Als ie nu ook nog rondjes kon draaien zekerquote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoog libelle-gehalte. Saai. Zoals alle 4 je voorbeelden.
Ben het zowaar met Soury eens.Die regenboog-ava heeft wél potentie.

Ik kan je niet anders dan gelijk geven, ze waren saai en muffig, maar zoek maar eens iets leuks. Soury is er beter in dan ik, die regenboog is het gewordenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoog libelle-gehalte. Saai. Zoals alle 4 je voorbeelden.
Ben het zowaar met Soury eens.Die regenboog-ava heeft wél potentie.

Ik dacht de regenboog? Maar ze kan kiezen nuquote:

quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie nu ook nog rondjes kon draaien zeker

ja, ik deed het verkeerdquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht de regenboog? Maar ze kan kiezen nu

Mooi en herkenbaar, ik scrol vaker op ava's dan op naam.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern

Ik ben ook geen wonder op dat gebied....heb mijn ava's ooit laten maken in een speciaal topic, waar de creatievelingen onder ons heel veel users een plezier doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan je niet anders dan gelijk geven, ze waren saai en muffig, maar zoek maar eens iets leuks. Soury is er beter in dan ik, die regenboog is het geworden

Ja dat topic volg ik, soms zijn de eisen hoog en weten sommige er een kunstwerkje van te maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook geen wonder op dat gebied....heb mijn ava's ooit laten maken in een speciaal topic, waar de creatievelingen onder ons heel veel users een plezier doen.

Als je maar opflikkert met gifjesquote:

Het was ook wel een lokkertje he?quote:

Ik moet zeggen dat dit wel een leuke is, en toepasselijk.quote:

kquote:

Ja je vroeg er omquote:Op zondag 8 juni 2014 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit wel een leuke is, en toepasselijk.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Treehut362 op 08-06-2014 18:52:59 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern

Ja maar Joezi is wel coolquote:

Dit is een mooie hoor Dees. En verstandig dat je bent gewisseld, de verwarring werd te groot.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan je niet anders dan gelijk geven, ze waren saai en muffig, maar zoek maar eens iets leuks. Soury is er beter in dan ik, die regenboog is het geworden

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern

quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is een mooie hoor Dees. En verstandig dat je bent gewisseld, de verwarring werd te groot.

Ik las gisteren mee toen mensen dat dachten. Jij vindt het natuurlijk wel leuk, maar Deisyy heeft een man en die hoort bij haar.quote:

Dat weet ik en hij heet geen Donald en ik ook nietquote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las gisteren mee toen mensen dat dachten. Jij vindt het natuurlijk wel leuk, maar Deisyy heeft een man en die hoort bij haar.

Waarom betrek je mijn woorden nu weer op jezelf? Deisyy vond het niet prettig, daar gaat het toch om.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik en hij heet geen Donald en ik ook niet

Ik vroeg jou ook niets, ik gaf Deisyy een complimentquote:Op zondag 8 juni 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
Ik ga er hier verder niet meer over in discussie .. Tis mooi geweest en bij deze over ...

OK dan is het goed ...quote:Op zondag 8 juni 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg jou ook niets, ik gaf Deisyy een compliment

Ja, het is er een wennen, maar deze is erg leuk!quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is een mooie hoor Dees. En verstandig dat je bent gewisseld, de verwarring werd te groot.

Hij is fris en kleurig.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het is er een wennen, maar deze is erg leuk!
Soms is het beter om het roer om te gooien

En een laag Libellegehaltequote:Op zondag 8 juni 2014 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is fris en kleurig.
Wat een mooie dag is het weer, we hebben maar heel even een buitje gehad.

Ik vond je vorige leuk, maar het ging niet meer, dat bleek wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een laag Libellegehalte
Het is heerlijk weer vandaag, wij hebben lekker buiten gegeten, dat geeft altijd een beetje vakantiegevoel.

Lekker kleurig Dees .... Sorry voor al die jaren ...quote:Op zondag 8 juni 2014 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een laag Libellegehalte
Het is heerlijk weer vandaag, wij hebben lekker buiten gegeten, dat geeft altijd een beetje vakantiegevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ow... ik wilde op 3 stemmen maar ik had nog niet verder gescrold en dacht datquote:Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef Deisyy het volgende:
Poll: Welke nieuwe ava vinden jullie het best bij deisyy passen?
• ava 1
• ava 2
• ava 3
• ava 4
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]

Opnieuw!quote:Op zondag 8 juni 2014 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik wilde op 3 stemmen maar ik had nog niet verder gescrold en dacht dat
je onder ava 1 het plaatje zou zien, dus ik het per ongeluk op 1 gestemd![]()
sorry

quote:Op zondag 8 juni 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opnieuw!
Alle rotzooi weer uitgepakt en nu uitgezakt op de bank.
Ben gaar...

Dat dus ... Wil wel altijd zo snel mogelijk thuis zijn ... Dus meestal pak ik een taxi en betaal ik het 10-voudige van de bustrip die iets verder (500 m of zo) van huis afzet ..quote:Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus ook weer thuis, thuiskomen vond ik altijd het lekkerste van de hele vakantie![]()
nou jah... da's overdreven, maar het moest niet te lang duren

Ja thuis komen is héérlijk, eigenlijk suf dat je op vakantie gaat als je er over na denktquote:Op zondag 8 juni 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... Wil wel altijd zo snel mogelijk thuis zijn ... Dus meestal pak ik een taxi en betaal ik het 10-voudige van de bustrip die iets verder (500 m of zo) van huis afzet ..

9 Dagen strand is normaal ook niet mijn ding, ben meer van het rondtouren, maar ruim een weekje helemaal niks vind ik niet erg.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]nou ik heb ondertussen verder gelezen en zie dat het al weer een andere is geworden
en dat er nog een hele geschiedenis achter zit, weet ik veel![]()
Ah, jij bent dus ook weer thuis, thuiskomen vond ik altijd het lekkerste van de hele vakantie![]()
nou jah... da's overdreven, maar het moest niet te lang duren

quote:Op zondag 8 juni 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker kleurig Dees .... Sorry voor al die jaren ...Hoef jij geen sorry voor te zeggen, het gaf nooit verwarring maar nu wel en daar heb ik geen zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Deisyy op 08-06-2014 20:22:51 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |