Eens, bijvoorbeeld de gasten wat meer laten rouleren, dus ook Derksen en Gijp af en toe weg een uitzending laten overslaan.quote:
Ben benieuwd wat er na de zomer nog van VI over is.. kan me moeilijk voorstellen dat je de oude sfeer weer terug krijgt en de chemie tussen de tafelheren maakte toch het programma.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:07 schreef Roceco het volgende:
Fish o' mania gaat VI redden![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)rksen_en_Gijp__.html
Precies.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eens, bijvoorbeeld de gasten wat meer laten rouleren, dus ook Derksen en Gijp af en toe weg een uitzending laten overslaan.
Denkt ze nou serieus dat ze gaan vissenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:07 schreef Roceco het volgende:
Fish o' mania gaat VI redden![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)rksen_en_Gijp__.html
Die gaan elkaar te lijf met een hengel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Denkt ze nou serieus dat ze gaan vissen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gezet-na-lunch.dhtmlquote:De bijzondere ontmoeting die Gerard Joling had met filmster Will Smith op Ibiza blijft nagalmen. De foto's van het moment sûpreme werden massaal gedeeld en met name de 'dikke buik selfie' van Geer was onderwerp van gesprek. De zanger zelf geeft toe dat hij er niet 'allercharmants' uitzag en doet het af als 'een giller'.
Gerard beschrijft op zijn website hoe hij donderdag lag te zonnen op het strand van El Chiringuito toen hij Will Smith spotte met een cameraploeg. 'Ik dacht dat het een bekende volleybalspeler was, totdat ik ineens heel veel mensen achter hem aan zag lopen.'
Mislukte selfie
De zanger rende op de acteur af en nam een selfie. Tot zijn teleurstelling mislukte de foto, maar de Engelse paparazzi had Geer in de smiezen. 'Topless vrouwen volgen Will Smith overal als hij probeert te relaxen op het strand van Ibiza', luidde het nieuwsbericht van de Daily Mail, met daarbij foto's waarop te zien is hoe de acteur en zanger omringd worden door een groepje vrouwen.
Van Koninklijk Huis-deskundige Marc van der Linden kreeg Gerard te horen dat hij 'de volgende keer wel zijn buik moest inhouden'. 'Ik zie er niet op mijn allercharmants uit', geeft Geer toe. De reden van zijn dikke buik doet hij af aan een laaghangende broek. Bovendien was zijn buik 'uitgezet na de lunch'.
Dat de foto's via social media meer dan twee miljoen keer werden bekeken, is 'een giller', meent hij. Eén van de foto's met Will Smith prijkt inmiddels als profielfoto op Twitter; zij het zonder onderbuik.
Volgens mij weten de heren niet eens of er lucht of zand in een hengel zit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Denkt ze nou serieus dat ze gaan vissen
wat had hij op als lunch dan, een kameel met pindasaus?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gezet-na-lunch.dhtml
Ik vond het ook een mooie uitzending. Triest verhaal over zijn moeder...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige uitzending van Hansie in Adieu God, Hans is echt een topper.
Kritiekloze VI-adepten. Jij moet wel door het leven gaan als een enorme autist.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Overdramatische reacties hier.
René en Johan zetten zich hier wel overheen. Volgend seizoen wordt gewoon weer een topseizoen.
Doet zeer zeker? Dat de helden gewoon doorgaan? Jij hebt alweer volle zin in een nieuwe seizoen van Studio Voetbal?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kritiekloze VI-adepten. Jij moet wel door het leven gaan als een enorme autist.
Doorgaan doen ze ongetwijfeld, maar ik vind zelf dat het programma iets van zijn 'magie' heeft verloren. Er zullen genoeg mensen zijn die blijven kijken, maar zo goed als het ooit was zie ik niet meer gebeuren. Met name Derksen is voor mij door de mand gevallen.. ongelofelijk om iemand zo af te zagen waar je al jaren mee zit te geinen en te lachenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Doet zeer zeker? Dat de helden gewoon doorgaan? Jij hebt alweer volle zin in een nieuwe seizoen van Studio Voetbal?
Autisten die een stel overbetaalde TV-figuren als helden bestempelen. Sukkel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Doet zeer zeker? Dat de helden gewoon doorgaan? Jij hebt alweer volle zin in een nieuwe seizoen van Studio Voetbal?
Ik dacht eerst dat jouw username een soort satire was, maar je bent gewoon een humorloze zure oude man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Autisten die een stel overbetaalde TV-figuren als helden bestempelen. Sukkel.
Wil je ook lid worden van de Johan Derksen-fanclub?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die een agressieve toon in zijn posts probeert aan te slaan zodat we bang voor 'm worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jouw username een soort satire was, maar je bent gewoon een humorloze zure oude man.
Dus alle VI Hooligans zijn autisten? Wil je dat even recht in het gezicht van Johannes zeggen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Prachtige interviews staan erop hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wil je ook lid worden van de Johan Derksen-fanclub?
www.johan-derksen.com
Toch wordt het minder leuk als Johan en René niet meer om elkaars opmerkingen kunnen lachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Overdramatische reacties hier.![]()
René en Johan zetten zich hier wel overheen. Volgend seizoen wordt gewoon weer een topseizoen.
Daar heeft Derksen wel volkomen gelijk (heeft alleen nooit in de spiegel gekeken zeker). Hugo Borst kan wel aardig schrijven maar komt veel te zelfingenomen over met zijn vieze baard.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prachtige interviews staan erop hoor.
interview Johan
Dit![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |