OK, Als jij gaat draaien word ik wel benieuwd .... Pik me maar op en dan zien we wel waar het schip strand ...quote:
Ergens rond 6:00uquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, Als jij gaat draaien word ik wel benieuwd .... Pik me maar op en dan zien we wel waar het schip strand ...
Laatste uur is er wat ruimte en om 6:00u gaat de kerk op slot.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan sluit de kerk zondagochtend... of morgenmiddag ?
OK In SPanje heb ik ooit om 8 uur eens een mis opgevoerd , maar dat ga ik daar maar niet doenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laatste uur is er wat ruimte en om 6:00u gaat de kerk op slot.
Hoe laat denk je ongeveer die kant op te gaan ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
De gozers die daar geluid regelen weten wel dat ik toch langer doorga nog.
Ik word waarschijnlijk opgehaald nu, mijn muts wilde ook niet mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat denk je ongeveer die kant op te gaan ?
Die van de legging ? Jammerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk opgehaald nu, mijn muts wilde ook niet mee.
Die redt het niet tot 5:00u wanneer ik ga draaien.quote:
Gaat ze toch nog ff liggen voor die tijd ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die red het niet tot 5:00u wanneer ik ga draaien.
Ze kent me langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ze toch nog ff liggen voor die tijd ?
Die zijn wel tof en heb geen idee, ben er om wanneer er ruimte in het programma zit wat altijd zo gaat met Reggae figuren om in te springen en dat wordt dan op het einde, of tussendoor, heb nog geen idee?quote:
Tis dus gewoon een Gig voor jequote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn wel tof en heb geen idee, ben er om wanneer er ruimte in het programma zit wat altijd zo gaat met Reggae figuren om in te springen en dat wordt dan op het einde, of tussendoor, heb nog geen idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |