OK, Als jij gaat draaien word ik wel benieuwd .... Pik me maar op en dan zien we wel waar het schip strand ...quote:
Ergens rond 6:00uquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, Als jij gaat draaien word ik wel benieuwd .... Pik me maar op en dan zien we wel waar het schip strand ...
Laatste uur is er wat ruimte en om 6:00u gaat de kerk op slot.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan sluit de kerk zondagochtend... of morgenmiddag ?
OK In SPanje heb ik ooit om 8 uur eens een mis opgevoerd , maar dat ga ik daar maar niet doenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laatste uur is er wat ruimte en om 6:00u gaat de kerk op slot.
Hoe laat denk je ongeveer die kant op te gaan ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
De gozers die daar geluid regelen weten wel dat ik toch langer doorga nog.
Ik word waarschijnlijk opgehaald nu, mijn muts wilde ook niet mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat denk je ongeveer die kant op te gaan ?
Die van de legging ? Jammerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk opgehaald nu, mijn muts wilde ook niet mee.
Die redt het niet tot 5:00u wanneer ik ga draaien.quote:
Gaat ze toch nog ff liggen voor die tijd ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die red het niet tot 5:00u wanneer ik ga draaien.
Ze kent me langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ze toch nog ff liggen voor die tijd ?
Die zijn wel tof en heb geen idee, ben er om wanneer er ruimte in het programma zit wat altijd zo gaat met Reggae figuren om in te springen en dat wordt dan op het einde, of tussendoor, heb nog geen idee?quote:
Tis dus gewoon een Gig voor jequote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn wel tof en heb geen idee, ben er om wanneer er ruimte in het programma zit wat altijd zo gaat met Reggae figuren om in te springen en dat wordt dan op het einde, of tussendoor, heb nog geen idee?
een beetje langdradigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:12 schreef Treehut362 het volgende:
hallo schoffellos ballos !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Daar heb je een App voor suffie...![]()
http://www.zwijsen.nl/Web(...)Sam-Schoffel-app.htm
ik heb geen appsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:26 schreef FANN het volgende:
[..]
los ballos !
Daar heb je een App voor suffie...![]()
[ afbeelding ]
http://www.zwijsen.nl/Web(...)Sam-Schoffel-app.htm
Ze acteert nog altijd en staat bekend om haar vele bezoekjes aan de plastisch chirurg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:54 schreef FANN het volgende:
Deze loopt straks weer vrij rond![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-gaan-scheiden.html
Wel lullig na zoveel jaar
ow.. écht?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ze acteert nog altijd en staat bekend om haar vele bezoekjes aan de plastisch chirurg.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:58 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb het opgezocht want ik ken die mensen nog geen eens
we hebben de hele ochtend staan te graven want daar komt een kunstwerkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:31 schreef chufi het volgende:
Buurtmarkt hier met iets van 100 kramen 2 podia etc , zo niet mijn ding ...
Ik hoop op een gunstige afloop voor mij v.w.b. een whiskyveiling. Nog 10 minuutjes geduld hebben (heb ik nu niet)...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga gaten graven, want waar gaten zijn is hoop!
Alles ok Deisquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga gaten graven, want waar gaten zijn is hoop!
Even je tijd doden op Fok! dan maar, wat is dat voor een veiling?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop op een gunstige afloop voor mij v.w.b. een whiskyveiling. Nog 10 minuutjes geduld hebben (heb ik nu niet)...
Ok.quote:
Zoals het woord misschien al doet vermoeden, een veiling van allerlei soorten whisky, van alledaags tot uiterst zeldzaam. Waar ik op aas is zeldzaam, voor het eerst in 12 jaar op de veiling.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even je tijd doden op Fok! dan maar, wat is dat voor een veiling?
Ik weet heus wel wat een veiling is, maar vroeg me af of je zelf iets ging veilen of dat je zelf naar iets op zoek wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals het woord misschien al doet vermoeden, een veiling van allerlei soorten whisky, van alledaags tot uiterst zeldzaam. Waar ik op aas is zeldzaam, voor het eerst in 12 jaar op de veiling.
Heb ooit eerder zo'n fles gehad, mijn eerste onafhankelijke fles whisky ooit. Vandaar dus...
Ik heb een keurig, volledig antwoord gegeven...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat een veiling is, maar vroeg me af of je zelf iets ging veilen of dat je zelf naar iets op zoek was
Verzendkosten? Kon je het niet meteen meenemen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
77 euro + 13 euro verzendkosten. Had 152 geboden, dus koopje...
Ik zit in Spanje, de veiling is via internet in Duitsland en het moet naar Nederland...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verzendkosten? Kon je het niet meteen meenemen?
Ooooo, ik dacht dat je bij een veiling in Spanje wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit in Spanje, de veiling is via internet in Duitsland en het moet naar Nederland...
Nee, hier kennen ze dat niet...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooooo, ik dacht dat je bij een veiling in Spanje was
Zag ik nou uit m'n ooghoeken dat je naar een FOK!meet gaat? en is dit dan de fles die je daar gaat delen met je mede-meeters?quote:
Error!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag ik nou uit m'n ooghoeken dat je naar een FOK!meet gaat? en is dit dan de fles die je daar gaat delen met je mede-meeters?
Als ik dit zo lees, dan kun je beter nooit meer flessen drank gaan kopen....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef MadMaster het volgende:
En nu maar hopen dat DJL de boel heel laat, vorige keer ead er één fles in gruzelementen aangekomen.
Het is wel verzekerd, maar dr kans dat ik nog eens drze flrs kan scoren is bijna nihil.
.
Bij mij is er nog nooit iets gesneuveldquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, dan kun je beter nooit meer flessen drank gaan kopen....
Minder, minder, minder!
Niks daarvan...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, dan kun je beter nooit meer flessen drank gaan kopen....
Minder, minder, minder!
Maar jij kent dan vast wel weer iemand die flessen importeert....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is er nog nooit iets gesneuveld
Nee die ken ik nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar jij kent dan vast wel weer iemand die flessen importeert....
Over welke Spaanse Single Malts had je het gisteren nou?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is er nog nooit iets gesneuveld
Uhm....uhm....je miste de clou.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks daarvan...
Meestal gaat het goed en deze zit in een tinnen koker. De vorige was zonder verpakking van zichzelf...
Je had gisteren een foto staan van een aantal flessen drank... Nam aan dat je die daar gekocht hadquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over welke Spaanse Single Malts had je het gisteren nou?
Ja, maar je gaf gisteren aan dat je door de Spaanse Single Malts niet meer helder was. Welke dus?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had gisteren een foto staan van een aantal flessen drank... Nam aan dat je die daar gekocht had
Dat zal dan wel op een misverstand berusten, want ik ken er geen ...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar je gaf gisteren aan dat je door de Spaanse Single Malts niet meer helder was. Welke dus?
Hoezo misverstand?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal dan wel op een misverstand berusten, want ik ken er geen ...
quote:zaterdag 7 juni 2014 @ 00:07 • 233
chufi
Ik will natuurlijk met alle vrijgezelle dames misschien wel iets , maar verder niets OK EN die Spaanse single malts vallen ook swaarder dan voorheen
Waar verwarring?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:13 schreef FANN het volgende:
wat een verwarring weer...
Laat je niet gek maken Chuf
Dat merk ik..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar verwarring?
Niet bij mij, ik heb een zeer goed geheugen...
Nope... alleen 's avondsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Kan jij met dit warme weer buiten komen, Fann?
Hoop doet leven...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wie weet vinden ze nog eens iets op, ik heb nog hoop
Ga je mee gaten graven?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wie weet vinden ze nog eens iets op, ik heb nog hoop
http://beeldensite.nl/beeldhouwers/bert-gort.htmquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
we hebben de hele ochtend staan te graven want daar komt een kunstwerk
Uit met de pret en dinsdag weer werken ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Laatste avond Spanje.
Tas gepakt, zo nog een afzakkertje halen aan het strand en dan morgenochtend vroeg richting Malaga...
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://beeldensite.nl/beeldhouwers/bert-gort.htm
i.v.m 25-jarig bestaan parkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb er verder niet over beslist maar het moest1,5m x 1,5m x 60cm diep (voor de sokkel?)quote:
Is dat nou kunst?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat dat gelukt isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb er verder niet over beslist maar het moest1,5m x 1,5m x 60cm diep
Gelukkig ben ik niet de enige die dat erin zag, het beeld heet namelijk Gevouwenquote:
we zijn niet verder dan 20cm gekomenquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
we zijn niet verder dan 20cm gekomen maar tot 8 5 juli de tijd
Ik zou ook niet weten wat je er anders in moet zien eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die dat erin zag, het beeld heet namelijk Gevouwen
Heb je je al aangemeld?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:50 schreef Treehut362 het volgende:
LOGO VER.ARBO.MUNNIKE PARK.JPG
Postbus 1068, 3330 CB Zwijndrecht Postbus 1203, 3330 CE Zwijndrecht
U I T N O D I G I N G
25 JAAR VERENIGING ARBORETUM MUNNIKE PARK en
STICHTING NATUUR & LANDSCHAP ZWIJNDRECHTSE WAARD
Graag nodigen wij u en uw partner uit om dit met ons te vieren in het Arboretum Munnike Park op
ZATERDAG 5 juli 2014
van 14.00 uur tot 20.30 uur
bezoekerscentrum 't Weetpunt, Develpad 169 te Zwijndrecht.
Voor deze gelegenheid wordt een fraai kunstwerk onthuld. De beeldhouwer Bert Gort uit
Dordrecht heeft in opdracht van de Vereniging een kunstwerk ontworpen.
Het heeft een aantal jaren geduurd voordat de financiën voor dit kunstwerk toereikend waren.
Nu is het dan zover dat het kunstwerk officieel onthuld kan worden tijdens deze feestelijke
middag op 5 juli 2014.
25
P R O G R A M M A
14.00 uur Ontvangst
15.00 uur Welkomstwoord en inleiding door de voorzitters
15.15 uur Onthulling van het kunstwerk door burgemeester drs. D.J.Schrijer
15.30 uur Activiteiten……
16.30 uur Prijsuitreiking loterij
17.30 uur Borreltijd, met aansluitend voor de vrijwilligers en partners een BBQ
Om alles goed te laten verlopen vragen wij u, om u uiterlijk 12 juni aan te melden via mail
cees.roosendaal@hetnet.nl en cc: tinedekievit@chello.nl of het aangehecht strookje in te leveren
in ’t Weetpunt.
Wij stellen het zeer op prijs indien u aan deze uitnodiging gehoor kunt geven.
Namens de besturen VAMP en SNLZW
de feestcommissie.
.--------------------------------------------- inleveren in ’t Weetpunt---------------------------------------------------------------------
Naam:……………………………………………………………………………………….
o Ik meld mij aan voor de barbecue met …………………...personen
o Ik kom wel naar het middagprogramma, maar kan niet meedoen aan de barbecue
o Ik ben helaas verhinderd.
ja (vegetarisch)quote:
een tofu-burger op de bbq?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja (vegetarisch)
kwartiertje fietsen
Ben benieuwd wat je te eten krijgt dan op die BBQ, had je die keuze?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja (vegetarisch)
kwartiertje fietsen
Die zijn normaal al goor, laat staan als je ze op de BBQ legtquote:
quote:
Elke dag 100 kmquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi ding! Ga je sportief worden op je ouwe dag?
Jezus dat laatste couplet is wel héél errugquote:
Ach vroeger zag men het andersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dat laatste couplet is wel héél errug![]()
Als ik tweemaal met m'n fietsbel bel
Nou dan weet je het wel, nou dan weet je het wel
Als ik tweemaal met m'n fietsbel bel, dan hang ik voor de deur
Dan hol je daad'lijk naar de trap en ruk je aan het touw
Je zoekt m'n toffels en m'n krant, daarvoor ben je mijn vrouw
Nou dan weet je het wel, nou dan weet je het wel
Dan betekent dat: 'kom snel'
Geen spijt dat je niet mee bent gegaan naar ruigoord?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms heb je van die buien wanneer het tropisch warm is ...
Nee geen spijt.. Soms is reggea leuk , maar een avond en een nacht en dan ook nog joints willen weerstaan ... Ik kan er natuurlijk nog steeds heen... maar ik heb PP ook niet meer gehoord sinds vannacht .. Ik heb hem veel plezier gewenst en ben er 100% zeker van dat ie dat heeft ...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen spijt dat je niet mee bent gegaan naar ruigoord?
Piet zal inmiddels wel doorgedraaid zijn
Nee, aankomende week alleen woensdag en donderdag. Rustig aan...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit met de pret en dinsdag weer werken ?
Slaat nergens op, maar dat weet je zelf het allerbeste...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Ah nog ff voor MM... In het warme zuiden van Spanje vallen single malts meestal zwaarder..
Case rest ...
Mis morgen je vlucht niet en heb geen gezeik met je auto OK ..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slaat nergens op, maar dat weet je zelf het allerbeste...
Maak je geen zorgen om mij, doe ik zelf ook niet...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Mis morgen je vlucht niet en heb geen gezeik met je auto OK ..
Goeie terugreis MMquote:Op zondag 8 juni 2014 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om mij, doe ik zelf ook niet...
In dat geval mag je nu even helemaal losgaan en me op m'n donders geven vanwege m'n (tijdelijke) UI.quote:
Jij had problemen met UI wisselingen, niet ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval mag je nu even helemaal losgaan en me op m'n donders geven vanwege m'n (tijdelijke) UI.
Je geheugen is goedgekeurd!quote:Op zondag 8 juni 2014 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had problemen met UI wisselingen, niet ik.
Je kan altijd nog hierheen...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen spijt.. Soms is reggea leuk , maar een avond en een nacht en dan ook nog joints willen weerstaan ... Ik kan er natuurlijk nog steeds heen... maar ik heb PP ook niet meer gehoord sinds vannacht .. Ik heb hem veel plezier gewenst en ben er 100% zeker van dat ie dat heeft ...
Gaat niet meer lukken, SOLD OUTquote:Op zondag 8 juni 2014 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog hierheen...
Ziet er ook wel spannend uit![]()
http://amsterdamopenair.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Treehut362 op 08-06-2014 16:02:27 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
volgens mij zit je in het verkeerde topic te postenquote:
Theehuis post waar ie het maar kan ...quote:Op zondag 8 juni 2014 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij zit je in het verkeerde topic te posten![]()
die had in de muziekketting dinges gemoeten denk ik?
ja laat nou maarquote:Op zondag 8 juni 2014 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij zit je in het verkeerde topic te posten![]()
die had in de muziekketting dinges gemoeten denk ik?
Komt goed schatjequote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik het wel grappig vond, niet om hem terecht te wijzen, dus maak je niet druk
Ah... hoeveel kilometer heb je erop zitten vandaag?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht..
Nieuwe fiets cruised heerlijk relaxed
Niet zoveel, was meer om er een beetje aan te wennen, testrit dus gewoon.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... hoeveel kilometer heb je erop zitten vandaag?
Niet zoveel?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zoveel, was meer om er een beetje aan te wennen, testrit dus gewoon.
Nee een rondje om de lokale polder hier ... km of 7 of zoquote:Op zondag 8 juni 2014 16:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet zoveel?
Ben je gewoon de straat uitgefietst en weer terug?
ow...... das een goed beginquote:Op zondag 8 juni 2014 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een rondje om de lokale polder hier ... km of 7 of zo
Het is je vast al 100 keer eerder gevraagd, maar is Piet__Piraat een kloon van jou of toevallig een user met bijna dezelfde naam?quote:
Is een andere user met een streepje meer.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is je vast al 100 keer eerder gevraagd, maar is Piet__Piraat een kloon van jou of toevallig een user met bijna dezelfde naam?
Met een groter streepjequote:Op zondag 8 juni 2014 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is een andere user met een streepje meer.
Het zou niet moeten mogen, eigenlijk moet daar een commissie voor in het leven geroepen wordenquote:
quote:
Het is een madelief.quote:
Zolang hij dat duffe zeeman plaatje blijft gebruiken heb ik geen last van 'm.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen, eigenlijk moet daar een commissie voor in het leven geroepen worden
Qua woordspeling is er niets mis mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het is een madelief.
Deisyy -> daisy - > madelief![]()
Leuk?
Ik vind je oude leukerquote:Op zondag 8 juni 2014 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het is een madelief.
Deisyy -> daisy - > madelief![]()
Leuk?
Vaak herken je mensen meer aan hun ava dan hun naam, dus lekker houden zo....quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zolang hij dat duffe zeeman plaatje blijft gebruiken heb ik geen last van 'm.
Maar het plaatje is kut?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Qua woordspeling is er niets mis mee.
Zoals gisteravond bleek was mijn oude ava in combinatie met de jouwe voor sommigen nogal verwarrend.quote:
Klopt idd ...quote:Op zondag 8 juni 2014 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals gisteravond bleek was mijn oude ava in combinatie met de jouwe voor sommigen nogal verwarrend.
Wow! Die is mooi!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:01 schreef Soury het volgende:
Ik vind ze boring. Deze is wel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens als ik bloemen koopt zijn het Gerbera's lijkt er een beetje op.
Ik ga voor de regenboogdeisyy,quote:Op zondag 8 juni 2014 18:01 schreef Soury het volgende:
Ik vind ze boring. Deze is wel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens als ik bloemen koopt zijn het Gerbera's lijkt er een beetje op.
Ik ga een poging wagenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga voor de regenboogdeisyy,
Moet ik alleen ff de pc aanzetten om er een 60 x 60 van te maken of kan iemand hier dat voor mij doen?
Nee dat gaat mij niet lukken sorryquote:Op zondag 8 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga voor de regenboogdeisyy,
Moet ik alleen ff de pc aanzetten om er een 60 x 60 van te maken of kan iemand hier dat voor mij doen?
Hoog libelle-gehalte. Saai. Zoals alle 4 je voorbeelden.quote:
Als ie nu ook nog rondjes kon draaien zekerquote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoog libelle-gehalte. Saai. Zoals alle 4 je voorbeelden.
Ben het zowaar met Soury eens.Die regenboog-ava heeft wél potentie.
Ik kan je niet anders dan gelijk geven, ze waren saai en muffig, maar zoek maar eens iets leuks. Soury is er beter in dan ik, die regenboog is het gewordenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoog libelle-gehalte. Saai. Zoals alle 4 je voorbeelden.
Ben het zowaar met Soury eens.Die regenboog-ava heeft wél potentie.
Ik dacht de regenboog? Maar ze kan kiezen nuquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie nu ook nog rondjes kon draaien zeker
ja, ik deed het verkeerdquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht de regenboog? Maar ze kan kiezen nu
Mooi en herkenbaar, ik scrol vaker op ava's dan op naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Ik ben ook geen wonder op dat gebied....heb mijn ava's ooit laten maken in een speciaal topic, waar de creatievelingen onder ons heel veel users een plezier doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan je niet anders dan gelijk geven, ze waren saai en muffig, maar zoek maar eens iets leuks. Soury is er beter in dan ik, die regenboog is het geworden
Ja dat topic volg ik, soms zijn de eisen hoog en weten sommige er een kunstwerkje van te maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook geen wonder op dat gebied....heb mijn ava's ooit laten maken in een speciaal topic, waar de creatievelingen onder ons heel veel users een plezier doen.
Als je maar opflikkert met gifjesquote:
Het was ook wel een lokkertje he?quote:
Ik moet zeggen dat dit wel een leuke is, en toepasselijk.quote:
kquote:
Ja je vroeg er omquote:Op zondag 8 juni 2014 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit wel een leuke is, en toepasselijk.
[ Bericht 36% gewijzigd door Treehut362 op 08-06-2014 18:52:59 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Ja maar Joezi is wel coolquote:
Dit is een mooie hoor Dees. En verstandig dat je bent gewisseld, de verwarring werd te groot.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan je niet anders dan gelijk geven, ze waren saai en muffig, maar zoek maar eens iets leuks. Soury is er beter in dan ik, die regenboog is het geworden
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is een mooie hoor Dees. En verstandig dat je bent gewisseld, de verwarring werd te groot.
Ik las gisteren mee toen mensen dat dachten. Jij vindt het natuurlijk wel leuk, maar Deisyy heeft een man en die hoort bij haar.quote:
Dat weet ik en hij heet geen Donald en ik ook nietquote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las gisteren mee toen mensen dat dachten. Jij vindt het natuurlijk wel leuk, maar Deisyy heeft een man en die hoort bij haar.
Waarom betrek je mijn woorden nu weer op jezelf? Deisyy vond het niet prettig, daar gaat het toch om.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik en hij heet geen Donald en ik ook niet
Ik vroeg jou ook niets, ik gaf Deisyy een complimentquote:Op zondag 8 juni 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
Ik ga er hier verder niet meer over in discussie .. Tis mooi geweest en bij deze over ...
OK dan is het goed ...quote:Op zondag 8 juni 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg jou ook niets, ik gaf Deisyy een compliment
Ja, het is er een wennen, maar deze is erg leuk!quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is een mooie hoor Dees. En verstandig dat je bent gewisseld, de verwarring werd te groot.
Hij is fris en kleurig.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het is er een wennen, maar deze is erg leuk!
Soms is het beter om het roer om te gooien
En een laag Libellegehaltequote:Op zondag 8 juni 2014 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is fris en kleurig.
Wat een mooie dag is het weer, we hebben maar heel even een buitje gehad.
Ik vond je vorige leuk, maar het ging niet meer, dat bleek wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een laag Libellegehalte
Het is heerlijk weer vandaag, wij hebben lekker buiten gegeten, dat geeft altijd een beetje vakantiegevoel.
Lekker kleurig Dees .... Sorry voor al die jaren ...quote:Op zondag 8 juni 2014 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een laag Libellegehalte
Het is heerlijk weer vandaag, wij hebben lekker buiten gegeten, dat geeft altijd een beetje vakantiegevoel.
ow... ik wilde op 3 stemmen maar ik had nog niet verder gescrold en dacht datquote:Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef Deisyy het volgende:
Poll: Welke nieuwe ava vinden jullie het best bij deisyy passen?
• ava 1
• ava 2
• ava 3
• ava 4
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
Opnieuw!quote:Op zondag 8 juni 2014 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik wilde op 3 stemmen maar ik had nog niet verder gescrold en dacht dat
je onder ava 1 het plaatje zou zien, dus ik het per ongeluk op 1 gestemd![]()
sorry
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opnieuw!
Alle rotzooi weer uitgepakt en nu uitgezakt op de bank.
Ben gaar...
Dat dus ... Wil wel altijd zo snel mogelijk thuis zijn ... Dus meestal pak ik een taxi en betaal ik het 10-voudige van de bustrip die iets verder (500 m of zo) van huis afzet ..quote:Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus ook weer thuis, thuiskomen vond ik altijd het lekkerste van de hele vakantie![]()
nou jah... da's overdreven, maar het moest niet te lang duren
Ja thuis komen is héérlijk, eigenlijk suf dat je op vakantie gaat als je er over na denktquote:Op zondag 8 juni 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... Wil wel altijd zo snel mogelijk thuis zijn ... Dus meestal pak ik een taxi en betaal ik het 10-voudige van de bustrip die iets verder (500 m of zo) van huis afzet ..
9 Dagen strand is normaal ook niet mijn ding, ben meer van het rondtouren, maar ruim een weekje helemaal niks vind ik niet erg.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]nou ik heb ondertussen verder gelezen en zie dat het al weer een andere is geworden
en dat er nog een hele geschiedenis achter zit, weet ik veel![]()
Ah, jij bent dus ook weer thuis, thuiskomen vond ik altijd het lekkerste van de hele vakantie![]()
nou jah... da's overdreven, maar het moest niet te lang duren
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker kleurig Dees .... Sorry voor al die jaren ...Hoef jij geen sorry voor te zeggen, het gaf nooit verwarring maar nu wel en daar heb ik geen zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Deisyy op 08-06-2014 20:22:51 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jaaaaaaaaa, er gaat niets boven je eigen bed!quote:Op zondag 8 juni 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
9 Dagen strand is normaal ook niet mijn ding, ben meer van het rondtouren, maar ruim een weekje helemaal niks vind ik niet erg.
Heb me prima vermaakt, maar weer thuis zijn heeft ook z'n voordelen. Een perfect, niet wiebelend bed bijvoorbeeld straks...
Ik had dus voor Jan Lul die poll gemaaktquote:Op zondag 8 juni 2014 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik wilde op 3 stemmen maar ik had nog niet verder gescrold en dacht dat
je onder ava 1 het plaatje zou zien, dus ik het per ongeluk op 1 gestemd![]()
sorry
We zijn opgepikt van Schiphol door vrienden en dat is wel relaxed. 15 Minuten rijden en weer thuis. Alhoewel de oprit naar de A9 afgesloten was en delen in Osdorp ook, dus iets aan sightseeing gedaan...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... Wil wel altijd zo snel mogelijk thuis zijn ... Dus meestal pak ik een taxi en betaal ik het 10-voudige van de bustrip die iets verder (500 m of zo) van huis afzet ..
ja, eigenlijk welquote:Op zondag 8 juni 2014 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had dus voor Jan Lul die poll gemaakt
Hangen er nu allemaal van die vlaggetjes bij jou in de straat ?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn opgepikt van Schiphol door vrienden en dat is wel relaxed. 15 Minuten rijden en weer thuis. Alhoewel de oprit naar de A9 afgesloten was en delen in Osdorp ook, dus iets aan sightseeing gedaan...
Alles is weer oranje, bij de Plus supermarkt krijg je nu zelfs gratis veertjes met hoofdtooi ij jequote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangen er nu allemaal van die vlaggetjes bij jou in de straat ?
Lekker. Nu moet het nog 30 graden worden zoals ons was beloofd.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
Zwembad aan de vaart ligt weer[ afbeelding ]
Bij de Vomar hier krijg je een actie bon als je boven de 20 E koopt... Altijd prijs ... Nu weer een grote fles cola zero gratis ..quote:Op zondag 8 juni 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Alles is weer oranje, bij de Plus supermarkt krijg je nu zelfs gratis veertjes met hoofdtooi ij je
boodschappen![]()
http://www.plus.nl/acties
[ afbeelding ]
ik heb ook al een hele bak vol met die domme poppetjes dat was de actie dáárvoor...
stom gedoe, geef dan korting ofzo
Is je balkon gekrompen of je zwembad gegroeid?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
Er zit maar een klein laagje water in. Ik heb dinsdag twee oppas hondjes. En die wil ik niet verzuipen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is je balkon gekrompen of je zwembad gegroeid?
Nee, niet één en dat zal niet gebeuren ook...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangen er nu allemaal van die vlaggetjes bij jou in de straat ?
Leuk! Welke hondjes krijg je? Niet die van je zus, want dat is inmiddels geen hondje meerquote:Op zondag 8 juni 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit maar een klein laagje water in. Ik heb dinsdag twee oppas hondjes. En die wil ik niet verzuipen.
Ik ook maar met mijn voeten in het badje is best aangenaam.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker. Nu moet het nog 30 graden worden zoals ons was beloofd.
Grapje. Vind ik te warm.
Hier ook (nog) niet, heerlijk rustig.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet één en dat zal niet gebeuren ook...
Daar ga jij inzitten?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
Heerlijk. Ik heb daar alleen een teiltje voor. Leuk dat je oppashondjes krijgt.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar met mijn voeten in het badje is best aangenaam.
Reed toevallig langs en zag wat hangen daar in de buurt..quote:Op zondag 8 juni 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet één en dat zal niet gebeuren ook...
De bovenbuurman, ik werd gek van het gejank en gepiep. Er zit een geschiedenis achter.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Welke hondjes krijg je? Niet die van je zus, want dat is inmiddels geen hondje meer
Er zijn hier wel heel veel straatjes en in de onze zijn maar 8 woningen...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Reed toevallig langs en zag wat hangen daar in de buurt..
Goed man, dat Linux...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
Wat een gekut met mn UI.. Wil hem wijzigen maar dat lukt dus niet op een Linux LT ..
Deissy veranderd hem en nu ga jij het doen. Geen bloemetje hopelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
Wat een gekut met mn UI.. Wil hem wijzigen maar dat lukt dus niet op een Linux LT ..
O, dus toch van je zus, maar niet de labrador van de vorige keer?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De bovenbuurman, ik werd gek van het gejank en gepiep. Er zit een geschiedenis achter.
Het zijn de hondjes van zijn zus, die zit in de problemen. Ik heb er verder niet naar gevraagd. Maar ik heb aangeboden om ze uit te laten (als ik niet werk) en ze een paar uur op te vangen.
Het is tijdelijk, maar die gozer heeft net een nieuwe baan en liet ze alleen de hele dag.
Hij was daar ziels blij mee, gister heb ik de hondjes over de vloer gehad. Ze voelde zich prima thuis.
Zoë en Gismo
Goed van je. En ook leuk voor jou zelf.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De bovenbuurman, ik werd gek van het gejank en gepiep. Er zit een geschiedenis achter.
Het zijn de hondjes van zijn zus, die zit in de problemen. Ik heb er verder niet naar gevraagd. Maar ik heb aangeboden om ze uit te laten (als ik niet werk) en ze een paar uur op te vangen.
Het is tijdelijk, maar die gozer heeft net een nieuwe baan en liet ze alleen de hele dag.
Hij was daar ziels blij mee, gister heb ik de hondjes over de vloer gehad. Ze voelde zich prima thuis.
Zoë en Gismo
Nee van zijn zus.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, dus toch van je zus, maar niet de labrador van de vorige keer?
Lief dat je dat aanbiedt en ook wel gezellig om af en toe voor die hondjes te zorgen.
Aaaah nu snap ik het, soms duurt het even voor het kwartje hier valtquote:Op zondag 8 juni 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee van zijn zus.Maar ik had geklaagd over het overlast. En zo ging het balletje rollen.
Ja het is een Chiwawa, ik heb daar niet zo veel mee maar die was helemaal dol op me. Ik had ook wel wat honden snoepjes in huis gehaald, om te slijmen. Die is zo klein die wilde op de bank maar die had heel wat pogingen nodig. Dat vrouwtje is een wollig beestje. Ik maak wel wat pic's.quote:
Dat zijn eigenlijk geen honden te noemen, wat een zenuwelijertjes zijn datquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is een Chiwawa, ik heb daar niet zo veel mee maar die was helemaal dol op me. Ik had ook wel wat honden snoepjes in huis gehaald, om te slijmen. Die is zo klein die wilde op de bank maar die had heel wat pogingen nodig. Dat vrouwtje is een wollig beestje. Ik maak wel wat pic's.
Ze waren nogal éénkennig volgens de buurman maar ze vermaakte zich prima.
Ik gok op een bij...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Deissy veranderd hem en nu ga jij het doen. Geen bloemetje hopelijk
Nee speelgoed hondjes, maar samen zijn ze prima. En het zijn ook de kindjes van zijn zus.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk geen honden te noemen, wat een zenuwelijertjes zijn dat![]()
Grappig dat dat vrouwtje zich prima vermaakte.
quote:
Facht ik zet hem ook maar eens over WK komt er aan en daar hed ik nog een UI voor staan., maar helaas werkt niets meerquote:
Ik weet het echt niet, het lukt ook niet dat is wel grappigquote:
Ach, het zijn ook beestjes, ook al zijn ze klein en zenuwachtig. En zo heb jij weer wat te moederenquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is een Chiwawa, ik heb daar niet zo veel mee maar die was helemaal dol op me. Ik had ook wel wat honden snoepjes in huis gehaald, om te slijmen. Die is zo klein die wilde op de bank maar die had heel wat pogingen nodig. Dat vrouwtje is een wollig beestje. Ik maak wel wat pic's.
Ze waren nogal éénkennig volgens de buurman maar ze vermaakte zich prima.
Welk plaatje doe ik het welquote:Op zondag 8 juni 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Facht ik zet hem ook maar eens over WK komt er aan en daar hed ik nog een UI voor staan., maar helaas werkt niets meer
Dat ratje was niet bij me weg te slaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het zijn ook beestjes, ook al zijn ze klein en zenuwachtig. En zo heb jij weer wat te moederen
Ik heb gisteren zo gelachen, ik stond op mijn vriendin te wachten hier in het centrum toen er een bejaard echtpaar met een buggy aan kwamen lopen, in de buggy zat een shitzu-hondje, ik moest zo lachen, dus die vrouw lachte terug. Ik zei dat ik het er zo grappig uit vond zien, ze ahd het hondje in een buggy gezet zodat hij niet moe werd en alles kon zienquote:Op zondag 8 juni 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee speelgoed hondjes, maar samen zijn ze prima. En het zijn ook de kindjes van zijn zus.
En zo is een goede buur beter dan een verre vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |