Ik denk dat je naief bent. Waarom zouden die daar niet zitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal wel naief zijn maar ik neem aan dat er geen mensen op tinder zitten die op zoek zijn naar poep/plassex of bondage/SM?
Veel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel soorten seks staan er bij jou op het menu?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal wel naief zijn maar ik neem aan dat er geen mensen op tinder zitten die op zoek zijn naar poep/plassex of bondage/SM?
Geklikt, baas stond achter me. Nu ontslagen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
?? wat
heb je mijn tumblr wel gezien
Snel terug naar NL danquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Geklikt, baas stond achter me. Nu ontslagen.
Beter ga je yats punten unscoren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:30 schreef yats het volgende:
Zo, en nu ben ik echt weg, freddy-punten scoren op een terrasje.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:30 schreef yats het volgende:
Zo, en nu ben ik echt weg, freddy-punten scoren op een terrasje.
Dat sowieso niet nee, lekker los en als je het zat bent gewoon zeggen, beetje wat sarasi net zeiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Ja, ik wil wel neuken maar niet knuffelen, dat je het weet"
Zoiets vraag je toch niet? Als je behoefte hebt om te slapen blijf je liggen. HEb je dat niet, ga je weg. En als de ander wilt dat je weggaat ga je weg.
Soms heb ik wel min of meer afgesproken dat ik wegga, maar niet zwart op wit zegmaar.
Dat is echt weer zo'n vrouwen vrouwen zin, zeg dan gewoon dat iemand op moet zoutenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
''Ik moet morgen vroeg op dus kan niet te laat slapen''
Internet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een teringkansloze stoerdoenerij (m/v) staat er toch in dit topic.
als het over seks gaat heeft iedereen ineens een meningquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze heeft het over jou, mutsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als het over seks gaat heeft iedereen ineens een mening
Gisteren harder gewerkt om vandaag lekker de tijd te hebben. Dat was een slimme keus. Sterkte nog!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:31 schreef habitue het volgende:
[..]Zit nog binnen tot 9/10.
Maar veel plezier!
quote:
Ja maar vrouwen kunnen 'm niet op tafel leggen en opmeten dus we moeten wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, misschien iets minder hard roepen en gewoon doenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als het over seks gaat heeft iedereen ineens een mening
Die had ik wel. Of heb nog steeds. WEet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien dat je door hun geliket wordt als je die modderfoto op tinder ze.
Nee? Is dat NSFW?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
?? wat
heb je mijn tumblr wel gezien
Ja, het is echt compleet afhankelijk van waar ze wonen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:29 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de vrouwen daar erg direct
Nee, matje en slaapzak. Op kamp he?quote:
? ik doe genoegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, misschien iets minder hard roepen en gewoon doen. Het topic zit echt vol blaffende honden en teefjes geloof ik.
*maakt zichzelf even onpopulair*
Ja, dat vast. Maar als ik plassex wil zou ik dat eerst bespreken voordat ik in d'r bek pis.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk dat je naief bent. Waarom zouden die daar niet zitten?
Fok!kers(sters) hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, misschien iets minder hard roepen en gewoon doen. Het topic zit echt vol blaffende honden en teefjes geloof ik.
*maakt zichzelf even onpopulair*
Nah ook al wordt het niets serieus vind ik het eigenlijk wel fijn om beetje te kroelen na afloopquote:
Ha, mij heb je nog niet!quote:
Hopelijk wel ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat vast. Maar als ik plassex wil zou ik dat eerst bespreken voordat ik in d'r bek pis.
Nope.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vraagje, als ik mn simkaart in een andere mobiel doe, gaan al mn wifi spots+wachtwoorden ook mee?
Dat zal vast gewaardeerd wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat vast. Maar als ik plassex wil zou ik dat eerst bespreken voordat ik in d'r bek pis.
God, dat zou je echt heel, heel erg niet zeggen. Maar ok. Ik taai af, voordat het als gleufjesnijd wordt gezien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
? ik doe genoeg
Ben alleen niet van plan iemand van dit topic te doen dus mezelf bewijzen zit er niet in
Ahjoh ik ben altijd open en direct, jij blijkbaar ook dus geef je mening maar door.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
God, dat zou je echt heel, heel erg niet zeggen. Maar ok. Ik taai af, voordat het als gleufjesnijd wordt gezien.
Stiekem je tumblr bekeken hier op 't werk. Jij eet mij met huid en haar op ben ik bang. Het gaat vanavond niet door. Sorry.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahjoh ik ben altijd open en direct, jij blijkbaar ook dus geef je mening maar door.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
God, dat zou je echt heel, heel erg niet zeggen. Maar ok. Ik taai af, voordat het als gleufjesnijd wordt gezien.
quote:
Wellicht dat je ze kan exporteren.quote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Random chick als ONS? Dan wil ik dat soort dingen echt niet hoor. Of er moet meer achter zitten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
Chick vriendin die op je borst in slaap valt
Wanneer ik met Tinder een slaapplek kan fixen zal ik er over nadenken.quote:
Na 3 keer heb ik het ook wel gehad hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht dat je ze kan exporteren.
[..]
Vrouwen
10/10 keer is het alleen een grote mond en als puntje bij paaltje komt zijn ze na 3keer seks al moe
Voor m'n eigen nachtrust is het niet bestquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:42 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik ook wel cute ja, maar daarna kan ik dus niet slapen
Mja, ik heb gewoon het vermoeden dat hoe harder iets gepromoot moet worden, hoe harder het tegenvalt. Ik voel niet zo de behoefte om van de daken te schreeuwen hoe geil ik wel niet ben, daar kom je in bed wel achter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht dat je ze kan exporteren.
[..]
Vrouwen
10/10 keer is het alleen een grote mond en als puntje bij paaltje komt zijn ze na 3keer seks al moe
Hoe kan ik dan normaal verder Tinderen?quote:
Wel even een complimentje nav je tumblr. Ik ken er niet veel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
kut waarom ben ik zo'n sukkel
m'n simkaart zit vast in mn mobiel
Dan zal ik wel een uitzondering zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
Hangt wel een beetje van het tijdsbestek af. Maar 2/3 keer op een avond, daarna is het wel leuk geweest.
Dat is vaak wel het geval jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, ik heb gewoon het vermoeden dat hoe harder iets gepromoot moet worden, hoe harder het tegenvalt. Ik voel niet zo de behoefte om van de daken te schreeuwen hoe geil ik wel niet ben, daar kom je in bed wel achter.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wel even een complimentje nav je tumblr. Ik ken er niet veel.
Tien keer gelezen, snap er nog niets vanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met de arm op de kant waar zij ligt
als zij op je rechterborst ligt met haar lichaam dus aan je rechterkant, dan ligt je rechterarm achter haar hoofd langs en ziet zij dus niet wat je daarmee doetquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Tien keer gelezen, snap er nog niets vanVisualiseer het eens voor mij.
Ik doe liever een riem rondom haar nekquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon arm om haar nek, red je makkelijk dan
Op een gegeven moment is de koek opquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een uitzondering zijn
[..]
Dat is vaak wel het geval ja
Het is zo nu en dan wel grappig though. Maar ja.
Naar het schijnt is dromenvangertje daar niet vies van. En ik dacht altijd dat het een vrome dame was.quote:
Klinkt ingewikkeld. Ik ga wel uit bed en achter m'n laptop wijn drinken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als zij op je rechterborst ligt met haar lichaam dus aan je rechterkant, dan ligt je rechterarm achter haar hoofd langs en ziet zij dus niet wat je daarmee doet
ervoor, tijdens erna. Je kan ze niet kort genoeg houden.quote:
Vaak wel handig met die vrouwen ja, voor je het weetquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
ervoor, tijdens erna. Je kan ze niet kort genoeg houden.
Altijd al wat gezien in die meidquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar het schijnt is dromenvangertje daar niet vies van. En ik dacht altijd dat het een vrome dame was.
Under my thumbquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak wel handig met die vrouwen ja, voor je het weet
Vroom of vol?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar het schijnt is dromenvangertje daar niet vies van. En ik dacht altijd dat het een vrome dame was.
Dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Djeez.Mij maakt het allemaal niet zo bijster veel uit. Je mag weggaan, je mag blijven. En als ik kroel, betekent dat dat ik geil ben en nog een keer wil.
quote:
jij wel?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef Chai het volgende:
Wat doet piemelvangertje hier. Die heeft toch geen tinder nodig.
Meer piemels!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef Chai het volgende:
Op een gegeven moment moet je je exposure vergroten en marketing uitbreiden voor algehele marktveroveringquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef Chai het volgende:
Beter jij gaan naar taalcursusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Oh, ja wij mogen hier niet komen. Mijn excuses.
Ik kwam hier voor de ramptoerisme.
Nee daarom kom ik hier kennismaken met het fenomeen tinder. Ik volg dit topic al geruime tijd.quote:
Jij ook zo te zien hahahah gekkie ;Dquote:
Godverdomme wat kinderachtig, infantiele lul.quote:
Tot?quote:
Waarom?quote:
Dat hou je sowieso met dit soort topics. Lijkt mij niet zo'n ramp.quote:
Op alles. Misschien dat ik daarom niet boven de 200 matches uit kom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok.
Waar keuren jullie mensen op af?
Ik op naam, uitstraling ( wat logisch is, diegene is je type of niet ) en als ze maar 1 foto hebben ( wat je nu niet meer kan zien door de update )
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
"Hij heet geen Jaden of Gino, hmmm laat maar"
Niks mis met selectief zijn inderdaad, hoewel je wellicht ook leuke matches zou kunnen laten liggen lijkt me.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Op alles. Misschien dat ik daarom niet boven de 200 matches uit kom.
Op te veel denk ik, ik krijg geen enkele matchquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok.
Ik op naam, uitstraling ( wat logisch is, diegene is je type of niet ) en als ze maar 1 foto hebben ( wat je nu niet meer kan zien door de update )
Beetje achterlijk, wel.. ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op naam
[..]
Niks mis met selectief zijn inderdaad, hoewel je wellicht ook leuke matches zou kunnen laten liggen lijkt me.
Ik ook niet en ik ben al maanden aan het Tinderen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op te veel denk ik, ik krijg geen enkele match.
Kan, maar het is vrij nietszeggend met betrekking tot hoe iemand eruit ziet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
? jaEen Sipke, Achmed, Tjap tjoi, Shànequá oid hoef ik niet
Hahahaha oh boy momenteel heb ik maar 1 fotoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok.
Tuurlijk. Maar ik heb nog steeds 200 matches. Dus waarom zou ik mijn eisen naar beneden afstellen? Ik heb nu al meer gesprekjes dan ik wil/kan onderhouden. Vandaar ook tijdelijke Tinderstop tot na de tentamens.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op naam
[..]
Niks mis met selectief zijn inderdaad, hoewel je wellicht ook leuke matches zou kunnen laten liggen lijkt me.
TR gedaan.quote:
Je bent gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:25 schreef AlterEg0 het volgende:
Volgens mij is Tinder half bugged dat sommige mensen geen matches krijgen, opzich gebruikt iedereen het maar het blijft een stront app, fix diej sjit nah eens.
Naam snap ik toch nooit iets van. Gewoon of ze aantrekkelijk zijn. Wanneer foto te aantrekkelijk is dan wil ik meerdere foto's zien om er meer zeker van te zijn dat ik daadwerkelijk met die persoon bezig ben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok.
Naam is inderdaad belangrijk. Ik knap af op "Syl-vi-a, Jea-nette, Na-ta-lie en Fie-ne, Elsje, Treesje, Truus, Ba-bette, Bet-sie en Sa-bi-ne"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan aan een naam veel aflezen. Net zoals je aan mensen kan zien of ze goed kunnen neuken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan, maar het is vrij nietszeggend met betrekking tot hoe iemand eruit ziet.
Gewoon twee van een model plaatsen. Domme bitches weten nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hahahaha oh boy momenteel heb ik maar 1 foto
Ga wegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Naam is inderdaad belangrijk. Ik knap af op "Syl-vi-a, Jea-nette, Na-ta-lie en Fie-ne, Elsje, Treesje, Truus, Ba-bette, Bet-sie en Sa-bi-ne"
Je zit er toch op voor seks? Wat maakt een naam dan uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Okquote:
Zeker, is de reden van je gebrek aan matches. Wat mij betreft zeker relevant.quote:
Ik zag een keer bij Topgear dat Grinder de Tinder was voor gayafspraken :squote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker, is de reden van je gebrek aan matches. Wat mij betreft zeker relevant.
Voor 5 euro per dag mag je mijn foto's gebruiken. Met matchgarantie. Zeker op grinder werkt het subliem.
o. Chanant ditquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zag een keer bij Topgear dat Grinder de Tinder was voor gayafspraken :s
Ik val op vrouwen alleen dus is niet echt relevant wat jou mening in dit alles is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker, is de reden van je gebrek aan matches. Wat mij betreft zeker relevant.
Voor 5 euro per dag mag je mijn foto's gebruiken. Met matchgarantie. Zeker op grinder werkt het subliem.
Het is 'jouw mening' en dus niet 'jou mening'. Let daar in het vervolg toch alsjeblieft op want je pakt zo gelijk weer een paar minpunten bij sommige gebruikers van Tinder en zoveel krediet heb je met die kop toch al niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:10 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen alleen dus is niet echt relevant wat jou mening in dit alles is.
Ik las dat sommige mensen geen matches kregen vandaar dat ik daarop reageerde en dan komt meneer met jij bent lelijk... heb je niks anders te doen dan random mensen te beledigen dan?
Ik hoef je foto niet ben tevreden met mezelf.
Gast ga lekker buiten spelen in de zandbak ipv random mensen beledigen, dit word triest,quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is 'jouw mening' en dus niet 'jou mening'. Let daar in het vervolg toch alsjeblieft op want je pakt zo gelijk weer een paar minpunten bij sommige gebruikers van Tinder en zoveel krediet heb je met die kop toch al niet.
Vertel meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan aan een naam veel aflezen. Net zoals je aan mensen kan zien of ze goed kunnen neuken.
Het is 'dit wordt triest' en niet 'dit word triest'.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:34 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
Gast ga lekker buiten spelen in de zandbak ipv random mensen beledigen, dit word triest,
En van een persoon die vreemden online beledigen als hobby heeft, dat is wel de laatste persoon op aarde van wie ik tips nodig heb.
Move along, of zoals je al werd verteld, ga gewoon weg.
Trouwens je hebt je vorige post gemist zeker met je eigen spelfout.
Je bed al getest?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:27 schreef Grielen het volgende:
Nieuwe layout is wel even wennen. Heb ik nog iets gemist in dit topic?
Droeftoeter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is 'dit wordt triest' en niet 'dit word triest'.
En een spelfout in mijn vorige post? Nu wordt het helemaal chanant
Nee, maar mocht je assistentie willen verlenen mag je me bellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |