Ja? je ook?quote:
Nee, maar dan moet ik mijn wensenlijstje toch corrigeren... Ik ben een sukkel voor dat zachte taaltje!quote:
Haha dat gaat je een pak meer geld kosten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ik mijn wensenlijstje toch corrigeren... Ik ben een sukkel voor dat zachte taaltje!
Hoezo dat dan? De huizenprijzen liggen daar een stuk lager dan in Utrechtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha dat gaat je een pak meer geld kosten.
Beter kwaliteit enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? De huizenprijzen liggen daar een stuk lager dan in Utrecht
Dat het meer geld kost. Ik zie niet in waarom..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Beter kwaliteit enzo.En waarom heb je het over huizen?
Oh gewoon omdat je gegarandeerd ongelooflijk gepijpt zult worden enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat het meer geld kost. Ik zie niet in waarom..
Hahaha, okee, dat mag wel wat voor een bosje bloemen kosten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh gewoon omdat je gegarandeerd ongelooflijk gepijpt zult worden enzo.
Kwaliteit enzo.
Uiteraard. Een goed bosje bloemen!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hahaha, okee, dat mag wel wat voor een bosje bloemen kosten.
Die staat te cheerleaderen hoor, voor de tvquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:07 schreef kree het volgende:
En vanavond nog kijken naar de rode duivels complicate?
Ik gun ze het ook wel. Serieus, de Belgen kunnen het best goed vind ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef kree het volgende:
Ja ik ga het wel even kijken, ben ook wel benieuwd.
Nu ben ik normaal niet zo'n voetbalfreak, maar het WK volgen is dan altijd wel weer leuk.
Denk dat ze wel winnen trouwens
Dat zou wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun ze het ook wel. Serieus, de Belgen kunnen het best goed vind ik.
Het mooiste zou een finale tussen België en Nederland zijn
Ik denk van wel, thuis of bij een maat van me. Ik gok ook op winst natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn ja.
Ik gok het voor vanavond op een 2-0 of 1-0
Jij?
Ben aant kijken in Brussel , maar euuuh het resultaat ondertussenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef kree het volgende:
Ja ik ga het wel even kijken, ben ook wel benieuwd.
Nu ben ik normaal niet zo'n voetbalfreak, maar het WK volgen is dan altijd wel weer leuk.
Denk dat ze wel winnen trouwens
Dat is lief maar ze zijn slecht bezigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun ze het ook wel. Serieus, de Belgen kunnen het best goed vind ik.
Het mooiste zou een finale tussen België en Nederland zijn
Same. Ik gun het ze eerder dan die Algaren of hoe je ze ook noemt. Spelen vuil spel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef kree het volgende:
Net aangezet hmm puntje tegen al. Had ik niet verwacht.
Thanx Thijs!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
Gefeliciteerd voor de Belgen! 2e helft was stukken beter
Mag ik je daaraan houden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:29 schreef -Engel- het volgende:
NL o nl ... gij wordt toch geen kampioen, maar als jullie dat doen ... dan geef ik jullie een zoen
TB zou dan vreemdgaan, de kerelquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik had het over de spelers TB... de Spelers
Misschien heb je daar wel een puntjequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
TB zou dan vreemdgaan, de kerel
Maar Spanje kan na de laatste 'wedstrijd' de koffers pakken
Wat vliegen?quote:
Open dag bij de luchtmacht hierquote:
Oh ja die 5 vingers aan een handquote:
aah iemand uit de buurt van gilze dusquote:
Tilburg, Reeshof om precies te zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah iemand uit de buurt van gilze dus![]()
En voor de rest: welkom allen
ik woon net buiten de reeshof.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tilburg, Reeshof om precies te zijn
Was geweldig vandaagLangs de startbaan, luisterend naar het overdonderende geweld van een opstijgende F16 of MiG29
Red Arrows waren inderdaad zeer indrukwekkend. En wat je met zo'n oude helikopter allemaal wel niet kan was ook best stoerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik woon net buiten de reeshof.
Zag de red arrows hier in formatie over vliegen. Prachtig gezicht
Dan zullen we je allemaal troosten hier in je topic.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:01 schreef complicate het volgende:
Ik ben klaar om de rode duivels morgen te gaan supporteren in Brusselspringen, lachen, zingen, juichen, en hopelijk niet huilen op het einde
Mercikes, Thijs!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zullen we je allemaal troosten hier in je topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |