Snel terug naar NL danquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Geklikt, baas stond achter me. Nu ontslagen.
Beter ga je yats punten unscoren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:30 schreef yats het volgende:
Zo, en nu ben ik echt weg, freddy-punten scoren op een terrasje.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:30 schreef yats het volgende:
Zo, en nu ben ik echt weg, freddy-punten scoren op een terrasje.
Dat sowieso niet nee, lekker los en als je het zat bent gewoon zeggen, beetje wat sarasi net zeiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Ja, ik wil wel neuken maar niet knuffelen, dat je het weet"
Zoiets vraag je toch niet? Als je behoefte hebt om te slapen blijf je liggen. HEb je dat niet, ga je weg. En als de ander wilt dat je weggaat ga je weg.
Soms heb ik wel min of meer afgesproken dat ik wegga, maar niet zwart op wit zegmaar.
Dat is echt weer zo'n vrouwen vrouwen zin, zeg dan gewoon dat iemand op moet zoutenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
''Ik moet morgen vroeg op dus kan niet te laat slapen''
Internet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een teringkansloze stoerdoenerij (m/v) staat er toch in dit topic.
als het over seks gaat heeft iedereen ineens een meningquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze heeft het over jou, mutsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als het over seks gaat heeft iedereen ineens een mening
Gisteren harder gewerkt om vandaag lekker de tijd te hebben. Dat was een slimme keus. Sterkte nog!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:31 schreef habitue het volgende:
[..]Zit nog binnen tot 9/10.
Maar veel plezier!
quote:
Ja maar vrouwen kunnen 'm niet op tafel leggen en opmeten dus we moeten wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, misschien iets minder hard roepen en gewoon doenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als het over seks gaat heeft iedereen ineens een mening
Die had ik wel. Of heb nog steeds. WEet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien dat je door hun geliket wordt als je die modderfoto op tinder ze.
Nee? Is dat NSFW?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
?? wat
heb je mijn tumblr wel gezien
Ja, het is echt compleet afhankelijk van waar ze wonen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:29 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de vrouwen daar erg direct
Nee, matje en slaapzak. Op kamp he?quote:
? ik doe genoegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, misschien iets minder hard roepen en gewoon doen. Het topic zit echt vol blaffende honden en teefjes geloof ik.
*maakt zichzelf even onpopulair*
Ja, dat vast. Maar als ik plassex wil zou ik dat eerst bespreken voordat ik in d'r bek pis.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk dat je naief bent. Waarom zouden die daar niet zitten?
Fok!kers(sters) hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, misschien iets minder hard roepen en gewoon doen. Het topic zit echt vol blaffende honden en teefjes geloof ik.
*maakt zichzelf even onpopulair*
Nah ook al wordt het niets serieus vind ik het eigenlijk wel fijn om beetje te kroelen na afloopquote:
Ha, mij heb je nog niet!quote:
Hopelijk wel ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat vast. Maar als ik plassex wil zou ik dat eerst bespreken voordat ik in d'r bek pis.
Nope.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vraagje, als ik mn simkaart in een andere mobiel doe, gaan al mn wifi spots+wachtwoorden ook mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |