Finale gehaaldquote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit een vaag geheel zeg. Ik haak af
Ik stelde vandaag dat Erwinnetje nog meer uitstraling dan Cillessen had. Ik overweeg hier op terug te komen.quote:
Staat er naast het dartbord nog iets op die foto dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stelde vandaag dat Erwinnetje nog meer uitstraling dan Cillessen had. Ik overweeg hier op terug te komen.
ik wacht geduldig op je definitieve meningquote:Op zondag 8 juni 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stelde vandaag dat Erwinnetje nog meer uitstraling dan Cillessen had. Ik overweeg hier op terug te komen.
Whatsapp ligt eruit. Ik kan even geen goed oordeel vellen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wacht geduldig op je definitieve mening
Ik kijk. Bedankt voor deze legale streamquote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.vipboxeu.co/fo(...)e-stream-online.html
topwedstrijdje
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Whatsapp werkt niet anders had ik je nu naaktfoto's gestuurd.
Beide teams zijn combinaties van celebrities en legends.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat doet Gordon Ramsay tussen helden als v/d Sar en Del Piero?
Als voetbal cabaret wordt haak ik af.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide teams zijn combinaties van celebrities en legends.
Wat een verwarring...quote:Dit topic sluit automatisch over 1 post.
» Dit topic is gesloten! » Open nieuw deel
Komt zo nog een filmpje bij denk ikquote:
Doublepainquote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd maar weer weglopen van je afkomst, JOOD!
wow ja?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha wow.
Ik ben wel bijzonder moe overigens
NWS / Professor: 'stop met zo te klagen over dt-fouten'quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha wow.
Ik 100% mee oneens.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NWS / Professor: 'stop met zo te klagen over dt-fouten'
Ik ben het hier 100% mee eens, wat jij.
Geeft nietquote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha wow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |