Of ze zetten er gewoon een topgast neer als Koos Stompe.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:13 schreef Stofje het volgende:
Als ze nu Fatima inwisselen voor vriendje Raemon Sluiter, ben ik tevreden. Dat is dan weer wel een baas.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:13 schreef Stofje het volgende:
Als ze nu Fatima inwisselen voor vriendje Raemon Sluiter, ben ik tevreden. Dat is dan weer wel een baas.
Geluid uit, is het prima te doenquote:
Wie ben jij als ik vragen magquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:15 schreef Drxx het volgende:
Typisch FOK! weer: Een ongelofelijke randdebiel leuk vinden
Jouw mening is niet rullevant.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:15 schreef Drxx het volgende:
Typisch FOK! weer: Een ongelofelijke randdebiel leuk vinden
Dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook, als je het over haten hebt doe dan maar Dijkshoorn
Pffffff. Maar dan moet ik opstaan, aankleden, naar buiten en welgeteld 15 fucking min reizen. Dat gaat hem nie worden niequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:15 schreef Tarado het volgende:
Voor de liefhebbers, die Kieft nog willen zien voetballen (nou ja) hij doet mee aan het JC toernooitje in het Olympisch Stadion vandaag, ik zag hem op gympies dus of hij enorm veel zin in had betwijfel ik
Hugo en Koert zijn te druk bezig Ancilla aan te randen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:19 schreef satecl het volgende:
Laten we hopen dat Hugo Borst nog langs komt. Over topgasten gesproken![]()
Of Koert!!![]()
Dus dat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:19 schreef satecl het volgende:
Laten we hopen dat Hugo Borst nog langs komt. Over topgasten gesproken![]()
Of Koert!!![]()
Welke bazen komen er op 25 juni?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hier een lijstje met de gasten die bij VI-Oranje aanschuiven.
http://glamora.ma/archives/images/schemavioranje.html
Ik vrees dat hij een keer onverwacht de uitzending binnen komt rennen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:30 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop nog steeds een keer dat deze baas mag aanschuiven, gaat echt een topshow worden
Die heeft er ook eens in 2010 gezeten. Was best leuke uitzending en hij volgt het nog aardig.quote:
van Rossem. Wat een saaie lul is dat. Net als die Dijkshoorn. Of Valentijn telegraaf.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:26 schreef kalinhos het volgende:
100x liever Dijkstra dan Dijkshoorn. Die loopt alleen maar af te geven op Van Gaal en voegt inhoudelijk eigenlijk niks toe. Dijkstra heeft een, weliswaar lichtelijk () gekleurde voetbalmening wanneer het over Twente-spelers gaat, maar heeft ook wel op zich een eigen mening over voetbal en dat is wel goed.
Maarten van Rossem lijkt me ook niet verkeerd voor weer eens een avondje, of Ivo Niehe. Heeft er ook best kijk op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een Bazenopstelling!!
[ Bericht 9% gewijzigd door satecl op 06-06-2014 12:05:03 ]Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ow misschien vanmiddag even langslopen!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:15 schreef Tarado het volgende:
Voor de liefhebbers, die Kieft nog willen zien voetballen (nou ja) hij doet mee aan het JC toernooitje in het Olympisch Stadion vandaag, ik zag hem op gympies dus of hij enorm veel zin in had betwijfel ik
De meest gore onzin.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:02 schreef Mani89 het volgende:
Vraag mij trouwens af met wat voor onzin ze de show van Maandag t/m Woensdag gaan vullen.
Kijk even of er nog lijnen op het veld liggen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow misschien vanmiddag even langslopen!
Schot voor open doel dat Maniquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk even of er nog lijnen op het veld liggen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:05 schreef Stofje het volgende:
Erik Dijkstra. Wat een held is dat. Dat vind ik nou eens écht een leuke gast. Gaat een prima gast worden voor VI. Ja, Erik Dijkstra. Onthoud die naam. Leuke kerel is dat.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:26 schreef kalinhos het volgende:
100x liever Dijkstra dan Dijkshoorn. Dijkstra heeft een, weliswaar lichtelijk () gekleurde voetbalmening wanneer het over Twente-spelers gaat, maar heeft ook wel op zich een eigen mening over voetbal en dat is wel goed.
Maarten van Rossem lijkt me ook niet verkeerd voor weer eens een avondje, of Ivo Niehe. Heeft er ook best kijk op.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:00 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die Erik Dijkstra haten, wat een treurig bestaan moeten die hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef Drxx het volgende:
-Tukker
-Narcist
-Dierenmishandelaar
-Poging tot doodslag
Alle ingrediënten om leuk gevonden te worden op FOK!
Elke rechtgeaarde VI-Hooligan stempt hier op Tijl anders ben je per direct -geroyeerd-.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:33 schreef satecl het volgende:
Poll: Wie is de irritantste VI-gast?
• van Rossem
• Valentijn Driessen
• Tijl beckand
• Nico Dijkshoorn
• Prem
• Frenk van der Linden
• van Breukelen
• Charly Luske
• Erik Dijkstra
• Viggo Vaas
• Jack Spijkerman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:55 schreef satecl het volgende:
[..]
van Rossem. Wat een saaie lul is dat. Net als die Dijkshoorn. Of Valentijn telegraaf.
Mijn VI Elftal:
------------------------Genee-----------------------
R. Heertje---Boskamp---Kraaij--------Derksen
------------Hugo Borst-------Aad300----------
------------------SCHELVECCIO!!-----------------
Gijpie----------------Kieft-----------------Koert W.
Bank:
Erik DijkstraWie is aanvoerder en wie is de coach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een Bazenopstelling!!
Wie is deze notoire querulant? Drxx?quote:
Mooie ninja edit vieze gore proleet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is door mensen zoals jij dat Wilders een achterban heeft
Tijl komt toch al nooit dus dat heeft geen zin, je moet stemmen op Dijkshoorn en dan overhandigen we hem deze poll op twitter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke rechtgeaarde VI-Hooligan stempt hier op Tijl anders ben je per direct -geroyeerd-.
Ik stem op Beckand, Prem, Dijkshoorn, Spijkermongool, Valentijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:33 schreef satecl het volgende:
Poll: Wie is de irritantste VI-gast?
• van Rossem
• Valentijn Driessen
• Tijl beckand
• Nico Dijkshoorn
• Prem
• Frenk van der Linden
• van Breukelen
• Charly Luske
• Erik Dijkstra
• Viggo Vaas
• Jack Spijkerman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Andere tafelgasten dan Hansie Hansie & Jan Boskamp zouden verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stem op Beckand, Prem, Dijkshoorn, Spijkermongool, Valentijn.
Je mag maar één keer stemmen Stijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stem op Beckand, Prem, Dijkshoorn, Spijkermongool, Valentijn.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag maar één keer stemmen Stijn.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Andere tafelgasten dan Hansie Hansie & Jan Boskamp zouden verboden moeten worden.
Coach is Huub Stevens, aanvoerder Schelveccio.quote:
gniffie is Yes-R.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:41 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ben je hem een keer tegen gekomen in een kantine in Hilversum?
twitter:LouisfromGaal twitterde op donderdag 05-06-2014 om 15:09:21"No French Corner. You may not next me sit, because i need space for my ego. Go you but by the needoutgoing sit." reageer retweet
Nee jou'n Twitter is leuk!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:14 schreef Stofje het volgende:
Zo'n totaal niet grappig Twitter-account is dat.
Ik haat Nico Dijkshoorn maar die verliest het duidelijk van Tijl als meest gehate.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds wanneer haten we Erik Diekstra? Ja oké zijn bierflesje-gooi-actie was een tyfus domme actie maar het was een leuke VI gast.
Diekstra met de duif
TS heeft een meninkje over Dijkstra en die wijkt geheel af van ons. Zo probeert hij namens het volk te spreken, eng.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds wanneer haten we Erik Diekstra? Ja oké zijn bierflesje-gooi-actie was een tyfus domme actie maar het was een leuke VI gast.
Diekstra met de duif
Plak hem een snorretje op en...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TS heeft een meninkje over Dijkstra en die wijkt geheel af van ons. Zo probeert hij namens het volk te spreken, eng.
Gewoon van internet plukken joh.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb de playboy vanmorgen besteld via de site uiteraard in een discrete bruine envelop
xDquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:28 schreef Evertjan het volgende:
Antonie Kamerling was ook een leuke gast in 2010. Jammer dat er de laatste tijd een beetje een doodse stilte om die jongen heen hangt
Hij had een broertje dood aan de NOS verslaggevers. Helaas is het zijn eigen dood geworden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:28 schreef Evertjan het volgende:
Antonie Kamerling was ook een leuke gast in 2010. Jammer dat er de laatste tijd een beetje een doodse stilte om die jongen heen hangt
Niet alleen een slechte gast, ook gewoon een lul.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:32 schreef Evertjan het volgende:
En John van Lottum niet te vergeten. dat was ook een slechte gast
Nou, nu heeft hij wel genoeg gehad he.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:32 schreef Evertjan het volgende:
En John van Lottum niet te vergeten. dat was ook een slechte gast
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet alleen een slechte gast, ook gewoon een lul.
quote:Hans Kraay jr. gaat niet mee naar Brazilië. Dat is erg jammer, want van Louis van Gaal willen we het complete pallet aan rare kleuren, en niet slechts negentig procent. U kunt er donder op zeggen: zonder Hans gaan we een stukje Louis tekortkomen.
Het is niet zo simpel te duiden waar hem dat exact in zit. Louis versus Hansie: je zou het omgekeerde chemie kunnen noemen, of een vorm van anti-interactie. Het schuurt en het irriteert en het jeukt, maar ergens vinden we dat juist lekker, al dat ongemak.
Dat gênante.
Dat onweerstaanbaar tenenkrommende.
Gistermiddag heb ik twee uur lang interviewtjes tussen Hans Kraay jr. en Louis van Gaal zitten bekijken, op zoek naar wat duiding en verklaring. Waarom vinden we die gesprekjes weerzinwekkend, maar toch verrukkelijk? Waarom gaat het al-tijd ergens mis?
Een wezenlijk deel van het probleem, zo ontdekte ik tijdens mijn bescheiden studie, is dat Hans Kraay junior niet kan voorsorteren, laat staan invoegen.
Als Hansie een vraag stelt, slingert en schokt hij door de bocht richting snelweg, tuffend op weg naar het vraagteken. Hij is speciaal in een aaibaar autootje gaan zitten, categorie lichtblauwe Deux Chevaux, maar ook dat helpt niet echt. Integendeel.
Hans draait het raampje open en wappert wanhopig met zijn hand uit het raam, halverwege de invoegstrook, maar de lompe vrachtwagenchauffeur komt genadeloos aangedenderd. Hij begint wild en woest te toeteren.
Dat wordt een botsing.
Je kunt heel veel van hem vinden, maar Hans Kraay junior is een hartstikke aardige gozer. Dat helpt hem niet, integendeel, want oog-in-oog met Louis hinkt Hans immer op twee gedachten, zoals aardige mensen dat wel vaker doen.
Het allerliefst wil hij sympathiek zijn - en vooral niet provoceren. Maar tegelijk heeft Hans zich juist voorgenomen om 'de relevant/kritische vraag' te stellen. Om serieuze, onafhankelijke journalistiek te bedrijven, want dat wordt van hem verwacht, in de naam van het volk.
In de praktijk werkt dat ongeveer zo:
'Ja maar Louis, (kijkt naar de grond), ik begrijp wat je zegt, en als ik me in jou verplaats, iets waar jij natuurlijk niet op zit te wachten (grinnikt/hinnikt) dan kan ik me goed voorstellen dat jij zo denkt, maar snap je het als sommige mensen zeggen (kijkt opnieuw naar de grond): die Louis van Gaal verloochent natuurlijk wel de Hollandse school met zijn 5-3-2 zonder buitenspelers. Snap je dat, Louis?'
Het televisieprogramma De TV Kantine maakte onlangs een persiflage op een Hans/Louis-interview. Hans Kraay jr. speelde gewoon Hans Kraay jr., en Carlo Boszhard deed Louis van Gaal na, brommend voor een sponsorbord.
Het leek nergens op.
Niet alleen bleek Van Gaal één van de weinige typetjes die Boszhard matig beheerst, ook Kraay jr. leek plots helemaal niet meer op Kraay jr. Het gesprekje was grappig bedoeld, maar het was lang niet zo grappig als de droge werkelijkheid.
De magie van Hans vs. Louis zit hem niet uitsluitend in twee tegenstrijdige typetjes. Het is Van Kooten en De Bie, maar dan in een real life-variant. Je bent voortdurend in verwarring of het allemaal echt is. Je wilt ze het liefst helpen in hun worsteling, als kijker, maar tegelijk ook weer niet. Gretig sluiten we aan in de kijkersfile.
Louis van Gaal is vermoedelijk het meest Louis als hij naast Hans staat, en Hans Kraay jr. is het meest Hansie Hansie naast Louis. Ik weet niet of u het zich al realiseert, maar vermoedelijk zien we die twee nooit meer samen in actie, zelfs niet na dit WK. Nooit meer.
Op zijn zachtst gezegd is dat een kleine catastrofe.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ine-catastrofe.dhtml
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:26 schreef Evertjan het volgende:
Die man die Bassie en Rene Froger altijd zo leuk nadoet die kan ik wel waarderen
Daar schijnt meer materiaal van te zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Vanaf 3;00 topvermaak.
Op 6:55 een kleine Jan Boskamp imitatie. (quote)
Misschien met je telefoon.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb hier een geweldige foto van Sierd in zijn woonkamer in de VARA-gids.
Ik hoop dat ik hier een foto van kan maken want mijn scanner is kapot.
quote:'Dit jaar heb ik in totaal 139 wedstrijden becommentarieerd en daarnaast voed ik in mijn eentje mijn zoontje Kyrill op. Er blijft dus weinig tijd over om tv te kijken. Als ik de tv heb aan staan, zet ik meestal een muziek-dvd of blu-ray op. Ik heb er zo'n 250, allemaal gecategoriseerd om genre en artiesten. De registraties van het Crossroads Guitar Festival van Eric Clapton vind ik geweldig. Daar staan de beste gitaristen ter wereld. De vrijdagavond op BBC4 is ook verplichte kost voor muziekliefhebbers. Dan hebben ze speciale thema-avonden over een artiest als Paul Simon. Zenden ze alle beelden uit het BBC-archief uit. Prachtig.
Op maandag kijk ik graag naar het Spaanse voetbalprogramma El Día Después, wat 'de dag erna' betekent. Zij benaderen het voetbal op een andere manier. Niet de normale beelden van een wedstrijd, maar bijvoorbeeld een reportage vanuit een supporterscafé. Ze huren ook liplezers in om te achterhalen wat coaches en voetballers tegen elkaar zeggen. Daarom praat iedereen op het veld nu met de hand voor de mond.
Als er een interessante gast bij Pauw en Witteman kwam, keek ik dat altijd voor het slapen gaan. Ik was altijd benieuwd of politici zich staande konden houden.
Voor VI Oranje ga ik tijdens het WK in Brazilië iedere dag een item maken over het Nederlands elftal. Dat doe ik samen met vier anderen. De publieke omroep komt met een groep van vijftig mensen. Het is ongelooflijk om te zien hoeveel er verkwist wordt bij de publieken. Daar zouden politieke partijen eens vragen over moeten stellen. Neem programma's als De Reünie of Het Mooiste Meisje Van De Klas. Die zijn alleen maar gemaakt om zoveel mogelijk te kunnen reizen op kosten van de belastingbetaler. Het mooiste meisje van de klas woont altijd in New York, Hawaii of Montreux. Nooit in Emmen. Hetzelfde bij de Reünie: de beste verhalen moeten ze halen bij die oud-klasgenoten die geëmigreerd zijn naar Hongkong of Johannesburg.
Hoewel ik meewerk aan VI Oranje kijk ik de reguliere uitzendingen van VI niet zo vaak. Het hangt er vanaf wie er aan tafel zit. Als René van der Gijp en Jan Boskamp over voetbal praten, geniet ik. Zij hebben er echt verstand van. Als Wim Kieft er is, herhaalt hij vaak wat hij een dag eerder vertelde bij Sport1, da's voor mij minder interessant. Ik ken Wim al 40 jaar. Mijn eerste interview voor de landelijke radio was met hem. Een ontzettend lieve man. Ik had net als de rest ook niet door dat hij verslaafd was aan drugs en alcohol, hij komt zo stabiel over. We zijn vaak samen naar Spanje geweest en dan namen we witte wijn bij het eten, maar hij dronk net zoveel als ik'.
Boek Verzameld werk van Willem Elschot
Krant Het AD
Tijdschrift Het leven in Frankrijk
Land en stad Frankrijk, Rome
Onhebbelijkheid Kan geen nee zeggen
quote:"Zijn oudste dochter raadde haar vader onlangs aan 'dat voetbal lekker te laten zitten'. 'Ik heb nog twee jaar verplichtingen bij RTL en de uitgever van VI, maar als die periode voorbij is, denk ik dat ik haar advies opvolg en spoorloos verdwijn. Dan haal ik mijn snor eraf en laat ik mijn haar kort knippen. Geloof me, dan kan ik hier door de winkelstraat lopen zonder dat iemand denkt: daar heb je 'm."
Het is maar goed dat ze in Texas nog steeds de doodstraf hebben, anders waren we Johan al kwijt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:42 schreef Mani89 het volgende:
"Als ik 65 ben dan emigreer ik naar Amerika en dan zien ze me nooit meer terug"
Aldus Johan een paar jaar geleden, die is zo ijdel die blijft tot zijn dood op de tv.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
iemand een fotosoep van Derksen zonder haar
Zijn "vriendschap"met Genee zal er ook wel bij toe dragen dat hij nog wat langer op de buis zal blijven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:42 schreef Mani89 het volgende:
"Als ik 65 ben dan emigreer ik naar Amerika en dan zien ze me nooit meer terug"
Aldus Johan een paar jaar geleden, die is zo ijdel die blijft tot zijn dood op de tv.
Net als de alimentatie aan zijn overleden vrouw en een huwelijk van nog geen halfjaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:22 schreef -J-D- het volgende:
Ik lach me kapot over het feit dat hij met name nog op tv zou zijn omdat hij het geld zo nodig heeft. Klinkklare onzin, maar goed.
Mooie UI heb je!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze in Texas nog steeds de doodstraf hebben, anders waren we Johan al kwijt.
Ik denk trouwens ook niet dat hij het kan missen. Afgelopen weken zat ie ook alweer twee keer bij Knevel en Vd Brink.
http://www.mediacourant.nl/?p=173225quote:‘Voetbal International niet opblazen door ruzietje’
Wilfred Genee wil voorkomen dat Voetbal International stukloopt op een akkefietje met één van zijn collega’s. Dat vertelt de presentator dit weekend in De Telegraaf. Met Johan Derksen heeft hij bijvoorbeeld afgesproken niet meer over de kwestie Heerenveen te spreken. “We hebben afgesproken dat we het over bepaalde onderwerpen niet meer hebben. Heerenveen is er daar één van. Het mag nog iets meer feelgood zijn, we moeten minder vaak toegeven aan het haantjesgedrag.“
Derksen en Genee lagen vorig jaar in de clinch over de rel rond Heerenveen. “Ja, dat steeg inderdaad boven ons uit, het was een pittige periode. Achteraf gezien vraag je je af hoe zoiets relatiefs kleins zo groot kan worden.”
“Het zal vast nog wel eens misgaan tussen ons, maar Johan en ik zijn het erover eens dat wat vorig jaar heeft plaatsgevonden nooit meer mag gebeuren.”
“Het zou toch te gek voor woorden zijn dat wat wij, samen met René van der Gijp, hebben opgebouwd door zoiets wordt opgeblazen.”
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie UI heb je!
[ afbeelding ]
Ik heb het broekje nu al uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Morgen VI-Oranje rond de klok van half elf.
Dus niet al om half negen broekje uit doen.
Oh ja, het is op RTL4!
RTL4? Ik weet alleen welke zender er op 7 zit. Dat wordt zoeken mensen!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Morgen VI-Oranje rond de klok van half elf.
Dus niet al om half negen broekje uit doen.
Oh ja, het is op RTL4!
Denk eerder dat Aad zijn kansen bij deze Nicolette doorneemt, dan de kansen van Oranje op het WKquote:
Ik hoop van nietquote:Op maandag 9 juni 2014 11:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nog twee seizoenen, dan is het over.
http://glamora.ma/2014/06/johan_derksen_kapt_over_2_jaar.html
Kan iemand trouwens dat artikel uit het AD over Johan uploaden?
Ditquote:Op maandag 9 juni 2014 12:52 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Denk eerder dat Aad zijn kansen bij deze Nicolette doorneemt, dan de kansen van Oranje op het WKRensie
en ditquote:Op maandag 9 juni 2014 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee punten dus. Wat is die Aad toch weer cryptisch.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)ze-nooit-kijkt.dhtmlquote:Op maandag 9 juni 2014 11:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nog twee seizoenen, dan is het over.
http://glamora.ma/2014/06/johan_derksen_kapt_over_2_jaar.html
Kan iemand trouwens dat artikel uit het AD over Johan uploaden?
quote:Zijn oudste dochter raadde haar vader onlangs aan 'dat voetbal lekker te laten zitten'. 'Ik heb nog twee jaar verplichtingen bij RTL en de uitgever van VI, maar als die periode voorbij is, denk ik dat ik haar advies opvolg en spoorloos verdwijn. Dan haal ik mijn snor eraf en laat ik mijn haar kort knippen. Geloof me, dan kan ik hier door de winkelstraat lopen zonder dat iemand denkt: daar heb je 'm.'
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:39 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand het volledige programma/tijdsschema van alle uitzendingen van komende maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Janlul zend altijd vi uit.quote:
https://www.youtube.com/p(...)or6NB7cqtzvLWjqisRcWquote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef XSbig het volgende:
Iemand die die post met compilaties van de tweede seizoenshelft nog heeft?
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
Nog 5 uur en een kwartier tot VI Oranje
Ah ja bijna vergeten dat alle RTL 4 presentatoren verplicht aan moeten schuiven. Wanneer komen Merel Westrik en Irene Moors?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Gordon als eerste gastDat is wel royal sadness zeg..
Humberto is waarschijnlijk vrijgesteld...quote:Op maandag 9 juni 2014 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ja bijna vergeten dat alle RTL 4 presentatoren verplicht aan moeten schuiven. Wanneer komen Merel Westrik en Irene Moors?
Hij heeft geloof ik een WK-single gemaakt, dus die zal hij wel gaan zingen. In het ergste geval met begeleiding van Danny Vera en band, die zich niet tot dat niveau zouden moeten verlagen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Inderdaad. Dat wordt dus gewoon NBA2k14 spelen met de Portland Trail Blazers.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Humberto en Merel Westrik bij VI Oranje.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Humberto is waarschijnlijk vrijgesteld...
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat wordt dus gewoon NBA2k14 spelen met de Portland Trail Blazers.LaMarcus Aldridge en Damian Lillard, wat een genot.
Vast niet, die is nog aangeslagen van de column van Nic0 en de teksten van Derksen. Bovendien, zou hij de uitzending toch verneuken. Net zoals elk ander programma wat hij presenteert en/of aan meedoet verneukt.quote:
Zonde, je hebt 4 dansers met veren in hun reet gemist.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteravond eventje gekeken, krantenstukje was leuk, maar Gordon zat erbij, dus snel weer uitgezet.
Verschrikkelijke talentloze aandachtsgeile randdebiel.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:55 schreef satecl het volgende:
[..]
van Rossem. Wat een saaie lul is dat. Net als die Dijkshoorn. Of Valentijn telegraaf.
Mijn VI Elftal:
------------------------Genee-----------------------
R. Heertje---Boskamp---Kraaij--------Derksen
------------Hugo Borst-------Aad300----------
------------------SCHELVECCIO!!-----------------
Gijpie----------------Kieft-----------------Koert W.
Bank:
Erik DijkstraHans Kraaij Jr. is een karikatuur, net als van der Gijp en Derksen. Ze praten over voetbal of ze het zelf hebben uitgevonden. Derksen ziet er de laatste tijd uit als een dakloze verslaafde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een Bazenopstelling!!
En van Gaal heeft gewoon 100% gelijk !"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
lol wutquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kieft moet zn mond houden over Stuivenberg, beste coach zo ongeveer die er in NL rondloopt.
Bedankt voor je bijdrage Old_Pal .quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr. is een karikatuur, net als van der Gijp en Derksen. Ze praten over voetbal of ze het zelf hebben uitgevonden. Derksen ziet er de laatste tijd uit als een dakloze verslaafde.
En van Gaal heeft gewoon 100% gelijk !
Wat heeft zijn uiterlijk te maken met het hebben van een mening? Ook met lang haar kan ik prima luisteren Hans en er komt alleen maar lulkoek uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr. is een karikatuur, net als van der Gijp en Derksen. Ze praten over voetbal of ze het zelf hebben uitgevonden. Derksen ziet er de laatste tijd uit als een dakloze verslaafde.
En van Gaal heeft gewoon 100% gelijk !
Ja niks, maar jij bent dan ook de enige die dit topic kickt na een halve week inactiviteitquote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef Iwanius het volgende:
Even tussendoor. Er loopt een soortgelijk topic in het WK subforum.
Wat valt dan hier te bespreken aangezien nu alles op Oranje is gericht en dit topic eigenlijk geen functie meer heeft?
Waarom zijn er uberhaupt andere subfora dan WK?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:54 schreef Stofje het volgende:
! Waarom is er überhaupt een VBL subforum? Wat valt er te bespreken op een VBL subforum, als er ook een WK-subforum is?
Wanneer R. & E. Koeman worden gepresenteerd bij Southampton.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:54 schreef Stofje het volgende:
! Waarom is er überhaupt een VBL subforum? Wat valt er te bespreken op een VBL subforum, als er ook een WK-subforum is?
Schumacher is uit coma.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zijn er uberhaupt andere subfora dan WK?
Ex-internationals ..> WKquote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Wanneer R. & E. Koeman worden gepresenteerd bij Southampton.
Duitser --> Duitsland - Portugal. --> WKquote:
Neem het gewoon op. Kan je meteen de sponsoritems doorspoelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:36 schreef stoeltafel het volgende:
Weet iemand waarom de uitzendingen van 20:00 niet helemaal terug te kijken zijn?
De uitzending duurt online 11 min. De uitzending van later in de avond duurt 52 min.
Alle leuke anekdotes van de afgelopen 40 jaar zijn nu wel verteldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:05 schreef stoeltafel het volgende:
WERKT VI ORANJE GEWOON NIET MEER?
Tijdens het EK2012 scoorde VI Oranje nog als een tiet en versloeg de NOS op alle fronten, nu is het 2014 en is alles anders. U kijkt namelijk niet. Het begon allemaal met gerommel over slavenarbeid in het Kurhaus, maar daar zit de pijn natuurlijk niet. Waar dan wel? Het AD belde de hoofdrolspelers c.q. slachtoffers even om te peilen hoe of wat. Voelen zij zich kut dat er niemand kijkt? Is de koek niet gewoon een beetje op? Er wordt, zo stelt het AD, vooral veel geklaagd over de 'negatieve sfeer' aan tafel. Dat omschrijft Johan Derksen als ‘opportunistisch geneuzel van supporters die hun onderbuikgevoel laten spreken.’ Dat kan wel wezen, maar Genee wijst ook een beetje met een beschuldigende vinger naar collega Johan. Die is zo druk in de weer altijd met ostentatief Louis van Gaal bashen en dat is natuurlijk een beetje duffig wanneer ineens blijkt dat we voetballen als de beste. 'Hij vindt het een vreselijk mens. Die vergelijking met Mussolini ging wat ver', aldus Genee. Die tegelijkertijd denkt dat de toon van het program nu eenmaal bepaalde gevoelens oproept. ‘Met onze stijl loop je wel de kans op veel kritiek. We lopen al 15 jaar op een dunne richel, dan kukel je er wel eens vanaf.’ Beide presentatoren zijn in ieder geval niet content met het tijdstip van het programma. Dat is nu twee keer per dag op de televisie, terwijl Genee liever 1,5 uur in de avond zou willen hebben. 'Het ontbreekt nu aan scherpte.’ De mannen hopen dat na de poulefase alles wat beter gaat lopen, want kijkcijfers maken hen wel degelijk uit. Opvallend vinden wij dat Genee Studio Brasil nog eventjes ‘klinisch’ moet noemen. Terwijl die dus beter scoren met een teckel. Zijn we getuige van het einde van een tijdperk? Is de formule uitgewerkt? Kan Derksen twee jaar eerder in de vergetelheid duiken? We gaan het zien.
http://glamora.ma/2014/06/is_vi_oranje_veel_te_zuur.html
Absoluut. Derksen hoort al lang te zijn opgenomen in het gekkenhuis. Die man wauwelt maar door over Van Gaal en schreeuwt de groot mogelijke nonsense uit over onze geliefde bondscoach. Volgens mij is deze mislukte ex-hoofdredacteur van VI een Gilles de La Tourette patiënt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:05 schreef stoeltafel het volgende:
Zijn we getuige van het einde van een tijdperk? Is de formule uitgewerkt? Kan Derksen twee jaar eerder in de vergetelheid duiken?
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:48 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Absoluut. Old_Pal hoort al lang te zijn opgenomen in het gekkenhuis. Die man wauwelt maar door over VI en schreeuwt de groot mogelijke nonsense uit over ons geliefde programma. Volgens mij is deze mislukte hansworst een Gilles de La Tourette patiënt.
Je bent nu wel heel erg een fanboy. VI Oranje haalt bij lange na niet het niveau van VI.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:08 schreef Stofje het volgende:
Over opportunistisch gezanik gesproken... WK is nog geen week onderweg. VI Oranje valt wellicht wat tegen, VI vind ik nog steeds een supertof programma. Derksen in de vergetelheid? Nee joh, nu alweer zin in een nieuw seizoen VI.
M'n opmerking is 8 dagen oud hè, toen had ik er nog enig vertrouwen in. Ik vind VI Oranje nu gewoon kut;quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bent nu wel heel erg een fanboy. VI Oranje haalt bij lange na niet het niveau van VI.
HEEL GOED STOFJE HEEL GOED!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Stofje het volgende:
Heeft geen zak met VI te maken, dus laten we het er dan ook niet over hebben.
Moet René even langs bij je met de pilletjes?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HEEL GOED STOFJE HEEL GOED!
JUIST!
GA ZO DOOR!
Eens, bijvoorbeeld de gasten wat meer laten rouleren, dus ook Derksen en Gijp af en toe weg een uitzending laten overslaan.quote:
Ben benieuwd wat er na de zomer nog van VI over is.. kan me moeilijk voorstellen dat je de oude sfeer weer terug krijgt en de chemie tussen de tafelheren maakte toch het programma.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:07 schreef Roceco het volgende:
Fish o' mania gaat VI redden![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)rksen_en_Gijp__.html
Precies.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eens, bijvoorbeeld de gasten wat meer laten rouleren, dus ook Derksen en Gijp af en toe weg een uitzending laten overslaan.
Denkt ze nou serieus dat ze gaan vissenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:07 schreef Roceco het volgende:
Fish o' mania gaat VI redden![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)rksen_en_Gijp__.html
Die gaan elkaar te lijf met een hengel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Denkt ze nou serieus dat ze gaan vissen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gezet-na-lunch.dhtmlquote:De bijzondere ontmoeting die Gerard Joling had met filmster Will Smith op Ibiza blijft nagalmen. De foto's van het moment sûpreme werden massaal gedeeld en met name de 'dikke buik selfie' van Geer was onderwerp van gesprek. De zanger zelf geeft toe dat hij er niet 'allercharmants' uitzag en doet het af als 'een giller'.
Gerard beschrijft op zijn website hoe hij donderdag lag te zonnen op het strand van El Chiringuito toen hij Will Smith spotte met een cameraploeg. 'Ik dacht dat het een bekende volleybalspeler was, totdat ik ineens heel veel mensen achter hem aan zag lopen.'
Mislukte selfie
De zanger rende op de acteur af en nam een selfie. Tot zijn teleurstelling mislukte de foto, maar de Engelse paparazzi had Geer in de smiezen. 'Topless vrouwen volgen Will Smith overal als hij probeert te relaxen op het strand van Ibiza', luidde het nieuwsbericht van de Daily Mail, met daarbij foto's waarop te zien is hoe de acteur en zanger omringd worden door een groepje vrouwen.
Van Koninklijk Huis-deskundige Marc van der Linden kreeg Gerard te horen dat hij 'de volgende keer wel zijn buik moest inhouden'. 'Ik zie er niet op mijn allercharmants uit', geeft Geer toe. De reden van zijn dikke buik doet hij af aan een laaghangende broek. Bovendien was zijn buik 'uitgezet na de lunch'.
Dat de foto's via social media meer dan twee miljoen keer werden bekeken, is 'een giller', meent hij. Eén van de foto's met Will Smith prijkt inmiddels als profielfoto op Twitter; zij het zonder onderbuik.
Volgens mij weten de heren niet eens of er lucht of zand in een hengel zit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Denkt ze nou serieus dat ze gaan vissen
wat had hij op als lunch dan, een kameel met pindasaus?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gezet-na-lunch.dhtml
Ik vond het ook een mooie uitzending. Triest verhaal over zijn moeder...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige uitzending van Hansie in Adieu God, Hans is echt een topper.
Kritiekloze VI-adepten. Jij moet wel door het leven gaan als een enorme autist.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Overdramatische reacties hier.
René en Johan zetten zich hier wel overheen. Volgend seizoen wordt gewoon weer een topseizoen.
Doet zeer zeker? Dat de helden gewoon doorgaan? Jij hebt alweer volle zin in een nieuwe seizoen van Studio Voetbal?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kritiekloze VI-adepten. Jij moet wel door het leven gaan als een enorme autist.
Doorgaan doen ze ongetwijfeld, maar ik vind zelf dat het programma iets van zijn 'magie' heeft verloren. Er zullen genoeg mensen zijn die blijven kijken, maar zo goed als het ooit was zie ik niet meer gebeuren. Met name Derksen is voor mij door de mand gevallen.. ongelofelijk om iemand zo af te zagen waar je al jaren mee zit te geinen en te lachenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Doet zeer zeker? Dat de helden gewoon doorgaan? Jij hebt alweer volle zin in een nieuwe seizoen van Studio Voetbal?
Autisten die een stel overbetaalde TV-figuren als helden bestempelen. Sukkel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Doet zeer zeker? Dat de helden gewoon doorgaan? Jij hebt alweer volle zin in een nieuwe seizoen van Studio Voetbal?
Ik dacht eerst dat jouw username een soort satire was, maar je bent gewoon een humorloze zure oude man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Autisten die een stel overbetaalde TV-figuren als helden bestempelen. Sukkel.
Wil je ook lid worden van de Johan Derksen-fanclub?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die een agressieve toon in zijn posts probeert aan te slaan zodat we bang voor 'm worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jouw username een soort satire was, maar je bent gewoon een humorloze zure oude man.
Dus alle VI Hooligans zijn autisten? Wil je dat even recht in het gezicht van Johannes zeggen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Prachtige interviews staan erop hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wil je ook lid worden van de Johan Derksen-fanclub?
www.johan-derksen.com
Toch wordt het minder leuk als Johan en René niet meer om elkaars opmerkingen kunnen lachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Overdramatische reacties hier.![]()
René en Johan zetten zich hier wel overheen. Volgend seizoen wordt gewoon weer een topseizoen.
Daar heeft Derksen wel volkomen gelijk (heeft alleen nooit in de spiegel gekeken zeker). Hugo Borst kan wel aardig schrijven maar komt veel te zelfingenomen over met zijn vieze baard.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prachtige interviews staan erop hoor.
interview Johan
Dit![]()
[ afbeelding ]
Afgelopen uitzendingen deden ze dat wel weer een beetje hoor. Vooral toen ze het over Dickie hadden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch wordt het minder leuk als Johan en René niet meer om elkaars opmerkingen kunnen lachen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prachtige interviews staan erop hoor.
interview Johan
Dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kritiekloze VI-adepten. Jij moet wel door het leven gaan als een enorme autist.
http://www.npo.nl/adieu-god/12-07-2014/VPWON_1221325quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige uitzending van Hansie in Adieu God, Hans is echt een topper.
Mooi verhaal van Hansie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/adieu-god/12-07-2014/VPWON_1221325
Voor wie het gemist had.
wie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is er al een Sierd de Vos compilatie?
Zowel Gijp als Derksen waren zeer kinderachtig bezig. Dat is ook de reden waarom het wel goedkomt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Doorgaan doen ze ongetwijfeld, maar ik vind zelf dat het programma iets van zijn 'magie' heeft verloren. Er zullen genoeg mensen zijn die blijven kijken, maar zo goed als het ooit was zie ik niet meer gebeuren. Met name Derksen is voor mij door de mand gevallen.. ongelofelijk om iemand zo af te zagen waar je al jaren mee zit te geinen en te lachen
Soms moet je ook gewoon even elkaar flink de waarheid zeggen voor het weer goed zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zowel Gijp als Derksen waren zeer kinderachtig bezig. Dat is ook de reden waarom het wel goedkomt.
Ik sluit me aan bij de rest, het komende seizoen wordt weer een topseizoen. Ik vind de chemie tussen Genee en Derksen ook alleen maar beter geworden na hun aanvaring destijds.
Wel een absolute verademing voor mensen die poep en pies grappen niet grappig vinden en zich ergeren aan mensen die kapot gaan om hun eigen grappen voordat ze de grap überhaupt maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toen Gijp wegviel toen hij er maanden uit lag, werd het programma ook meteen een stuk minder leuk om te kijken, aangezien je de grappen en lach van Gijp miste
Ik hoorde ook genoeg mensen juist opgelucht adem halen toen zijn vervanger Iwan van Duren met een scooter op zich in het Vondelpark lag..quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel een absolute verademing voor mensen die poep en pies grappen niet grappig vinden en zich ergeren aan mensen die kapot gaan om hun eigen grappen voordat ze de grap überhaupt maken.
Maar die uitzendingen met 2 vaste gasten, bv Boskamp en Aad of Emile waren prima uitzendingen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook genoeg mensen juist opgelucht adem halen toen zijn vervanger Iwan van Duren met een scooter op zich in het Vondelpark lag..
Kan je dat misschien inscannen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:13 schreef Gruisman het volgende:
Heeft men hier het itempje Balverliefd al gelezen in de nieuwste VI? Boskamp heeft er door die ruzie ook steeds minder zin in.
Het mooiste van deze site is het gastenboek. Daar geniet ik echt van.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wil je ook lid worden van de Johan Derksen-fanclub?
www.johan-derksen.com
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dat misschien inscannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Idd, wat een luiquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het mooiste van deze site is het gastenboek. Daar geniet ik echt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |