OK, Als jij gaat draaien word ik wel benieuwd .... Pik me maar op en dan zien we wel waar het schip strand ...quote:
Ergens rond 6:00uquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, Als jij gaat draaien word ik wel benieuwd .... Pik me maar op en dan zien we wel waar het schip strand ...
Laatste uur is er wat ruimte en om 6:00u gaat de kerk op slot.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan sluit de kerk zondagochtend... of morgenmiddag ?
OK In SPanje heb ik ooit om 8 uur eens een mis opgevoerd , maar dat ga ik daar maar niet doenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laatste uur is er wat ruimte en om 6:00u gaat de kerk op slot.
Hoe laat denk je ongeveer die kant op te gaan ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
De gozers die daar geluid regelen weten wel dat ik toch langer doorga nog.
Ik word waarschijnlijk opgehaald nu, mijn muts wilde ook niet mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat denk je ongeveer die kant op te gaan ?
Die van de legging ? Jammerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk opgehaald nu, mijn muts wilde ook niet mee.
Die redt het niet tot 5:00u wanneer ik ga draaien.quote:
Gaat ze toch nog ff liggen voor die tijd ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die red het niet tot 5:00u wanneer ik ga draaien.
Ze kent me langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ze toch nog ff liggen voor die tijd ?
Die zijn wel tof en heb geen idee, ben er om wanneer er ruimte in het programma zit wat altijd zo gaat met Reggae figuren om in te springen en dat wordt dan op het einde, of tussendoor, heb nog geen idee?quote:
Tis dus gewoon een Gig voor jequote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn wel tof en heb geen idee, ben er om wanneer er ruimte in het programma zit wat altijd zo gaat met Reggae figuren om in te springen en dat wordt dan op het einde, of tussendoor, heb nog geen idee?
een beetje langdradigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:12 schreef Treehut362 het volgende:
hallo schoffellos ballos !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Daar heb je een App voor suffie...![]()
http://www.zwijsen.nl/Web(...)Sam-Schoffel-app.htm
ik heb geen appsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:26 schreef FANN het volgende:
[..]
los ballos !
Daar heb je een App voor suffie...![]()
[ afbeelding ]
http://www.zwijsen.nl/Web(...)Sam-Schoffel-app.htm
Ze acteert nog altijd en staat bekend om haar vele bezoekjes aan de plastisch chirurg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:54 schreef FANN het volgende:
Deze loopt straks weer vrij rond![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-gaan-scheiden.html
Wel lullig na zoveel jaar
ow.. écht?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ze acteert nog altijd en staat bekend om haar vele bezoekjes aan de plastisch chirurg.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:58 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb het opgezocht want ik ken die mensen nog geen eens
we hebben de hele ochtend staan te graven want daar komt een kunstwerkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:31 schreef chufi het volgende:
Buurtmarkt hier met iets van 100 kramen 2 podia etc , zo niet mijn ding ...
Ik hoop op een gunstige afloop voor mij v.w.b. een whiskyveiling. Nog 10 minuutjes geduld hebben (heb ik nu niet)...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga gaten graven, want waar gaten zijn is hoop!
Alles ok Deisquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga gaten graven, want waar gaten zijn is hoop!
Even je tijd doden op Fok! dan maar, wat is dat voor een veiling?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop op een gunstige afloop voor mij v.w.b. een whiskyveiling. Nog 10 minuutjes geduld hebben (heb ik nu niet)...
Ok.quote:
Zoals het woord misschien al doet vermoeden, een veiling van allerlei soorten whisky, van alledaags tot uiterst zeldzaam. Waar ik op aas is zeldzaam, voor het eerst in 12 jaar op de veiling.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even je tijd doden op Fok! dan maar, wat is dat voor een veiling?
Ik weet heus wel wat een veiling is, maar vroeg me af of je zelf iets ging veilen of dat je zelf naar iets op zoek wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals het woord misschien al doet vermoeden, een veiling van allerlei soorten whisky, van alledaags tot uiterst zeldzaam. Waar ik op aas is zeldzaam, voor het eerst in 12 jaar op de veiling.
Heb ooit eerder zo'n fles gehad, mijn eerste onafhankelijke fles whisky ooit. Vandaar dus...
Ik heb een keurig, volledig antwoord gegeven...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat een veiling is, maar vroeg me af of je zelf iets ging veilen of dat je zelf naar iets op zoek was
Verzendkosten? Kon je het niet meteen meenemen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
77 euro + 13 euro verzendkosten. Had 152 geboden, dus koopje...
Ik zit in Spanje, de veiling is via internet in Duitsland en het moet naar Nederland...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verzendkosten? Kon je het niet meteen meenemen?
Ooooo, ik dacht dat je bij een veiling in Spanje wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit in Spanje, de veiling is via internet in Duitsland en het moet naar Nederland...
Nee, hier kennen ze dat niet...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooooo, ik dacht dat je bij een veiling in Spanje was
Zag ik nou uit m'n ooghoeken dat je naar een FOK!meet gaat? en is dit dan de fles die je daar gaat delen met je mede-meeters?quote:
Error!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag ik nou uit m'n ooghoeken dat je naar een FOK!meet gaat? en is dit dan de fles die je daar gaat delen met je mede-meeters?
Als ik dit zo lees, dan kun je beter nooit meer flessen drank gaan kopen....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef MadMaster het volgende:
En nu maar hopen dat DJL de boel heel laat, vorige keer ead er één fles in gruzelementen aangekomen.
Het is wel verzekerd, maar dr kans dat ik nog eens drze flrs kan scoren is bijna nihil.
.
Bij mij is er nog nooit iets gesneuveldquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, dan kun je beter nooit meer flessen drank gaan kopen....
Minder, minder, minder!
Niks daarvan...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, dan kun je beter nooit meer flessen drank gaan kopen....
Minder, minder, minder!
Maar jij kent dan vast wel weer iemand die flessen importeert....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is er nog nooit iets gesneuveld
Nee die ken ik nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar jij kent dan vast wel weer iemand die flessen importeert....
Over welke Spaanse Single Malts had je het gisteren nou?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is er nog nooit iets gesneuveld
Uhm....uhm....je miste de clou.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks daarvan...
Meestal gaat het goed en deze zit in een tinnen koker. De vorige was zonder verpakking van zichzelf...
Je had gisteren een foto staan van een aantal flessen drank... Nam aan dat je die daar gekocht hadquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over welke Spaanse Single Malts had je het gisteren nou?
Ja, maar je gaf gisteren aan dat je door de Spaanse Single Malts niet meer helder was. Welke dus?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had gisteren een foto staan van een aantal flessen drank... Nam aan dat je die daar gekocht had
Dat zal dan wel op een misverstand berusten, want ik ken er geen ...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar je gaf gisteren aan dat je door de Spaanse Single Malts niet meer helder was. Welke dus?
Hoezo misverstand?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal dan wel op een misverstand berusten, want ik ken er geen ...
quote:zaterdag 7 juni 2014 @ 00:07 • 233
chufi
Ik will natuurlijk met alle vrijgezelle dames misschien wel iets , maar verder niets OK EN die Spaanse single malts vallen ook swaarder dan voorheen
Waar verwarring?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:13 schreef FANN het volgende:
wat een verwarring weer...
Laat je niet gek maken Chuf
Dat merk ik..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar verwarring?
Niet bij mij, ik heb een zeer goed geheugen...
Nope... alleen 's avondsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Kan jij met dit warme weer buiten komen, Fann?
Hoop doet leven...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wie weet vinden ze nog eens iets op, ik heb nog hoop
Ga je mee gaten graven?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wie weet vinden ze nog eens iets op, ik heb nog hoop
http://beeldensite.nl/beeldhouwers/bert-gort.htmquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
we hebben de hele ochtend staan te graven want daar komt een kunstwerk
Uit met de pret en dinsdag weer werken ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Laatste avond Spanje.
Tas gepakt, zo nog een afzakkertje halen aan het strand en dan morgenochtend vroeg richting Malaga...
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://beeldensite.nl/beeldhouwers/bert-gort.htm
i.v.m 25-jarig bestaan parkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://beeldensite.nl/beeldhouwers/bert-gort.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |