Ja, maar vooral omdat het anders nergens op slaat om afstand te nemen. Als je afstand neemt en wel contact blijft houden blijf je die onzekere gevoelens houden waar het om ging toch, vandaar dat wij een algehele stop hadden voorlopig ( en daarom had ik haar niks moeten sturen toen, mja, te verliefd en dom )? Maar een sms'je met goede reis kan dan toch geen kwaad? En dan over 5 maanden kijken of het weer op te pakken is...?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Psychologen
[..]
Ze heeft aangegeven geen contact te willen. Gewoon respecteren
Waarom wil je dat eigenlijk per se doen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar vooral omdat het anders nergens op slaat om afstand te nemen. Als je afstand neemt en wel contact blijft houden blijf je die onzekere gevoelens houden waar het om ging toch, vandaar dat wij een algehele stop hadden voorlopig ( en daarom had ik haar niks moeten sturen toen, mja, te verliefd en dom )? Maar een sms'je met goede reis kan dan toch geen kwaad? En dan over 5 maanden kijken of het weer op te pakken is...?
Yeahquote:
Want? En hoe ist?quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je doet zo overdreven soms....
En het gaat prima
Faxieeeeee!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je doet zo overdreven soms....
En het gaat prima
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faxieeeeee!
NanananananananaFAXIEEEE!
Koffie is mijn werkquote:
Aight.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koffie is mijn werken fax is retro en dus cool
Geen idee het is vaak nogal dood hier. Er missen plaatjes van tieten hier, dus voel je vrijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
Huh? Sinds wanneer is er nog een R&P SC
Wat maf
Is dit een uitvloeisel van niet kunnen versieren? Of van singles of zo?
Die eerste, singles is al over gegaan in R&P Scquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
Wat maf
Nee ik werk voor een koffiebranderij als kwaliteitscontroleurquote:
Niet kunnen versieren is een uitvloeisel van dezequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
Wat maf
wtf deze topicreeks bestaat al sinds de samenvoeging van alle andere slowchatsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
Wat maf
Damn...koning!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik werk voor een koffiebranderij als kwaliteitscontroleur
Nice !quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik werk voor een koffiebranderij als kwaliteitscontroleur
Ja kloptquote:
zekerquote:
Dan heb je dus racistische vrienden. De hond is kleurenblind en zie het verschil dus niet. Je laat de hond van Wilders uit?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef habitue het volgende:
Ik pas de komende 2 weken op een hond en ben erachter gekomen dat hij rasistisch is, hij valt alleen alle donkere mannen aan
Nou nee totaal niet, misschien dat hij het kan ruiken ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je dus racistische vrienden. De hond is kleurenblind en zie het verschil dus niet. Je laat de hond van Wilders uit?
Volgens de islam is een hond haram(onrein) en reageren moslims bewust/onbewust op honden wellicht dat die hond daarop reageertquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Nou nee totaal niet, misschien dat hij het kan ruiken ofzo?
Ze zien volgens mij wel donkertinten hoor.
https://www.google.nl/web(...)n%20donkere%20mannenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens de islam is een hond haram(onrein) en reageren moslims bewust/onbewust op honden wellicht dat die hond daarop reageert
Of reïncarnatie bestaat dus tochquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef habitue het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)n%20donkere%20mannen
Het komt vaker voor
Weet niet, dat ze weet dat ik haar dat wens of iets of haar niet vergeetquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom wil je dat eigenlijk per se doen?![]()
Bovendien, betekent "afstand" -> "geen contact". Maar als je echt de drang voelt om contact te zoeken, , volg dan maar jouw hart. Maar verwacht achteraf niet dat ze terugstuurt oid
Kort gezegd, heb je 1 probleem, je kan het idee dat ze jou zou kunnen vergeten in die 4 maanden niet loslaten. Het ding is dat je absoluut geen controle kan hebben op wat er zal gebeuren. En toch zou je vertrouwen moeten hebben dat als jullie bij elkaar passen dat het goed zal komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet niet, dat ze weet dat ik haar dat wens of iets of haar niet vergeetEn misschien wel bang om zelf vergeten te worden, mja, jij zegt dus echt dat ik die drang opzij moet zetten en er gewoon 4 maanden overheen moet laten gaan bijvoorbeeld zonder zoiets te sturen omdat het ook negatief kan uitpakken omdat ik die stilte al doorbroken had ( en wie weet tegen die tijd of die verliefdheid er nog is of niet, idem bij haar ). Komende tijd gewoon moeilijk..in augustus ben ik zelf 2 maanden weg naar Zuid-amerika waarbij ik weer genoeg aan mijn hoofd heb denk ik en als ik thuiskom is zij al een paar weken terug al.
Ik kan haar ook nog tegenkomen, maar dat is al helemaal uit den boze om erop af te stappen en dat te zeggen zeker?
Het kutte is dat het niet goed ging als wij niet bij elkaar waren ( onzeker / uitkijken naar het moment we elkaar weer zouden zien en alles...vandaar dat afstand nemen ivm die reis ook om dat als we nu door hadden gezet dat ook ondragelijk zou zijn en je alleen maar met die onzekerheid ziet wat niet de bedoeling van die trip zou zijn ). Waren wij bij elkaar dan ging het geweldig dus daarom dat het zo'n rotgevoel is nu denk ikquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Kort gezegd, heb je 1 probleem, je kan het idee dat ze jou zou kunnen vergeten in die 4 maanden niet loslaten. Het ding is dat je absoluut geen controle kan hebben op wat er zal gebeuren. En toch zou je vertrouwen moeten hebben dat als jullie bij elkaar passen dat het goed zal komen.
Verder kan je van die tijd gebruik maken door jouw eigen ding te doen en ondertussen ook na te denken wat je uit jouw relatie haalt, want als jullie besloten hebben om afstand te nemen is toch een indicatie dat er iets niet goed gaat. Maak dus ook gebruik van die periode om erover na te denken.
En vertrouw zo veel mogelijk op jouw gevoel!
Ja denk maar aan Argentinië.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het kutte is dat het niet goed ging als wij niet bij elkaar waren ( onzeker / uitkijken naar het moment we elkaar weer zouden zien en alles...vandaar dat afstand nemen ivm die reis ook om dat als we nu door hadden gezet dat ook ondragelijk zou zijn en je alleen maar met die onzekerheid ziet wat niet de bedoeling van die trip zou zijn ). Waren wij bij elkaar dan ging het geweldig dus daarom dat het zo'n rotgevoel is nu denk ikMaar inderdaad, gewoon dingen overdenken nu en dadelijk in Argentinie andere dingen aan mijn hoofd
![]()
Mijn gevoel en wat slim is om te doen om haar niet weg te jagen via sms ( geen ruimte geven of dat het wanhopig overkomt of iets ) botsen natuurlijk..ben daar ook echt een ramp in maar ik denk dat jouw advies wel het beste is om gewoon helemaal niks te sturen of iets en het dan maar af te wachten en dat ik tegen die tijd altijd wel wat kan sturen om iets te doen of zo of dat ik dan haar al 'vergeten' ben. Je weet maar nooit
Dat zou ideaal zijn ja haha.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja denk maar aan Argentinië.
En als ze jou ook mist oid zal ze zelf wel iets sturen.
Wat ga je daar doen?quote:
4 weken Spaanse taalcursus en daarna 5 weken een vrije invulling. Misschien dat ik dan die cursus verleng, of Peru / Panama / Costa Rica ga bezoeken afhankelijk van de kosten of gewoon 5 weken chil in Buenos Aires.quote:
Wow dat klinkt erg leuk zeg! Spreek je dan al wat Spaans? Of ga je daar in het kader van jouw studies oid?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
4 weken Spaanse taalcursus en daarna 5 weken een vrije invulling. Misschien dat ik dan die cursus verleng, of Peru / Panama / Costa Rica ga bezoeken afhankelijk van de kosten of gewoon 5 weken chil in Buenos Aires.
Voordeel is dat een maatje daar de eerste week nog is en ik van afgelopen jaar wat dames ken die daar wonen dus ik heb er zin in.
Nee en nee al klaar met mijn studie maar lastig werk in te vinden momenteel ( bouw ). Ik ga de komende 2 maanden wel mijn NTI cursus oppakken zodat ik wel wat woordjes ken maar ik begin daar gewoon blanco. Het plan was eerst om met die vriend te gaan, toen kwamen er andere plannen met die meid en nu dus weer terug naar het eerste plan maar dan wat later en langer om gewoon even weg te zijn uit NL ook in een goedkoop land.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Wow dat klinkt erg leuk zeg! Spreek je dan al wat Spaans? Of ga je daar in het kader van jouw studies oid?
Leuk en sowieso meer talen kennen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee en nee al klaar met mijn studie maar lastig werk in te vinden momenteel ( bouw ). Ik ga de komende 2 maanden wel mijn NTI cursus oppakken zodat ik wel wat woordjes ken maar ik begin daar gewoon blanco. Het plan was eerst om met die vriend te gaan, toen kwamen er andere plannen met die meid en nu dus weer terug naar het eerste plan maar dan wat later en langer om gewoon even weg te zijn uit NL ook in een goedkoop land.
Maar ik wil gewoon meer talen dan Engels en Nederlands kennen. Ik wou eerst Italiaans maar in mijn omgeving en ook in de stad kom ik meer Spaanstaligen tegen dus dan kan ik beter Spaans eerst leren zodat ik het kan bijhouden ook
Vlaamsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk en sowieso meer talen kennen.Wat is dan een NTI cursus?
Haha ik spreek wel Spaans, Frans, Engels en Nederlands (Vlaams).
En BTW , stel je voor dat je na die 4 maanden een jobaanbieding krijgt.... Heb dat meegemaakt , maar zag me niet in Italië wonen, dus heb ik gepast. hehe
Argentinië lijkt mij best wel leuk om te wonen, moet dan direct denken aan de Argentijnse tango
Ik hoop het voor je. Over vrouwen en emoties gesproken, ik heb nu ruzie met mijn vriendinnenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
VlaamsJij kent je talen wel ook. NTI / LOI, gewoon lesmateriaal is het. Basiscursus heb ik liggen. Ik denk niet dat ik in de positie kom om een aanbieding te krijgen daar, sowieso kan ik daar niet wonen denk ik. Die meiden van vorig jaar kon ik ook al niet mee omgaan met hun emoties en alles ( blij / boos / blij / nog bozer..enz. ). Het hielp ook niet dat ik die 2 van de 3 totaal niet mocht en die nou net met 2 vrienden van mij bezig waren, de 3e was wel leuk en een stuk normaler ipv keihard te zijn. Hoop dat die ene mij dus de taal kan helpen leren ook
Italie zou ik wel kunnen wonen, hoewel zonder taal en connecties je daar heel moeilijk een baan kan vinden ( behalve als je hem aangeboden krijgt) maar nu dus gewoon in Belgie?
Die dame waar ik het over had sprak ook Vlaams, grappig. Moeilijk volkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Over vrouwen en emoties gesproken, ik heb nu ruzie met mijn vriendinnenMaar euh morgen gaan we wat bijpraten en dan is het weer opgelost.
![]()
Ja in België. Kon ik maar zeggen dat ik in Hawaï woon of zo![]()
Maar ik ga snel iets gaan drinken met een maatje en nadien slapen.
Wens je nog een leuke avond.
Tot..weet..ik...veel...
![]()
haha niet zo generaliseren. En vanwaar de "quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die dame waar ik het over had sprak ook Vlaams, grappig. Moeilijk volkMet praten los je die shit altijd wel op ja en veel plezier vanavond nog
Ik ga nog even wat taalscholen bekijken ( keuze is eigenlijk al gemaakt want kan er bij eentje voor 1200$ met private bedroom en 4 weken cursus ) De rest is al snel 1400 euro voor hetzelfde..![]()
ciao
Geen zorgen, ze heeft mij fan gemaakt. Ik generaliseer nu in positieve zin omdat ik nu denk dat alle Belgen zo zijn ( gebaseerd op haar en een Belgische die vorig jaar in Rio in ons hostel zat, schattiger krijg je ze nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:05 schreef complicate het volgende:
[..]
haha niet zo generaliseren. En vanwaar de "" ?
En jouw vriendin is ook Belg?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen zorgen, ze heeft mij fan gemaakt. Ik generaliseer nu in positieve zin omdat ik nu denk dat alle Belgen zo zijn ( gebaseerd op haar en een Belgische die vorig jaar in Rio in ons hostel zat, schattiger krijg je ze niet)
, gewoon, geen idee eigenlijk
quote:
Leukquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Altijd mooi ook als je mensen in een ver land tegenkomt die dezelfde taal praten, meteen vrienden haha
pmquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk.
En hoe heb je haar leren kennen? Je bent Nederlander hè?
Engelquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
And it's aliveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... alive....
lokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk koffffie
Alles leeft ondanks de hitte.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
And it's aliveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... alive....
lokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk koffffie
Same here. Enkel een schreeuwend kind die genegeerd werd door wat voor een moeder door moest gaan bij de kassa.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee en in de supermarkt ook al niet
Gast, doe eens niet zo negatief man. Je kan een ui nog laten jankenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, doe eens niet zo negatief man. Je kan een ui nog laten janken
Ik laat een citroen nog zuur kijkenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En je weet het he Faxie; if life gives you lemons, add salt and tequila.quote:
Inderdaad maak iets van je levenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En je weet het he Faxie; if life gives you lemons, add salt and tequila.
Doe geen moeite, deze ziel is beyond saving.quote:
I call dibs on his pooltafelquote:Op maandag 9 juni 2014 15:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe geen moeite, deze ziel is beyond saving.
Dat doe ik alquote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef habitue het volgende:
Ondertussen zit Fax met zn cocktail aan het zwembad bij zn villa, met zn 3 vrouwen om hem heen.
In zijn villa?quote:
Good luck on that. It has more holes in it then the women in his villa.quote:
Nee, de mijnequote:Op maandag 9 juni 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In zijn villa?
[..]
Good luck on that. It has more holes in it then the women in his villa.
Ik tel er 6 bij vrouwen, plus nog een groot gapend gat waar veel herrie uit komtquote:Op maandag 9 juni 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In zijn villa?
[..]
Good luck on that. It has more holes in it then the women in his villa.
Godsammequote:Op maandag 9 juni 2014 14:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
7 gaten dusquote:Op maandag 9 juni 2014 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik tel er 6 bij vrouwen, plus nog een groot gapend gat waar veel herrie uit komt
Dat dacht ik enkele maanden geleden ook over mezelf.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe geen moeite, deze ziel is beyond saving.
Join the clubquote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dacht ik enkele maanden geleden ook over mezelf.
Wat gaat niet gebeuren?quote:
Als je meer pandapunten krijgt dan ik (nog) heb, dan geloof ik jequote:
Ja zodat ze me kunnen friendzonen, de hoerenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er wel een vrouw is die aan Faxie wil.
Je moet ze ook betalenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zodat ze me kunnen friendzonen, de hoeren
Ze geven om je... Ze weten dat jij het niet leuk zal vinden wanneer zij (de hoeren) weer met iemand anders seks (moeten) hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze geven om je... Ze weten dat jij het niet leuk zal vinden wanneer zij (de hoeren) weer met iemand anders seks (moeten) hebben.
Leg je verwachtingen lekker laag, dan kan je ook niet teleurgesteld wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de optimistenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leg je verwachtingen lekker laag, dan kan je ook niet teleurgesteld worden
Net terug van een BBQ, ik zit vol
Dat doe ik, onder andere tegen mezelf. En het werkt. Als je zo negatief blijft tegenover jezelf dan zal je nooit een vriendin krijgen.quote:
Snap nou eens dat het juist andersom is...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doe ik, onder andere tegen mezelf. En het werkt. Als je zo negatief blijft tegenover jezelf dan zal je nooit een vriendin krijgen.
Maar goed, ik vertel niks nieuws.
Misschien moet je maar eens proberen een man te versieren...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snap nou eens dat het juist andersom is...
Hoe fucking naief en optimistisch ik jarenlang gebleven benFuck die shit
Rotwijven.
Ja maar die hebben piemelsquote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens proberen een man te versieren...
He bahquote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze schijnen ook een gaatje te hebben...
Ziek geweest?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Best okay.... jaBen erg blij dat ik vorige week toch maar ff naar de dokter ben geweest
dat is minder.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jein... ik ben er niet voor thuisgebleven, maar soepel ging het ook niet
Dat ligt er aan welke thermometer ik nu moet geloven... ;') Het verschilt tussen 35,4 en 38,2quote:
is allebei niet goedquote:Op maandag 9 juni 2014 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke thermometer ik nu moet geloven... ;') Het verschilt tussen 35,4 en 38,2stomme dingen...
Ja hier ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zal straks nog ff meten.... het is hiero gewoon warm
Hier al wel geregend vanavond.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb nog geen regen gezien... dat mag van mij nu wel weer ff vallen
Ja jammer genoeg wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En nog steeds benauwd
Anyway weltrusten![]()
![]()
Oh ja, even ophalen snel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman... je vergeet de rest van je harem...
Vrouwen worden helemaal wild als je gaat helicopterenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hallo hallo dit is helemaalnaardemavo ik wil zo snel mogelijk een lekker chickie hosselen heeft iemand een stappenplan??? ik wil gewoon alleen hosselen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Thanks man heb net een heerlijken pijpbeurt gehad!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen worden helemaal wild als je gaat helicopteren
Geen dank hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Thanks man heb net een heerlijken pijpbeurt gehad!!
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:33 schreef kree het volgende:
Ik ben trouwens bij complicateIn Leuven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
haha Leugenaar.quote:
Hij loopt zo vaak blauwtjes, dus nu is het tijd voor wat andersquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
haha Leugenaar.
Maar nieuw kleurtje in jouw UI, merk ik. Vond blauw toch beter passen. haha
Zo poëtisch, Thijs! Ik wist niet dat je een verborgen talent had.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij loopt zo vaak blauwtjes, dus nu is het tijd voor wat anders
Het is maar tijdelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
haha Leugenaar.
Maar nieuw kleurtje in jouw UI, merk ik. Vond blauw toch beter passen. haha
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij loopt zo vaak blauwtjes, dus nu is het tijd voor wat anders
En nu ben ik curieus naar de reden, uiteraard!quote:
Serieus?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
En nu ben ik curieus naar de reden, uiteraard!
Oh ja de WKquote:
Weet niet. Ben niet bepaad een expert, maar ik heb wel het idee dat het ego-gehalte wel meevalt in het NL elftal nu, en dat die jongens best hard willen werken. Of dat genoeg gaat zijn is maar afwachten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja de WKDenk je dat Holland gaat winnen?
![]()
Belgen gaan sowieso verliezen, mja, who cares
Soms komt datgene wat verborgen is naar bovenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo poëtisch, Thijs! Ik wist niet dat je een verborgen talent had.
Ik was in Turnhout vanaf daar met een bootje door België naar Maastricht en toen nog door naar Luik.quote:
Blijkbaar had je dan toch gelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet. Ben niet bepaad een expert, maar ik heb wel het idee dat het ego-gehalte wel meevalt in het NL elftal nu, en dat die jongens best hard willen werken.
Ah okido, je bent al terugquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was in Turnhout vanaf daar met een bootje door België naar Maastricht en toen nog door naar Luik.
En nu ben ik weer in nl
Goed ideequote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
Dé WK finale zou tussen België en Nederland moeten zijn
Ik geloof het onmiddellijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed idee, we zouden sowieso winnen hoor
Haha alles is nog mogelijk hè.quote:
Als je dan toch oorlog wilt, liever Nederland - Duitslandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
Dé WK finale zou tussen België en Nederland moeten zijn
Dat is allang achterhaaldquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dan toch oorlog wilt, liever Nederland - Duitsland
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald![]()
Liever met onze lieve Zuiderburen dan die maffe Mannschaft.
Die is er ook al geweest hoor, en die liep ook niet zo goed afquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald![]()
Liever met onze lieve Zuiderburen dan die maffe Mannschaft.
Je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is er ook al geweest hoor, en die liep ook niet zo goed af![]()
[ afbeelding ]
Vleesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
Nu uitbuiken (nog steeds) van de BBQ van net
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij lust wel een flinke worst he? [ afbeelding ]
Allicht. Anders is het geen BBQ maar een vertieft vegetarische gelegenheid. Weg daarmee.quote:
Als ik weer in de buurt ben dan kom ik wel een terrasje doen met je.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah okido, je bent al terugNaar België komen en geen terrasje doen in Leuven
Tis je geraden.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik weer in de buurt ben dan kom ik wel een terrasje doen met je.
Ik mag die Belgen wel.
Is je vriendin van de ketting af?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op t balkon zitten in een stil en leeg huis.
hahaha, ik weet niet meer hoe dat moet joh!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo he![]()
Nouja, geniet ervanMaar jou kennende lukt dat wel
Komt vanzelf welquote:Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hahaha, ik weet niet meer hoe dat moet joh!
Belgen zijn leuke mensen. En dat meen ik oprecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik weer in de buurt ben dan kom ik wel een terrasje doen met je.
Ik mag die Belgen wel.
Dus, klaar om met Kingkloon te onderhandelen?quote:
Ja hoor, gaat net het topic dichtquote:Op maandag 16 juni 2014 18:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus, klaar om met Kingkloon te onderhandelen?
Ik ben niet meer beschikbaar, maar als je jouw toekomstige ex aan Kree voorstelt, ben ik bereid om jou met deze TS te proberen koppelen, ze heeft het ook druk om en vindt dat haar vriendje zeurt R&P / Mijn vriend zeurt teveel .quote:Op maandag 16 juni 2014 18:21 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Nee, ik hoef er niet voor te betalen. Denk eerder dat ik contact opneem met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ja super stom dat een topic maar 300 post omvatquote:
euhmm zoekend als in de zin van kijk om me heen en hou m'n ogen open op het momentquote:Op maandag 16 juni 2014 18:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja super stom dat een topic maar 300 post omvat![]()
![]()
![]()
, vind het niet kunnen.
Maar hoe staat het met jouw zoektocht naar jouw droomvrouw ?
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
En hier even verder
[..]
Ik ben niet meer beschikbaar, maar als je jouw toekomstige ex aan Kree voorstelt, ben ik bereid om jou met deze TS te proberen koppelen, ze heeft het ook druk om en vindt dat haar vriendje zeurt R&P / Mijn vriend zeurt teveel .
Sounds like a deal? Of moet je geen paardenmeisje hebben
Datingbureau Complicate & Co.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
En hier even verder
[..]
Ik ben niet meer beschikbaar, maar als je jouw toekomstige ex aan Kree voorstelt, ben ik bereid om jou met deze TS te proberen koppelen, ze heeft het ook druk om en vindt dat haar vriendje zeurt R&P / Mijn vriend zeurt teveel .
Sounds like a deal? Of moet je geen paardenmeisjes hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah, paar maanden terug wat gehad met een meisje dat van paarden hield, vond het saai. Maar in dat geval lijkt me wel leuk om een meisje te hebben dat ook heel graag tijd voor haar zelf wil.
Maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben verder wel blij met mijn vriendin. De vraag is alleen hoe lang dat goed blijft als we moeten praten over de serieuze dingen. Ik heb haar al een keer laten weten hoe ik denk over kinderen (en wat andere dingen) en ze moest toen huilen omdat ze dacht dat ik het uit wilde maken.
Maar toen ze moest huilen deed dat wat met mijn emotie waardoor ik toch besef dat ik heel veel om haar geef...
Dat zou nogal een carrière zijn hèquote:
Ga je eigenlijk uit Kree? Als in, dansen, festival, disco?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
euhmm zoekend als in de zin van kijk om me heen en hou m'n ogen open op het moment
Volgens R&P regeltjes, moet de oorspronkelijk TS een vervolgdeel openen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:32 schreef KingKloon het volgende:
Waarom openen wij geen deel 2 van de topic?
Anders nemen wij hem een keer uit? Of ik?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk uit Kree? Als in, dansen, festival, disco?
Vrij weinig, tis meer dat echt iedereen die ik ken een relatie heeft (kinderen).quote:Op maandag 16 juni 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk uit Kree? Als in, dansen, festival, disco?
Ah ok, maar je was dus met twee meiden aan het daten? aangezien je jouw huidig date/vriendin ook sinds Januari aan het daten bent. Of zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:31 schreef KingKloon het volgende:
[..]Mwah, paar maanden terug wat gehad met een meisje dat van paarden hield, vond het saai. Maar in dat geval lijkt me wel leuk om een meisje te hebben dat ook heel graag tijd voor haar zelf wil.
Maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben verder wel blij met mijn vriendin. De vraag is alleen hoe lang dat goed blijft als we moeten praten over de serieuze dingen. Ik heb haar al een keer laten weten hoe ik denk over kinderen (en wat andere dingen) en ze moest toen huilen omdat ze dacht dat ik het uit wilde maken.
Maar toen ze moest huilen deed dat wat met mijn emotie waardoor ik toch besef dat ik heel veel om haar geef...
Oh ja die film ken ikquote:Op maandag 16 juni 2014 18:35 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Anders nemen wij hem een keer uit? Of ik?
Vroeger was het een soort van hobby van me met onbekende mensen af te spreken die ik van het internet leer kennen en hem helpen om iemand te vinden. Tips en advies te geven, een soort Hitch dus. Ken je die film?
Een vriend van me waar ik het samen mee deed wil het alweer oppakken.
Nee, voor mijn vriendin (van September tot December) was ik met een paardenmeisje aan het daten. Eindelijk heeft zij het uitgemaakt, trouwens. Maar dat was niks serieus.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar je was dus met twee meiden aan het daten? aangezien je jouw huidig date/vriendin ook sinds Januari aan het daten bent. Of zie ik dat verkeerd.
Maar ik denk dat je nu misschien een meid nodig hebt die ietsje minder serieus is...
Ja wat kan ik voor U doen?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hee, hoor ik nu dat ik me hier kan inschrijven bij een dating bureau?
Zo gaan die dingen gewoon. De eerste verliefdheid is meestal gedoemd te mislukken en dan kom je als man (of vrouw) dat het beter is om het veld te verkennen voordat je de keuze maakt om met iemand te settelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja die film ken ikLeuk , als man moet je dat durven met onbekenden afspreken.
Ik heb dat ook vaak gedaan maar dan met mensen die ik ken van de unif, allemaal koppelen tijdens festivals, TD's enzoVond het zo leuk, altijd verlegen jongens aan een meisje koppelen.
![]()
Maar eens ze zelfvertrouwen hadden werden ze allemaal players, behalve 1tje
Haarkleur, oogkleur, lengte, nationaliteit?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een leuke babe met een pretbek graag.
Ik denk dat je makkelijker jouw droomvrouw zou vinden dan meeste mannen, eerlijk gezegd. Maar het verschil zit bij jou dat je niet voldoende in contact komt met vrouwen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
Vrij weinig, tis meer dat echt iedereen die ik ken een relatie heeft (kinderen).
Bovendien nouja om nog in een disco te gaan staan misschien af en toe.
Heb dat ook wel een beetje gehad.
Ik moet het een beetje hebben van m'n eigen hobby.
Is je vriendin een beetje muzikaal KingKoon?
"Dansend naar een date!"quote:Op maandag 16 juni 2014 18:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zou nogal een carrière zijn hè
Yeahquote:
Nee, niet echt. Mijn eerste serieuze relatie wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
Vrij weinig, tis meer dat echt iedereen die ik ken een relatie heeft (kinderen).
Bovendien nouja om nog in een disco te gaan staan misschien af en toe.
Heb dat ook wel een beetje gehad.
Ik moet het een beetje hebben van m'n eigen hobby.
Is je vriendin een beetje muzikaal KingKoon?
Wat is dan een ideale relatie voor je nu?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:40 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Nee, voor mijn vriendin (van September tot December) was ik met een paardenmeisje aan het daten. Eindelijk heeft zij het uitgemaakt, trouwens. Maar dat was niks serieus.
Ik ben uit nature de serieuze type, altijd geweest. Serieuze relaties, nooit vreemd gegaan, romantisch zijn en moeite doen voor een meisje. Maar ik wil dat niet meer zijn, vanwege slechte ervaringen in het verleden. Hart gebroken en zulks. Vind het kut om bijvoorbeeld 2 jaar energie te steken in een relatie, dat uiteindelijk mislukt en je elkaar nooit meer spreekt.
Lichte voorkeur voor rood, oogkleur groen, lengte tot 1.83, nationaliteit, scandinavisch of hollands. Niet te stevig, hbo+ en dikke humor, niet bang zichzelf voor lul te zetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Haarkleur, oogkleur, lengte, nationaliteit?
En wat heb jij te bieden?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een leuke babe met een pretbek graag.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lichte voorkeur voor rood, oogkleur groen, lengte tot 1.83, nationaliteit, scandinavisch of hollands. Niet te stevig, hbo+ en dikke humor, niet bang zichzelf voor lul te zetten.
Alle meiden gaan naar de gitaristen heej.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat je makkelijker jouw droomvrouw zou vinden dan meeste mannen, eerlijk gezegd. Maar het verschil zit bij jou dat je niet voldoende in contact komt met vrouwen.
Wat ga je bijvoorbeeld tijdens de zomer doen? Je kan je toch inschrijven in een band en daar muziek draaien , wie weet...Met jou talent zou je toch een paar harten kunnen doen smelten toch?
Ja kak, die lastige vragen altijd weer..quote:
Ik was naar een soort dansbar, waar er muziek werd gespeeld voor de dansavond. En hij speelde daar gitaar. Op het einde van de avond heeft hij mij doen smelten met zijn gitaar "kunst".quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Hoe heb je de jongen wat je nu hebt leren kennen?
Iets met veel passie en seks, zonder verplichtingen. Zij verwacht niks anders van me dan dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is dan een ideale relatie voor je nu?
Goed in wii-enquote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja kak, die lastige vragen altijd weer..
Doe wel wat aan sport, vaste leuke baan, ben een blije eikel, kan koken, hekel aan strijken en eeehhhh
Vrouwen hebben geen humorquote:Op maandag 16 juni 2014 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lichte voorkeur voor rood, oogkleur groen, lengte tot 1.83, nationaliteit, scandinavisch of hollands. Niet te stevig, hbo+ en dikke humor, niet bang zichzelf voor lul te zetten.
Ok, valt te regelen zeker omdat je kan koken.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja kak, die lastige vragen altijd weer..
Doe wel wat aan sport, vaste leuke baan, ben een blije eikel, kan koken, hekel aan strijken en eeehhhh
Een meisje zoals jij lijkt me dan ook heel leuk in de toekomst. Zelf ben ik ook verlegen, hoewel je dat niet zou denken dat ik dat ben als je me IRL ontmoet. Maar jij komt over als iemand die heel down to earth is en weet wat ze wilt en dat vind ik een prettige idee.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik was naar een soort dansbar, waar er muziek werd gespeeld voor de dansavond. En hij speelde daar gitaar. Op het einde van de avond heeft hij mij doen smelten met zijn gitaar "kunst".
Hij heeft de hele avond voor mij gespeeld, gelachen en gedanst. Was wel leuk, maar hij was erg verlegen zonder gitaar, maar ik ben niet verlegen dus was dat ook geen probleem voor mij, vond het juist sexy
Je wilt een seksrelatie? Wow, had ik niet van je verwacht.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Iets met veel passie en seks, zonder verplichtingen. Zij verwacht niks anders van me dan dat.
Meeste vrouwen verwachten dat niet van me. Waarom is dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Je wilt een seksrelatie? Wow, had ik niet van je verwacht.
Zou kunnen, ik heb wel iets met een gitaristquote:
Durf je bijvoorbeeld een optrede te geven voor een 30 tal mensen?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:47 schreef kree het volgende:
Nee maar ff serieus meiden vinden het wel leuk, had ik in het verleden (toen er echt nog veel meer keus was) wat meer gebruik van moeten maken denk.
Ik twijfel nog over een paar muzikale projectjes.
Voor de rest is mijn planning meer zsm werk vinden.
Het zal me gewoon eeuwig dwarszittenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je hebt hem verkocht.. Nu kan je geen wraak meer nemen.
Ohquote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Een meisje zoals jij lijkt me dan ook heel leuk in de toekomst. Zelf ben ik ook verlegen, hoewel je dat niet zou denken dat ik dat ben als je me IRL ontmoet. Maar jij komt over als iemand die heel down to earth is en weet wat ze wilt en dat vind ik een prettige idee.
Niet dat ik je nu probeert te versieren, ben nog steeds verliefd op mijn vriendin. Maar ik geef je een compliment.
Omdat ik me schuldig voel dat ik zo praat over haar en onze relatie op fok.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh, wat een compliment. Merci
Hoe weet je of je echt verliefd bent op haar?
stikvraaje
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat van je denk, maar je lijkt mij (gelukkig) geen manhoer of player.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:53 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Meeste vrouwen verwachten dat niet van me. Waarom is dat?
Het klopt trouwens wel, ik ben eerder een relatie type dan een sekstype. Maar ik wil dat veranderen (al is het voor even).
Ja, maar ik wil de serieuze relatie niet meer voorlopig. Wil een paar keer meemaken dat ik met iemand ben waarvan wij beiden weten dat het niet een toekomst hoeft te hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat van je denk, maar je lijkt mij gelukkig geen manhoer of player.
Ik denk niet dat je type bent om te neuken voor te neuken![]()
Ik snap wat je zoekt, maar je vergeet dat je én lekker magisch seks vol passie kan krijgen én een serieuze relatie.
Ik dacht het alquote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Omdat ik me schuldig voel dat ik zo praat over haar en onze relatie op fok.
Wraak nemenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt hem verkocht.. Nu kan je geen wraak meer nemen.
Hmmm, dat lijkt mij geen stevige basis voor een relatie. Maargoed, er zal vast nog meer zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Omdat ik me schuldig voel dat ik zo praat over haar en onze relatie op fok.
Ok, zo iemand vind je zeker in discoquote:Op maandag 16 juni 2014 19:02 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil de serieuze relatie niet meer voorlopig. Wil een paar keer meemaken dat ik met iemand ben waarvan wij beiden weten dat het niet een toekomst hoeft te hebben.
Ik ben meesterlijk in dansen vanwege mijn Antilliaanse bloed.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, zo iemand vind je zeker in discoKan je dansen? dan versier je ze allemaal tegelijk
Ja je bevestigde het alweer met je post erna jaquote:Op maandag 16 juni 2014 18:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb wel iets met een gitarist
Oja wel hoor, hoewel dat heeft ook moeten groeien.quote:[..]
Durf je bijvoorbeeld een optrede te geven voor een 30 tal mensen?
Ach ik ben weer beter in andere dingenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
revanche dan.ze kon er niet tegen dat ik beter in wii-en was.
Dan weet je waar je ze kan vindenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ik ben meesterlijk in dansen vanwege mijn Antilliaanse bloed.
Heb daardoor ook weleens sjans.
Jaja, ik was effe douchen want moet zo wel weg.quote:
Oh das wat minder. Ik zou er ook niet tegen kunnenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
revanche dan.ze kon er niet tegen dat ik beter in wii-en was.
Maar ik heb gevoelens... ik weet het niet. Ik heb haar wel gesproken, maar... Zucht.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan weet je waar je ze kan vinden, maar even terzijde, misschien moet je toch wat praten met je vriendin hè
Werk/studie en karakter?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
Kingkloon, als je kunt dansen als een king, waarom ga je dan niet vaak uit?![]()
Ik vind het vreselijk jammer dat je dat nu niet doetquote:Op maandag 16 juni 2014 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je bevestigde het alweer met je post erna ja
Zie je wel
[..]
Oja wel hoor, hoewel dat heeft ook moeten groeien.
Meeste waarvoor we optraden is denk 400-500 man met musicals
En in een coverbandje een feesttent vol, wat zal het zijn geweest man of 200 denk.
Helemaal solo alleen dan is altijd wat spannender, maar niet echt moeite meer mee.
Niets gaat boven een man die lekker ruiktquote:Op maandag 16 juni 2014 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja, ik was effe douchen want moet zo wel weg.
(maar extra spuitje axe op gedaan, je weet t niet heej)
Behalve een vrouw die lekker ruikt.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Niets gaat boven een man die lekker ruikt
Je wilt er niet over praten hèquote:Op maandag 16 juni 2014 19:08 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Maar ik heb gevoelens... ik weet het niet. Ik heb haar wel gesproken, maar... Zucht.
Ander onderwerp. Ben je verliefd op de jongen waarmee je nu aan het daten ben?
Ja, dat ken ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Je wilt er niet over praten hèOk respect.
Verliefd op hem? Als verliefd zijn betekent dat ik kriebels voel in mijn buik dan zeker ja.Als het betekent dat ik ermee ga trouwen enzo, nee.
Maar al bij al, alles voelt gewoon perfect aan, je kent dat wel hè.
Heb je dat ook met haar?quote:
Je hebt wel gelijk, ik zou er iets actiever in kunnen zijn om wat meer kansen te creëren.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk jammer dat je dat nu niet doet. Zeker in de zomer tijdens festivals, komen er veel leuke mensen, kun je nagaan wie je dan allemaal tegenkomt
Gewoon een beetje showen met je piano en wat knipogen haha , weet ik veel
True true.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Behalve een vrouw die lekker ruikt.![]()
Kijk, al je niet volledig into haar bent zoals ze dat wel is, misschien moet je echt gaan nadenken. Allez ik weet dat je er niet over wilt praten. Is de seks wel geweldig?quote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk, al je niet volledig into haar bent zoals ze dat wel is, misschien moet je echt gaan nadenken. Allez ik weet dat je er niet over wilt praten. Is de seks wel geweldig?![]()
Voor mij is dat toch de eerste keer, meestal had ik aantrekkingskracht naar een man maar hij intereseerde mij niet. Maar met hem heb ik het gevoel van zelfs emotioneel samen te groeien. I know klinkt super stom, maar zo voelt dat
hehe
Ah ok Kree, duidelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik zou er iets actiever in kunnen zijn om wat meer kansen te creëren.
Ben namelijk niet per definitie ontevreden nu ofzo omdat ik geen vriendin heb.
Zou het wel leuker vinden om met z'n tweeën te zijn, het gaat een beetje in golven bij mij soms denk ik er echt actief over over hoe en die en die meid etc.
Soms ook helemal niet
Sowieso gewoon blijven genieten van het leven, komt wel goed zolang je eerlijk blijft naar jezelf toe.quote:
Amusementquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef kree het volgende:
Precies, maar nu moet ik echt weg, tot vanavond maar weer
Ja? je ook?quote:
Nee, maar dan moet ik mijn wensenlijstje toch corrigeren... Ik ben een sukkel voor dat zachte taaltje!quote:
Haha dat gaat je een pak meer geld kosten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ik mijn wensenlijstje toch corrigeren... Ik ben een sukkel voor dat zachte taaltje!
Hoezo dat dan? De huizenprijzen liggen daar een stuk lager dan in Utrechtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha dat gaat je een pak meer geld kosten.
Beter kwaliteit enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? De huizenprijzen liggen daar een stuk lager dan in Utrecht
Dat het meer geld kost. Ik zie niet in waarom..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Beter kwaliteit enzo.En waarom heb je het over huizen?
Oh gewoon omdat je gegarandeerd ongelooflijk gepijpt zult worden enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat het meer geld kost. Ik zie niet in waarom..
Hahaha, okee, dat mag wel wat voor een bosje bloemen kosten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh gewoon omdat je gegarandeerd ongelooflijk gepijpt zult worden enzo.
Kwaliteit enzo.
Uiteraard. Een goed bosje bloemen!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hahaha, okee, dat mag wel wat voor een bosje bloemen kosten.
Die staat te cheerleaderen hoor, voor de tvquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:07 schreef kree het volgende:
En vanavond nog kijken naar de rode duivels complicate?
Ik gun ze het ook wel. Serieus, de Belgen kunnen het best goed vind ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef kree het volgende:
Ja ik ga het wel even kijken, ben ook wel benieuwd.
Nu ben ik normaal niet zo'n voetbalfreak, maar het WK volgen is dan altijd wel weer leuk.
Denk dat ze wel winnen trouwens
Dat zou wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun ze het ook wel. Serieus, de Belgen kunnen het best goed vind ik.
Het mooiste zou een finale tussen België en Nederland zijn
Ik denk van wel, thuis of bij een maat van me. Ik gok ook op winst natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn ja.
Ik gok het voor vanavond op een 2-0 of 1-0
Jij?
Ben aant kijken in Brussel , maar euuuh het resultaat ondertussenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef kree het volgende:
Ja ik ga het wel even kijken, ben ook wel benieuwd.
Nu ben ik normaal niet zo'n voetbalfreak, maar het WK volgen is dan altijd wel weer leuk.
Denk dat ze wel winnen trouwens
Dat is lief maar ze zijn slecht bezigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun ze het ook wel. Serieus, de Belgen kunnen het best goed vind ik.
Het mooiste zou een finale tussen België en Nederland zijn
Same. Ik gun het ze eerder dan die Algaren of hoe je ze ook noemt. Spelen vuil spel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef kree het volgende:
Net aangezet hmm puntje tegen al. Had ik niet verwacht.
Thanx Thijs!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
Gefeliciteerd voor de Belgen! 2e helft was stukken beter
Mag ik je daaraan houden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:29 schreef -Engel- het volgende:
NL o nl ... gij wordt toch geen kampioen, maar als jullie dat doen ... dan geef ik jullie een zoen
TB zou dan vreemdgaan, de kerelquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik had het over de spelers TB... de Spelers
Misschien heb je daar wel een puntjequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
TB zou dan vreemdgaan, de kerel
Maar Spanje kan na de laatste 'wedstrijd' de koffers pakken
Wat vliegen?quote:
Open dag bij de luchtmacht hierquote:
Oh ja die 5 vingers aan een handquote:
aah iemand uit de buurt van gilze dusquote:
Tilburg, Reeshof om precies te zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah iemand uit de buurt van gilze dus![]()
En voor de rest: welkom allen
ik woon net buiten de reeshof.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tilburg, Reeshof om precies te zijn
Was geweldig vandaagLangs de startbaan, luisterend naar het overdonderende geweld van een opstijgende F16 of MiG29
Red Arrows waren inderdaad zeer indrukwekkend. En wat je met zo'n oude helikopter allemaal wel niet kan was ook best stoerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik woon net buiten de reeshof.
Zag de red arrows hier in formatie over vliegen. Prachtig gezicht
Dan zullen we je allemaal troosten hier in je topic.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:01 schreef complicate het volgende:
Ik ben klaar om de rode duivels morgen te gaan supporteren in Brusselspringen, lachen, zingen, juichen, en hopelijk niet huilen op het einde
Mercikes, Thijs!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zullen we je allemaal troosten hier in je topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |