Zijn er uberhaupt mannen die dat willen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is fijn als je dates hebt maar zelfs dan beperkt
subklacht: MENSEN DIE KNUFFELEN TIJDENS SLAPEN![]()
![]()
![]()
geef me ruimte om te ademen man
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik ga ook altijd met mn rug naar haar toe liggen als ik wil slapen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
subklacht: MENSEN DIE KNUFFELEN TIJDENS SLAPEN geef me ruimte om te ademen man
Daarom kingsize bed en in het midden gaan liggen, als die ander begint te knuffelen helemaal naar de rand rollen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kom je aan die wijsheid? Ik kan het nergens terugvinden namelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:03 schreef Basxt het volgende:
Even in de OP gezet. Weet niet of het echt zo is maar klinkt vrij realistisch en niet onwaarschijnlijk..
[..]
Djeez.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ken de raarste mannen i swear to godquote:
Kun je ook anders duidelijk makenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Djeez.Mij maakt het allemaal niet zo bijster veel uit. Je mag weggaan, je mag blijven. En als ik kroel, betekent dat dat ik geil ben en nog een keer wil.
Hond nemen en die in het midden leggen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Daarom kingsize bed en in het midden gaan liggen, als die ander begint te knuffelen helemaal naar de rand rollen.
Ja ik heb queensize alleen die theorie blijkt niet te helpenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Daarom kingsize bed en in het midden gaan liggen, als die ander begint te knuffelen helemaal naar de rand rollen.
haha zo makkelijk jijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Djeez.Mij maakt het allemaal niet zo bijster veel uit. Je mag weggaan, je mag blijven. En als ik kroel, betekent dat dat ik geil ben en nog een keer wil.
Helaasch, daar doe ik niet aan, mij teveel gedoe.quote:
Daarom, als je beide daar zin in hebt waarom dan dat soort restricties opleggenquote:
Schijnt een gewoonte te zijn bij groningse dames ofnie?quote:
Over de rand en onder het bed rollen. Als het dan nog niet duidelijk is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik heb queensize alleen die theorie blijkt niet te helpen
ik eindig godverdomme altijd op het randje met een blokkade van 39 graden tegen mij aan gedrukt
Hoe moeilijk is het om je muil open te trekken en te zeggen "Ik kan niet slapen als er iemand tegen me aan ligt."quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik eindig godverdomme altijd op het randje met een blokkade van 39 graden tegen mij aan gedrukt
Gewoon wat wijzigingen aanbrengen en zorgen dat je een blokkade van 19 centimeter in je gedrukt krijgtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedere Groninger maakt zich schuld aan een directe en open mentaliteitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schijnt een gewoonte te zijn bij groningse dames ofnie?
Honden.quote:
haha mijn bed ligt op de grondquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Over de rand en onder het bed rollen. Als het dan nog niet duidelijk is.
Als ik slaap, slaap ik. Dan moet je hard schreeuwenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om je muil open te trekken en te zeggen "Ik kan niet slapen als er iemand tegen me aan ligt."
Rare lui zijn 'tquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedere Groninger maakt zich schuld aan een directe en open mentaliteit
dat zeg altijd voordat ik mn ogen uberhaupt sluitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om je muil open te trekken en te zeggen "Ik kan niet slapen als er iemand tegen me aan ligt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |