Dat hou je sowieso met dit soort topics. Lijkt mij niet zo'n ramp.quote:
Op alles. Misschien dat ik daarom niet boven de 200 matches uit kom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok.
Waar keuren jullie mensen op af?
Ik op naam, uitstraling ( wat logisch is, diegene is je type of niet ) en als ze maar 1 foto hebben ( wat je nu niet meer kan zien door de update )
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
"Hij heet geen Jaden of Gino, hmmm laat maar"
Niks mis met selectief zijn inderdaad, hoewel je wellicht ook leuke matches zou kunnen laten liggen lijkt me.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Op alles. Misschien dat ik daarom niet boven de 200 matches uit kom.
Op te veel denk ik, ik krijg geen enkele matchquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok.
Ik op naam, uitstraling ( wat logisch is, diegene is je type of niet ) en als ze maar 1 foto hebben ( wat je nu niet meer kan zien door de update )
Beetje achterlijk, wel.. ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op naam
[..]
Niks mis met selectief zijn inderdaad, hoewel je wellicht ook leuke matches zou kunnen laten liggen lijkt me.
Ik ook niet en ik ben al maanden aan het Tinderen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op te veel denk ik, ik krijg geen enkele match.
Kan, maar het is vrij nietszeggend met betrekking tot hoe iemand eruit ziet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
? jaEen Sipke, Achmed, Tjap tjoi, Shànequá oid hoef ik niet
Hahahaha oh boy momenteel heb ik maar 1 fotoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok.
Tuurlijk. Maar ik heb nog steeds 200 matches. Dus waarom zou ik mijn eisen naar beneden afstellen? Ik heb nu al meer gesprekjes dan ik wil/kan onderhouden. Vandaar ook tijdelijke Tinderstop tot na de tentamens.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op naam
[..]
Niks mis met selectief zijn inderdaad, hoewel je wellicht ook leuke matches zou kunnen laten liggen lijkt me.
TR gedaan.quote:
Je bent gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:25 schreef AlterEg0 het volgende:
Volgens mij is Tinder half bugged dat sommige mensen geen matches krijgen, opzich gebruikt iedereen het maar het blijft een stront app, fix diej sjit nah eens.
Naam snap ik toch nooit iets van. Gewoon of ze aantrekkelijk zijn. Wanneer foto te aantrekkelijk is dan wil ik meerdere foto's zien om er meer zeker van te zijn dat ik daadwerkelijk met die persoon bezig ben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok.
Naam is inderdaad belangrijk. Ik knap af op "Syl-vi-a, Jea-nette, Na-ta-lie en Fie-ne, Elsje, Treesje, Truus, Ba-bette, Bet-sie en Sa-bi-ne"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan aan een naam veel aflezen. Net zoals je aan mensen kan zien of ze goed kunnen neuken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan, maar het is vrij nietszeggend met betrekking tot hoe iemand eruit ziet.
Gewoon twee van een model plaatsen. Domme bitches weten nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hahahaha oh boy momenteel heb ik maar 1 foto
Ga wegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Naam is inderdaad belangrijk. Ik knap af op "Syl-vi-a, Jea-nette, Na-ta-lie en Fie-ne, Elsje, Treesje, Truus, Ba-bette, Bet-sie en Sa-bi-ne"
Je zit er toch op voor seks? Wat maakt een naam dan uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |