Coach is Huub Stevens, aanvoerder Schelveccio.quote:
gniffie is Yes-R.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:41 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ben je hem een keer tegen gekomen in een kantine in Hilversum?
twitter:LouisfromGaal twitterde op donderdag 05-06-2014 om 15:09:21"No French Corner. You may not next me sit, because i need space for my ego. Go you but by the needoutgoing sit." reageer retweet
Nee jou'n Twitter is leuk!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:14 schreef Stofje het volgende:
Zo'n totaal niet grappig Twitter-account is dat.
Ik haat Nico Dijkshoorn maar die verliest het duidelijk van Tijl als meest gehate.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds wanneer haten we Erik Diekstra? Ja oké zijn bierflesje-gooi-actie was een tyfus domme actie maar het was een leuke VI gast.
Diekstra met de duif
TS heeft een meninkje over Dijkstra en die wijkt geheel af van ons. Zo probeert hij namens het volk te spreken, eng.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds wanneer haten we Erik Diekstra? Ja oké zijn bierflesje-gooi-actie was een tyfus domme actie maar het was een leuke VI gast.
Diekstra met de duif
Plak hem een snorretje op en...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TS heeft een meninkje over Dijkstra en die wijkt geheel af van ons. Zo probeert hij namens het volk te spreken, eng.
Gewoon van internet plukken joh.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb de playboy vanmorgen besteld via de site uiteraard in een discrete bruine envelop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |