Ah ok Kree, duidelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik zou er iets actiever in kunnen zijn om wat meer kansen te creëren.
Ben namelijk niet per definitie ontevreden nu ofzo omdat ik geen vriendin heb.
Zou het wel leuker vinden om met z'n tweeën te zijn, het gaat een beetje in golven bij mij soms denk ik er echt actief over over hoe en die en die meid etc.
Soms ook helemal niet
Sowieso gewoon blijven genieten van het leven, komt wel goed zolang je eerlijk blijft naar jezelf toe.quote:
Amusementquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef kree het volgende:
Precies, maar nu moet ik echt weg, tot vanavond maar weer
Ja? je ook?quote:
Nee, maar dan moet ik mijn wensenlijstje toch corrigeren... Ik ben een sukkel voor dat zachte taaltje!quote:
Haha dat gaat je een pak meer geld kosten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ik mijn wensenlijstje toch corrigeren... Ik ben een sukkel voor dat zachte taaltje!
Hoezo dat dan? De huizenprijzen liggen daar een stuk lager dan in Utrechtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha dat gaat je een pak meer geld kosten.
Beter kwaliteit enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? De huizenprijzen liggen daar een stuk lager dan in Utrecht
Dat het meer geld kost. Ik zie niet in waarom..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Beter kwaliteit enzo.En waarom heb je het over huizen?
Oh gewoon omdat je gegarandeerd ongelooflijk gepijpt zult worden enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat het meer geld kost. Ik zie niet in waarom..
Hahaha, okee, dat mag wel wat voor een bosje bloemen kosten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh gewoon omdat je gegarandeerd ongelooflijk gepijpt zult worden enzo.
Kwaliteit enzo.
Uiteraard. Een goed bosje bloemen!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hahaha, okee, dat mag wel wat voor een bosje bloemen kosten.
Die staat te cheerleaderen hoor, voor de tvquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:07 schreef kree het volgende:
En vanavond nog kijken naar de rode duivels complicate?
Ik gun ze het ook wel. Serieus, de Belgen kunnen het best goed vind ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef kree het volgende:
Ja ik ga het wel even kijken, ben ook wel benieuwd.
Nu ben ik normaal niet zo'n voetbalfreak, maar het WK volgen is dan altijd wel weer leuk.
Denk dat ze wel winnen trouwens
Dat zou wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun ze het ook wel. Serieus, de Belgen kunnen het best goed vind ik.
Het mooiste zou een finale tussen België en Nederland zijn
Ik denk van wel, thuis of bij een maat van me. Ik gok ook op winst natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn ja.
Ik gok het voor vanavond op een 2-0 of 1-0
Jij?
Ben aant kijken in Brussel , maar euuuh het resultaat ondertussenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef kree het volgende:
Ja ik ga het wel even kijken, ben ook wel benieuwd.
Nu ben ik normaal niet zo'n voetbalfreak, maar het WK volgen is dan altijd wel weer leuk.
Denk dat ze wel winnen trouwens
Dat is lief maar ze zijn slecht bezigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun ze het ook wel. Serieus, de Belgen kunnen het best goed vind ik.
Het mooiste zou een finale tussen België en Nederland zijn
Same. Ik gun het ze eerder dan die Algaren of hoe je ze ook noemt. Spelen vuil spel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef kree het volgende:
Net aangezet hmm puntje tegen al. Had ik niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |