Zeker, is de reden van je gebrek aan matches. Wat mij betreft zeker relevant.quote:
Ik zag een keer bij Topgear dat Grinder de Tinder was voor gayafspraken :squote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker, is de reden van je gebrek aan matches. Wat mij betreft zeker relevant.
Voor 5 euro per dag mag je mijn foto's gebruiken. Met matchgarantie. Zeker op grinder werkt het subliem.
o. Chanant ditquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zag een keer bij Topgear dat Grinder de Tinder was voor gayafspraken :s
Ik val op vrouwen alleen dus is niet echt relevant wat jou mening in dit alles is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker, is de reden van je gebrek aan matches. Wat mij betreft zeker relevant.
Voor 5 euro per dag mag je mijn foto's gebruiken. Met matchgarantie. Zeker op grinder werkt het subliem.
Het is 'jouw mening' en dus niet 'jou mening'. Let daar in het vervolg toch alsjeblieft op want je pakt zo gelijk weer een paar minpunten bij sommige gebruikers van Tinder en zoveel krediet heb je met die kop toch al niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:10 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen alleen dus is niet echt relevant wat jou mening in dit alles is.
Ik las dat sommige mensen geen matches kregen vandaar dat ik daarop reageerde en dan komt meneer met jij bent lelijk... heb je niks anders te doen dan random mensen te beledigen dan?
Ik hoef je foto niet ben tevreden met mezelf.
Gast ga lekker buiten spelen in de zandbak ipv random mensen beledigen, dit word triest,quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is 'jouw mening' en dus niet 'jou mening'. Let daar in het vervolg toch alsjeblieft op want je pakt zo gelijk weer een paar minpunten bij sommige gebruikers van Tinder en zoveel krediet heb je met die kop toch al niet.
Vertel meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan aan een naam veel aflezen. Net zoals je aan mensen kan zien of ze goed kunnen neuken.
Het is 'dit wordt triest' en niet 'dit word triest'.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:34 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
Gast ga lekker buiten spelen in de zandbak ipv random mensen beledigen, dit word triest,
En van een persoon die vreemden online beledigen als hobby heeft, dat is wel de laatste persoon op aarde van wie ik tips nodig heb.
Move along, of zoals je al werd verteld, ga gewoon weg.
Trouwens je hebt je vorige post gemist zeker met je eigen spelfout.
Je bed al getest?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:27 schreef Grielen het volgende:
Nieuwe layout is wel even wennen. Heb ik nog iets gemist in dit topic?
Droeftoeter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is 'dit wordt triest' en niet 'dit word triest'.
En een spelfout in mijn vorige post? Nu wordt het helemaal chanant
Nee, maar mocht je assistentie willen verlenen mag je me bellenquote:
En dat zonder spelfoutenquote:
Bulgaarse strugglesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:47 schreef Dven het volgende:
Oh. Match. Waarschijnlijk verkeerd geklikt. Ze staat op de foto met een pop van Shrek en Shrek is knapper.
Het gebruiken van 'droeftoeter' was inderdaad een uitsmijter van dermate hoge kwaliteit dat ik niets anders kan dan eervol mijn verlies te nemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:47 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
Je hebt niks anders, discussie beëindigd.
Ik ben anders van meningquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan aan een naam veel aflezen. Net zoals je aan mensen kan zien of ze goed kunnen neuken.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:47 schreef Dven het volgende:
Oh. Match. Waarschijnlijk verkeerd geklikt. Ze staat op de foto met een pop van Shrek en Shrek is knapper.
Ongelofeloos harde leef hier.quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Het gebruiken van 'droeftoeter' was inderdaad een uitsmijter van dermate hoge kwaliteit dat ik niets anders kan dan eervol mijn verlies te nemen.
Shrek is coolquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:47 schreef Dven het volgende:
Oh. Match. Waarschijnlijk verkeerd geklikt. Ze staat op de foto met een pop van Shrek
Never mindquote:en Shrek is knapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |