volgens mij zit je in het verkeerde topic te postenquote:

Theehuis post waar ie het maar kan ...quote:Op zondag 8 juni 2014 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij zit je in het verkeerde topic te posten![]()
die had in de muziekketting dinges gemoeten denk ik?

ja laat nou maarquote:Op zondag 8 juni 2014 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij zit je in het verkeerde topic te posten![]()
die had in de muziekketting dinges gemoeten denk ik?

Komt goed schatjequote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik het wel grappig vond, niet om hem terecht te wijzen, dus maak je niet druk

Ah... hoeveel kilometer heb je erop zitten vandaag?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht..
Nieuwe fiets cruised heerlijk relaxed

Niet zoveel, was meer om er een beetje aan te wennen, testrit dus gewoon.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... hoeveel kilometer heb je erop zitten vandaag?

Niet zoveel?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zoveel, was meer om er een beetje aan te wennen, testrit dus gewoon.

Nee een rondje om de lokale polder hier ... km of 7 of zoquote:Op zondag 8 juni 2014 16:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet zoveel?
Ben je gewoon de straat uitgefietst en weer terug?

ow...... das een goed beginquote:Op zondag 8 juni 2014 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een rondje om de lokale polder hier ... km of 7 of zo

Het is je vast al 100 keer eerder gevraagd, maar is Piet__Piraat een kloon van jou of toevallig een user met bijna dezelfde naam?quote:

Is een andere user met een streepje meer.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is je vast al 100 keer eerder gevraagd, maar is Piet__Piraat een kloon van jou of toevallig een user met bijna dezelfde naam?

Met een groter streepjequote:Op zondag 8 juni 2014 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is een andere user met een streepje meer.

Het zou niet moeten mogen, eigenlijk moet daar een commissie voor in het leven geroepen wordenquote:

quote:
Het is een madelief.quote:

Zolang hij dat duffe zeeman plaatje blijft gebruiken heb ik geen last van 'm.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen, eigenlijk moet daar een commissie voor in het leven geroepen worden

Qua woordspeling is er niets mis mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het is een madelief.
Deisyy -> daisy - > madelief![]()
Leuk?

Ik vind je oude leukerquote:Op zondag 8 juni 2014 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het is een madelief.
Deisyy -> daisy - > madelief![]()
Leuk?

Vaak herken je mensen meer aan hun ava dan hun naam, dus lekker houden zo....quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zolang hij dat duffe zeeman plaatje blijft gebruiken heb ik geen last van 'm.

Maar het plaatje is kut?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Qua woordspeling is er niets mis mee.

Zoals gisteravond bleek was mijn oude ava in combinatie met de jouwe voor sommigen nogal verwarrend.quote:

Klopt idd ...quote:Op zondag 8 juni 2014 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals gisteravond bleek was mijn oude ava in combinatie met de jouwe voor sommigen nogal verwarrend.

Wow! Die is mooi!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:01 schreef Soury het volgende:
Ik vind ze boring. Deze is wel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens als ik bloemen koopt zijn het Gerbera's lijkt er een beetje op.

Ik ga voor de regenboogdeisyy,quote:Op zondag 8 juni 2014 18:01 schreef Soury het volgende:
Ik vind ze boring. Deze is wel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens als ik bloemen koopt zijn het Gerbera's lijkt er een beetje op.

Ik ga een poging wagenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga voor de regenboogdeisyy,
Moet ik alleen ff de pc aanzetten om er een 60 x 60 van te maken of kan iemand hier dat voor mij doen?

Nee dat gaat mij niet lukken sorryquote:Op zondag 8 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga voor de regenboogdeisyy,
Moet ik alleen ff de pc aanzetten om er een 60 x 60 van te maken of kan iemand hier dat voor mij doen?

Hoog libelle-gehalte. Saai. Zoals alle 4 je voorbeelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |