAAR OP WEG NAAR
Welke.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een KRO Detective, voorzichtig gesponsord door de BBC.
Welke?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een KRO Detective, voorzichtig gesponsord door de BBC.
Vraag Stijn maar hoe het dartsen was....quote:Op maandag 9 juni 2014 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach ja het gespreksonderwerp moet veranderd worden.
Nederland heeft het hele toernooi geownedquote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Bombel het volgende:
[..]
Vraag Stijn maar hoe het dartsen was....
Don weet je waar ik dit jaar heen ga? Weet je nog chillen in de lobby?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Bombel het volgende:
[..]
Vraag Stijn maar hoe het dartsen was....
Zou je mij niet willen quoten zolang jouw broek uit is?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland heeft het hele toernooi geowned
Volgend onderwerp.
Turkije?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Don weet je waar ik dit jaar heen ga? Weet je nog chillen in de lobby?
Ik draag nu alleen zwembroek, mag ik jou quotenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:04 schreef Bombel het volgende:
[..]
Zou je mij niet willen quoten zolang jouw broek uit is?
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:04 schreef Bombel het volgende:
[..]
Zou je mij niet willen quoten zolang jouw broek uit is?
Ben je in de buurt van een zwembad?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik draag nu alleen zwembroek, mag ik jou quoten
Jij gaat weinig nuchter zijn denk ik zo....quote:Op maandag 9 juni 2014 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zelfde All Inclusive hotel![]()
Zonder ouders
Was twee jaar geleden niet anders.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:06 schreef Bombel het volgende:
[..]
Jij gaat weinig nuchter zijn denk ik zo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |