Afgelopen uitzendingen deden ze dat wel weer een beetje hoor. Vooral toen ze het over Dickie hadden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch wordt het minder leuk als Johan en René niet meer om elkaars opmerkingen kunnen lachen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prachtige interviews staan erop hoor.
interview Johan
Dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kritiekloze VI-adepten. Jij moet wel door het leven gaan als een enorme autist.
http://www.npo.nl/adieu-god/12-07-2014/VPWON_1221325quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige uitzending van Hansie in Adieu God, Hans is echt een topper.
Mooi verhaal van Hansie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/adieu-god/12-07-2014/VPWON_1221325
Voor wie het gemist had.
wie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is er al een Sierd de Vos compilatie?
Zowel Gijp als Derksen waren zeer kinderachtig bezig. Dat is ook de reden waarom het wel goedkomt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Doorgaan doen ze ongetwijfeld, maar ik vind zelf dat het programma iets van zijn 'magie' heeft verloren. Er zullen genoeg mensen zijn die blijven kijken, maar zo goed als het ooit was zie ik niet meer gebeuren. Met name Derksen is voor mij door de mand gevallen.. ongelofelijk om iemand zo af te zagen waar je al jaren mee zit te geinen en te lachen
Soms moet je ook gewoon even elkaar flink de waarheid zeggen voor het weer goed zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zowel Gijp als Derksen waren zeer kinderachtig bezig. Dat is ook de reden waarom het wel goedkomt.
Ik sluit me aan bij de rest, het komende seizoen wordt weer een topseizoen. Ik vind de chemie tussen Genee en Derksen ook alleen maar beter geworden na hun aanvaring destijds.
Wel een absolute verademing voor mensen die poep en pies grappen niet grappig vinden en zich ergeren aan mensen die kapot gaan om hun eigen grappen voordat ze de grap überhaupt maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toen Gijp wegviel toen hij er maanden uit lag, werd het programma ook meteen een stuk minder leuk om te kijken, aangezien je de grappen en lach van Gijp miste
Ik hoorde ook genoeg mensen juist opgelucht adem halen toen zijn vervanger Iwan van Duren met een scooter op zich in het Vondelpark lag..quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel een absolute verademing voor mensen die poep en pies grappen niet grappig vinden en zich ergeren aan mensen die kapot gaan om hun eigen grappen voordat ze de grap überhaupt maken.
Maar die uitzendingen met 2 vaste gasten, bv Boskamp en Aad of Emile waren prima uitzendingen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook genoeg mensen juist opgelucht adem halen toen zijn vervanger Iwan van Duren met een scooter op zich in het Vondelpark lag..
Kan je dat misschien inscannen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:13 schreef Gruisman het volgende:
Heeft men hier het itempje Balverliefd al gelezen in de nieuwste VI? Boskamp heeft er door die ruzie ook steeds minder zin in.
Het mooiste van deze site is het gastenboek. Daar geniet ik echt van.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wil je ook lid worden van de Johan Derksen-fanclub?
www.johan-derksen.com
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dat misschien inscannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Idd, wat een luiquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het mooiste van deze site is het gastenboek. Daar geniet ik echt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |