Heb toevallig dit net gepost in het SV topic. Ik hoop niet dat de SV Hooligans nu boos worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaamte, schaamte, schaamte. Dit wordt gewoon van ons belastinggeld gemaakt, Rens. Besef je dat eens. Die schijtlollige filmpjes van de NOS.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een show... ga lekker in Hilversum zitten i.p.v onze belastingcenten te verneuken daar in Brazilië.
Zo uitgetypt klinkt het niet best maar je moet de emotie erachter kunnen voelen. Laat dit filmpje helpen de sfeer en passie beter te begrijpen achter de leus.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:47 schreef Bombel het volgende:
[..]
Oh, ik was dus niet de enige die dat dacht. En helemaal met die sierletters/poort. Zouden ze het echt niet door hebben?
Socializen buiten FOK!? doe normaal joh :Squote:
Panna's uitgedeeld of moeten ontvangen?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:50 schreef Bombel het volgende:
[..]
Goed hoor. Ego weer iets hersteld na groene haas toernooi...
Uitgedeeld, maar alles verloren.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Panna's uitgedeeld of moeten ontvangen?
het is dan ook de wens bij zo'n spreukquote:
Kut voor je insoquote:Op zondag 8 juni 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Jongens, ik ga 2 poulewedstrijden van Nederland missen
Ik kon geen vrij krijgen voor Nederland wedstrijden. Kutbaas.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op vakantie tijdens het WK hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |