Als ie nu ook nog rondjes kon draaien zekerquote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoog libelle-gehalte. Saai. Zoals alle 4 je voorbeelden.
Ben het zowaar met Soury eens.Die regenboog-ava heeft wél potentie.
Ik kan je niet anders dan gelijk geven, ze waren saai en muffig, maar zoek maar eens iets leuks. Soury is er beter in dan ik, die regenboog is het gewordenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoog libelle-gehalte. Saai. Zoals alle 4 je voorbeelden.
Ben het zowaar met Soury eens.Die regenboog-ava heeft wél potentie.
Ik dacht de regenboog? Maar ze kan kiezen nuquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie nu ook nog rondjes kon draaien zeker
ja, ik deed het verkeerdquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht de regenboog? Maar ze kan kiezen nu
Mooi en herkenbaar, ik scrol vaker op ava's dan op naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik ben ook geen wonder op dat gebied....heb mijn ava's ooit laten maken in een speciaal topic, waar de creatievelingen onder ons heel veel users een plezier doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan je niet anders dan gelijk geven, ze waren saai en muffig, maar zoek maar eens iets leuks. Soury is er beter in dan ik, die regenboog is het geworden
Ja dat topic volg ik, soms zijn de eisen hoog en weten sommige er een kunstwerkje van te maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook geen wonder op dat gebied....heb mijn ava's ooit laten maken in een speciaal topic, waar de creatievelingen onder ons heel veel users een plezier doen.
Als je maar opflikkert met gifjesquote:
Het was ook wel een lokkertje he?quote:
Ik moet zeggen dat dit wel een leuke is, en toepasselijk.quote:
kquote:
Ja je vroeg er omquote:Op zondag 8 juni 2014 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit wel een leuke is, en toepasselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Treehut362 op 08-06-2014 18:52:59 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |