Op een gegeven moment is de koek opquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een uitzondering zijn
[..]
Dat is vaak wel het geval ja
Het is zo nu en dan wel grappig though. Maar ja.
Naar het schijnt is dromenvangertje daar niet vies van. En ik dacht altijd dat het een vrome dame was.quote:
Klinkt ingewikkeld. Ik ga wel uit bed en achter m'n laptop wijn drinken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als zij op je rechterborst ligt met haar lichaam dus aan je rechterkant, dan ligt je rechterarm achter haar hoofd langs en ziet zij dus niet wat je daarmee doet
ervoor, tijdens erna. Je kan ze niet kort genoeg houden.quote:
Vaak wel handig met die vrouwen ja, voor je het weetquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
ervoor, tijdens erna. Je kan ze niet kort genoeg houden.
Altijd al wat gezien in die meidquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar het schijnt is dromenvangertje daar niet vies van. En ik dacht altijd dat het een vrome dame was.
Under my thumbquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak wel handig met die vrouwen ja, voor je het weet
Vroom of vol?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar het schijnt is dromenvangertje daar niet vies van. En ik dacht altijd dat het een vrome dame was.
Dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Djeez.Mij maakt het allemaal niet zo bijster veel uit. Je mag weggaan, je mag blijven. En als ik kroel, betekent dat dat ik geil ben en nog een keer wil.
quote:
jij wel?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef Chai het volgende:
Wat doet piemelvangertje hier. Die heeft toch geen tinder nodig.
Meer piemels!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef Chai het volgende:
Op een gegeven moment moet je je exposure vergroten en marketing uitbreiden voor algehele marktveroveringquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef Chai het volgende:
Beter jij gaan naar taalcursusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Oh, ja wij mogen hier niet komen. Mijn excuses.
Ik kwam hier voor de ramptoerisme.
Nee daarom kom ik hier kennismaken met het fenomeen tinder. Ik volg dit topic al geruime tijd.quote:
Jij ook zo te zien hahahah gekkie ;Dquote:
Godverdomme wat kinderachtig, infantiele lul.quote:
Tot?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |